Ενίσχυση του έργου!

Ενίσχυση του έργου!

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2018

180.000 Βορειοηπειρώτες απαντούν σε Φίλη και ΣΥΡΙΖΑ: «Εσάς θα σας κρίνει η ελληνική δικαιοσύνη»

Διαβάστε ολόκληρη την επιστολή των Βορειοηπειρωτών, τόσο κατά του κ. Φίλη, όσο και γενικότερα κατά των στελεχών και της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ
Από το πρωί της 28ης Οκτωβρίου 2018 γινόμαστε μάρτυρες μίας συντονισμένης προσπάθειας δολοφονίας του χαρακτήρα του Κωνσταντίνου Κατσίφα. Η προσπάθεια αυτή εκδηλώθηκε αρχικά από τα αλβανικά ΜΜΕ και καθώς οι κατηγορίες κατέρρεαν μία προς μία, ήραν οι διαρροές της Ελληνικής Αστυνομίας μετά από τηλεφωνική επικοινωνία του αρχηγού της με τον Αλβανό ομόλογό του. Όλη αυτή η προσπάθεια δολοφονίας της προσωπικότητας του Κωνσταντίνου και στην συνέχεια προσβολής της μνήμης του, έγινε για αποστρέψει τα βλέμματα από την εν ψυχρώ δολοφονία του.
Η αλβανική πολιτεία, οι δομές και τα ΜΜΕ της χώρας συνετάχθησαν από την πρώτη στιγμή κάτω από μία και μοναδική ρητορική σχετικά με την υπόθεση, αυτήν που αποτυπώθηκε με την δήλωση του Αλβανού πρωθυπουργού κατά την οποία προχώρησε σε ανήκουστες προσβολές κατά του αείμνηστου Κωνσταντίνου Κατσίφα οι οποίες έμειναν αναπάντητες από το Υπουργείο Εξωτερικών. Χωρίς να έχουν γίνει γνωστά ούτε τα αίτια ούτε οι συνθήκες των δύο περιστατικών που σημειώθηκαν στους Βουλιαράτες στις 28 Οκτωβρίου και οδήγησαν στον φόνο του Κωνσταντίνου Κατσίφα, οι εκπρόσωποι της Ελληνικής Πολιτείας έτρεξαν να δικάσουν την υπόθεση και να βγάλουν τις αποφάσεις τους με βάση το κομματικό τους αφήγημα και τις προσωπικές τους ιδεοληψίες.
Επί δέκα μέρες, ολόκληρος ο Βορειοηπειρωτικός Ελληνισμός σε ρόλο Αντιγόνης περίμενε την άδεια να θάψει τον αδερφό του. Και πάνω στον θρήνο του πρέπει να βρει φωνή να απαντήσει σε ανιστόρητες ιδεοληψίες, ανυπόστατες κατηγορίες και γκεμπελική προπαγάνδα προερχόμενη ακόμα και από το γραφείο του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας κυρίου Ανδρικόπουλου.
Επειδή κάθε φορά που υπάρχει ένταση εμείς είμαστε οι μόνοι που αντιμετωπίζουμε στο πετσί μας τις επιπτώσεις τέτοιων επεισοδίων, επειδή θεωρούμε πως το ελληνικό κράτος έχει συντεταγμένη πολιτική και επειδή πάγια τακτική μας είναι να μην καλλιεργούμε την ένταση, όλες αυτές τις ημέρες παρά τον πόνο και την αγανάκτηση σταθήκαμε ψύχραιμοι απέναντι στα γεγονότα.
Περίπου πενήντα Βορειοηπειρωτικά σωματεία, εκπροσωπώντας αθροιστικά 180.000 Βορειοηπειρώτες που διαμένουν στην Ελλάδα, ορίσαμε ολιγομελή επιτροπή για να διευκολύνουμε την κατάσταση και ζητήσαμε επίσημη ενημέρωση από το Υπουργείο Εξωτερικών, την Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, την Υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη και το αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας.
Κανείς δεν δέχθηκε να μας μιλήσει επίσημα, να μας ενημερώσει για τις ενέργειές του ή να ενημερωθεί από εμάς.
Στον αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας μοναδικό υπεύθυνο για τις διαρροές οι οποίες προσέβαλλαν την μνήμη του Κωνσταντίνου Κατσίφα στείλαμε επιστολή ζητώντας απαντήσεις για τον λόγο που αυτές έγιναν. Πλέον είμαστε πεπεισμένοι πως στόχευαν να καλύψουν την μη επιτέλεση του έργου του στην υπόθεση. Η Ελλάδα και η Αλβανία έχουν υπογράψει συμφωνία που επιτρέπει στην ΕΛΑΣ να στείλει υψηλόβαθμο αξιωματικό να συμμετέχει εξ’ ίσου στις έρευνες. Αυτό δεν έγινε ποτέ παρά μόνο αφού είχε ολοκληρωθεί η έρευνα από την αλβανική πλευρά, μετέβη αξιωματικός της ΕΛΑΣ για να παραλάβει το σχετικό πόρισμα.
Γιατί κύριε Ανδρικόπουλε;
-Γιατί ψευδώς διαρρεύσατε ότι το συμβάν δεν σχετίζεται με σημαίες;
-Γιατί ψευδώς εμπλέξατε τον Κωνσταντίνο Κατσίφα με διακίνηση ναρκωτικών;
-Γιατί δεν απαιτήσατε από τον Αλβανό ομόλογό σας να γίνουν όσα προβλέπονται στην μεταξύ σας συμφωνία όπως έχει γίνει και στο παρελθόν σε αντίστοιχες περιπτώσεις;
-Γιατί οικειοποιηθήκατε την θέση της Αλβανικής Αστυνομίας ενώ η σωρός του Κωνσταντίνου παρέμενε δέσμια;
Υπήρχαν Έλληνες αξιωματικοί στους Βουλιαράτες την 28η Οκτωβρίου οι οποίοι μπορούσαν να επέμβουν από την πρώτη στιγμή για την αποσόβηση του επεισοδίου και δεν το έκαναν;
-Ζητήσατε να διερευνηθούν οι απειλές κατά του Κωνσταντίνου Κατσίφα από Αλβανό αστυνομικό ο οποίος μετά το περιστατικό έχει εξαφανιστεί από την περιοχή;
-Ζητήσατε να μάθετε αν ο συγκεκριμένος αστυνομικός έχει καταδικαστεί για εμπόριο ναρκωτικών πριν ξαναβρεθεί στο αλβανικό αστυνομικό σώμα;
-Ζητήσατε να γίνει αυτοψία από στελέχος της ΕΛΑΣ στο σημείο του φόνου;
-Λάβατε καταθέσεις από αυτόπτες μάρτυρες;
-Ζητήσατε να εξετάσετε το όπλο του Κωνσταντίνου;
-Ζητήσατε να εξεταστεί το ιστορικό των επικοινωνιών του Κωνσταντίνου;
-Ζητήσατε να εξεταστεί το ιστορικό των επικοινωνιών του αστυνομικού που προκάλεσε το περιστατικό;
Όσο τίποτα από τα παραπάνω δεν γίνεται, για εμάς είστε ένοχος συγκάλυψης και προσβολής της μνήμης του νεκρού με τις ντροπιαστικές διαρροές. Να είστε σίγουρος ότι δεν θα μείνουμε με σταυρωμένα τα χέρια καθώς σε αντίθεση με εσάς που εμπιστεύεστε την αλβανική δικαιοσύνη εμείς εμπιστευόμαστε την ελληνική και ευτυχώς αυτή θα σας κρίνει.
Παράλληλα ζητήσαμε συνάντηση τόσο με την Υπουργό κα. Γεροβασίλη όσο και με την Υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη κα. Παπακώστα ως πολιτικά προϊστάμενες του κυρίου Ανδρικόπουλου. Μέχρι στιγμής, δεν έχει υπάρξει καμία απάντηση. Ας αντιληφθούν ότι δεν θα επιτρέψουμε ο χρόνος να δράσει υπέρ της συγκάλυψης. Όποια σκοπιμότητα και αν κρύβεται πίσω απ’ αυτήν, για εμάς η αποκατάσταση της μνήμης του Κωνσταντίνου Κατσίφα προέχει.
Στις 6/11 την ώρα που ακόμη θρηνούσαμε τον άταφο Κωνσταντίνο χωρίς να γνωρίζουμε πότε η σορός θα αποδοθεί στην οικογένειά του, ενημερωθήκαμε για τις δηλώσεις του κυρίου Φίλη στο CRETATV. Ενώ σήμερα 7/11 μάθαμε ότι ομάδα βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ με επικεφαλής τον κύριο Καραγιαννίδη κατέθεσαν επίκαιρη ερώτηση κατηγορώντας ελληνικό τηλεοπτικό σταθμό για διασπορά ψευδών ειδήσεων υπέρ του Κωνσταντίνου Κατσίφα.
Πραγματικά είναι από τις περιπτώσεις που δεν γνωρίζεις αν αξίζει να απαντήσεις ή να τους αφήσεις στην χλεύη της ιστορίας. Μας θυμίζουν άλλες εποχές που μέρος του πολιτικού προσωπικού της χώρας έγραφε διθυράμβους για τον σοσιαλιστικό παράδεισο της Αλβανίας και διοργάνωνε στην Αθήνα εκδηλώσεις τιμής του πιο ανελεύθερου καθεστώτος που γνώρισε η Ευρώπη. Θλιβόμαστε για την στελέχωση του ελληνικού κοινοβουλίου το οποίο το 1916 φιλοξένησε Βορειοηπειρώτες Βουλευτές. Δεν μπορούμε να προχωρήσουμε σε χαρακτηρισμούς αλλά αναρωτιόμαστε αν είναι απλώς «χρήσιμοι ηλίθιοι» ή εξυπηρετούν την πολιτική Ράμα – Ερντογάν έναντι κάποιου οφέλους; Διότι δεν αντιλαμβανόμαστε πως οι κυβερνητικοί βουλευτές καίτοι αριστεροί, συντάσσονται με τις μυστικές υπηρεσίες και το διεφθαρμένο ναρκο-κράτος της Αλβανίας το οποίο τελευταία χρόνια γίνεται παγκοσμίως γνωστό ως Κολομβία της Ευρώπης με τον πρωθυπουργό της σε ρόλο αρχηγού της μαφίας και τον λαό στην χειρότερη κατάσταση από το 1997.
Δικαίωμα ανάρτησης σημαίας:
Ο πρώην Υπουργός παιδείας της χώρας μας, δεν γνωρίζει ότι στην Αλβανία υπάρχει διεθνώς αναγνωρισμένη Εθνική Ελληνική Μειονότητα της οποίας το δικαίωμα να αναρτά ελληνικές σημαίες προστατεύεται από την αλβανική νομοθεσία. Αγνοεί ότι επί χρόνια στους «αναγνωρισμένους» (από το κομμουνιστικό καθεστώς) μειονοτικούς δήμους η ελληνική σημαία αναρτάται ακόμη και σε δημόσια κτήρια. Αλλά ακόμη και αν τα αγνοεί όλα αυτά, ο κύριος Φίλης, θεωρεί ότι σε οποιαδήποτε χώρα μπορεί να απαγορεύεται σε πολίτες να αναρτούν σημαίες άλλης χώρας.
Νότια Αλβανία – Βόρειος Ήπειρος
Όταν πολιτεύεσαι με ιδεοληψίες δεν μπορεί παρά να καταθέτεις ιδεοληπτικές ασυναρτησίες. Ο όρος Βόρειος Ήπειρος είναι απόλυτα δόκιμος, γεωγραφικός προσδιορισμός αποδεκτός στις δύο πλευρές των συνόρων μέχρι πριν λίγες δεκαετίες. Κανένα αλυτρωτικό στοιχείο δεν περιέχει. Μέχρι το 1945 και την τελευταία φορά που το ζήτημα της Βορείου Ηπείρου τέθηκε σε διεθνές συνέδριο (Παρίσι), η ορολογία αυτή γινόταν αποδεκτή επισήμως από όλες τις πλευρές. Στην Ελλάδα, εξοστρακίστηκε κατά την περίοδο της χούντας των συνταγματαρχών με την οποία χρόνια τώρα προσπαθούμε να κατανοήσουμε γιατί συντάσσεται η αριστερά. Ο ίδιος ο Ζαχαριάδης, τον Ιούνιο του 1945 είχε δηλώσει πως αν η πλειοψηφία το απεφάσιζε, θα υποστήριζε την «στρατιωτική κατάληψη της Βορείου Ηπείρου» και όχι της Νότιας Αλβανίας.
Σύγκριση με άλλες μειονότητες
Για άλλη μια φορά η σύγκριση ανάμεσα στην Ελληνική Εθνική Μειονότητα με θρησκευτικές μειονότητες της χώρας μας έρχεται να αναδείξει την παντελή άγνοια για την Εθνική Ελληνική Μειονότητα της Βορείου Ηπείρου. Να το γράψουμε άλλη μία φορά μήπως γίνει κατανοητό, Εθνική όχι θρησκευτική, βάσει διεθνών και διμερών συμφωνιών και όχι βάσει απόψεων.
Το περιστατικό
Και όσον αφορά το περιστατικό αυτό καθαυτό, ενώ αγνοεί κάθε στοιχείο, με βάση μόνο την επίσημη ενημέρωση από την αλβανική πλευρά ο κύριος Φίλης μέσα σε μια φράση μας λέει ότι, ο Κωνσταντίνος Κατσίφας είναι εγκληματίας, αυτόκλητος σωτήρας και η αλβανική αστυνομία είναι η συντεταγμένη εξουσία με δικαίωμα βίας, «δεν είναι εγκληματίες η αστυνομία, αυτός είναι» καταλήγει. Ο κύριος Φίλης αγνοεί την καταδίκη του αστυνομικού με τον οποίο ξεκίνησε το περιστατικό και αυτό είναι λογικό. Πως είναι δυνατόν όμως ένας άνθρωπος που θέλει να σχολιάσει ένα περιστατικό ανάμεσα σε έναν πολίτη και τις ειδικές δυνάμεις της αλβανικής αστυνομίας, να αγνοεί τις διεθνείς εκθέσεις που έχουν αναδείξει την Αλβανία σε Κολομβία της Ευρώπης και τα εκατοντάδες περιστατικά διαφθοράς στην χώρα αυτή; Ποιος προστατεύει την αλβανική μαφία κύριε Φίλη;
Κύριε Φίλη, ονομάζετε εγκληματία ένα παιδί για το οποίο δεν γνωρίζετε τίποτα άλλο πέραν των διαρροών επίσημων και ανεπίσημων από τις μυστικές υπηρεσίες της Αλβανίας. Εσείς όπως και όλοι οι υποκριτές σύντροφοί σας, κρίνετε με βάση την κομματική ταυτότητά σας και τοποθετείστε ανάλογα με το αφήγημα που θέλετε να αναπτύξετε.
Κύριε Φίλη, το ευτύχημα είναι ότι και εσάς θα σας κρίνει η ελληνική δικαιοσύνη και όχι η αλβανική. Ευτύχημα για εμάς καθώς ξέρουμε ότι θα κριθείτε δίκαια, ευτύχημα και για εσάς για τον ίδιο ακριβώς λόγο.
Ο Κύριος Καραγιαννίδης, δεν έχει καμία ευαισθησία απέναντι στα fakenewsτης Ελληνικής Αστυνομίας, δεν επέδειξε καμία ευαισθησία απέναντι στην πολιτική εθνοκάθαρσης, ούτε καν της Ελληνικής Εθνικής Μειονότητας της Νοτίου Αλβανίας, δεν επέδειξε καμία ευαισθησία όταν η σορός του Κωνσταντίνου Κατσίφα κρατείτο για 11 ημέρες σε ομηρεία καθ’ υπέρβασιν κάθε νόμου και δικαίου, δεν επέδειξε καμία ευαισθησία όταν ο πρωθυπουργός της γείτονος πριν ξεκινήσει οποιαδήποτε έρευνα, έτρεξε να ειρωνευτεί τον νεκρό και να δώσει την γραμμή της αλβανικής πλευράς. Δεν έδειξε καμία ευαισθησία όσα χρόνια πολιτεύεται απέναντι στις διώξεις του ελληνισμού στην Αλβανία. Ίσως να μην έφτασαν στα αυτιά του αλλά προκαλεί μεγάλη εντύπωση ότι ξαφνικά ευαισθητοποιήθηκε ο κύριος Καραγιαννίδης και οι 13 σύντροφοί του σχετικά με τις ευαίσθητες ελληνο-αλβανικές σχέσεις. Ενώ δεν έχουμε κανέναν λόγο να υπερασπιστούμε τα ελλαδικά ΜΜΕ αφού όλα σχεδόν έπεσαν στην παγίδα αναπαραγωγής των αλβανικών μέσων, αναγκαζόμαστε καταθέτοντας την αλήθεια να μαρτυρούμε υπέρ του STARκαι κάθε άλλου μέσου που πρόβαλλε τα ίδια ακριβώς πλάνα.
Στις 14.30 περίπου, η αλβανική αστυνομία μέσω διαρροών έκανε γνωστό ότι ο Κωνσταντίνος Κατσίφας έχει συλληφθεί. Η είδηση αναπαρήχθη από όλα τα αλβανικά ΜΜΕ. Μία ώρα αργότερα, τα αλβανικά ΜΜΕ ανέφεραν ότι ο Κωνσταντίνος Κατσίφας σκοτώθηκε σε ανταλλαγή πυροβολισμών με τις ειδικές δυνάμεις της αλβανικής αστυνομίας.
Η είδηση της σύλληψης, έχει πλέον σβηστεί από όλες τις ιστοσελίδες των αλβανικών ΜΜΕ αλλά τα ίχνη στο διαδίκτυο παραμένουν. Αν αυτό δεν είναι στοιχείο που δημιουργεί υποψίες συγκάλυψης τότε ποιο είναι; (μπορεί κάποιοι να υποστηρίξουν ότι στην Αλβανία τα ΜΜΕ είναι ανεξάρτητα. Σε αυτό δεν θα καταφέρουμε να απαντήσουμε, αλλά μπορούμε να τους παραπέμψουμε).
Κύριε Καραγιαννίδη, γιατί δεν καταθέτετε επίκαιρη ερώτηση σχετικά με τις ενέργειες που έχουν γίνει για την διαλεύκανση της υπόθεσης; Πιο πάνω θα βρείτε αρκετά στοιχεία για να καταρτίσετε το κείμενό σας
Μπορείτε ακόμα να καταθέσετε μία ερώτηση για τις απόψεις του κυρίου Φίλη οι οποίες επίσης δεδομένης της αναγνωσιμότητάς του και εφόσον απέχουν από την επίσημη ελληνική πολιτική δημιουργούν πραγματικά προβλήματα στις σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών.
Εκ της Συντονιστικής Επιτροπής Βορειοηπειρωτικών Σωματείων Ελλάδος, εκπροσωπώντας τα παρακάτω σωματεία:
1.Σύλλογος Αγίου Αθανασίου Βουλιαρατίου για το ΔΣ ο Πρόεδρος, Ηλίας Τζούμπας
2.Σύλλογος Βορειοηπειρωτών (έτος ιδρύσεως 1920 Αθήνα), για το ΔΣ ο Πρόεδρος Χαράλαμπος Καραθάνος
3.Νεολαία Βορειοηπειρωτών Αθήνα, για το ΔΣ ο Πρόεδρος Τιμολέων Ντάσης
4.Νεολαία Δήμου Φοινικαίων, για το ΔΣ ο Πρόεδρος Ιωάννης Μπάρης
5.Νεολαία Βορειοηπειρωτών Αχαϊας, για το ΔΣ ο Πρόεδρος Γιάννης Τοπάλης
6.Σύλλογος Νεολαίας Βορειοηπειρωτών Λευκάδας, για το ΔΣ ο Πρόεδρος Χαράλαμπος Κώστας
7.Επιτροπή Νεολαίας Γλύνας, για το ΔΣ ο Πρόεδρος Παύλος Τσέλιος
8.Σύνδεσμος Πωγωνήσιων Βορείου Ηπείρου, για το ΔΣ ο Πρόεδρος Κωνσταντίνος Πάνος
9.Ένωση Χειμαρριωτών, για το ΔΣ ο Πρόεδρος Σπύρος Κούτουλας
10.Σύνδεσμος Βορειοηπειρωτών Θεσσαλίας «Ο ΠΥΡΡΟΣ», για το ΔΣ ο Πρόερδος Γιάννης Νταγιάκας
11.Ένωση Βορειοηπειρωτών Κέρκυρας, για το ΔΣ ο Πρόεδρος Βασίλης Δημητρίου
12.Ένωση Βορειοηπειρωτών Κρήτης, για το ΔΣ ο Πρόεδρος Σπύρος Μπόκολος
13.Ένωση Επιστημόμων & Διανοουμένων Βορείας Ηπείρου, για το ΔΣ ο Πρόεδρος Δρ.Χρήστος Παππάς
14.Ενωση Καλλιτεχνών Βορείου Ηπείρου, για το ΔΣ ο Πρόεδρος Κωνσταντίνος Νούσιας
15.Αδελφότητα «Παναγία η Κωσταρίτισσα», για το ΔΣ ο Πρόεδρος Αντώνης Καλογέρης
16.Αδελφότητα Αγ. Ανδρέα Βορείου Ηπείρου, για το ΔΣ ο Πρόεδρος Ορέστης Ζαφείρης
17.Αδελφότητα Λύβενας, για το ΔΣ ο Πρόεδρος Αριστείδης Μπουζούκας
18.Αδελφότητα Δρυμαδιωτών Χιμάρας «Η Μεγάλη Χώρα», για το ΔΣ ο Πρόεδρος Αντώνιος Νέτσος
19.Αδελφότητα Αλυκιωτών, για το ΔΣ ο Πρόεδρος Μιχάλης Γιώτης
20.Αδελφότητα Καλυβιωτών Βορείου Ηπείρου, για το ΔΣ ο Πρόεδρος Αχιλλέας Αναγνώστης
21.Αδελφότητα Πλακιωτών Βορείου Ηπείρου, για το ΔΣ ο Πρόεδρος Γρηγόριος Γκιζέλης
22.Αδελφότητα Σχωριαδιτών, για το ΔΣ ο Πρόεδρος Αλκιβιάδης Ντάλες
23.Αδελφότητα Τσερκοβίτσας- Θεολόγου, για το ΔΣ ο Πρόεδρος Σπύρος Κοτέφας
24.Αδελφότητα Τσουκιωτών Βορείου Ηπείρου, για το ΔΣ ο Πρόεδρος Νικόλαος Νταής
25.Αδελφότητα Πέπελιωτών «η Αγία Τριάδα», για το ΔΣ ο Πρόεδρος Θεοφάνης Τσάμης
26.Αδελφότητα Δρυϊνουπόλεως ,Βόδριστα, για το ΔΣ ο Πρόεδρος Παντελής Εξαρχος
27.Αδελφότητα «Άγιος Γεώργιος, Κοσσοβίτσας ,για το ΔΣ η Πρόεδρος Κατερίνα Γκόνη Γάτσιου
28.Αδελφότητα Λογγιωτών «Αγ. Νικόλαος», για το ΔΣ ο Πρόεδρος Νίκος Γκέργκης
29.Αδελφότητα Σελλειωτών «ο Αγ. Αθανάσιος» για το ΔΣ ο Πρόεδρος Γιώργος Καλλης
30.Κίνηση για την Αναγέννηση της Βορείου Ηπείρου, για το ΔΣ ο Πρόεδρος Δημήτριος Περδίκης
31.Λαογραφικός Σύλλογος Χάονες, για το ΔΣ ο Πρόεδρος Γιάννης Παναγιώτου
32.Πολιτιστικη Ένωση Βουθρωτό, πρόεδρος Αλέξανδρος Νταγιάκας
33.Χορευτικός και Πολιτιστικός Σύλλογος Δερόπολης ,για το ΔΣ ο Πρόεδρος Οδυσσέας Λιάζος
34.Σύλλογος Γεωργουτσατινών, «Αγ. Γεώργιος», για το ΔΣ ο Πρόεδρος Φώτης Φράγκος
35.Σύλλογος Βορειοηπειρωτών Ηλιούπολης, για το ΔΣ ο Πρόεδρος Δήμος Γιάννης
36.Σύλλογος Βορειοηπειρωτών Νομού Κορινθίας, για το ΔΣ ο Πρόεδρος Βασίλης Μπάρης
37.Σύλλογος Φοινικαίων Βορείου Ηπείρου, για το ΔΣ ο Πρόεδρος Περικλής Νάτσης
38.Σύλλογος Βοδινού Αγία Παρασκευή, για το ΔΣ ο Πρόεδρος Δημήτρης Μαγκλάρας
39.Σύλλογος Άνω Επισκοπής» η Αγία Παρασκευή» , για το ΔΣ ο Πρόεδρος, Φίλιππος Τζιάμος
40.Σύλλογος Σωτηρας « Μεταμόρφωση Σωτήρος», για το ΔΣ ο Πρόεδρος, Κωστας Γιώτης
41.Σύλλογος «Αγιος Νικόλαος» Κρα, για το ΔΣ ο Πρόεδρος Βαγγέλης Ζιώγκας
42.Σύλλογος Χλωμιωτών, για το ΔΣ ο Πρόεδρος Κώστας Ταγαρης
43.Σύλλογος Σωπικής Πωγωνίου «Μεταμόρφωση Σωτήρος», για το ΔΣ ο Πρόεδρος Αριστοτέλης Ρίζος
44.Σύλλογος Κακαβιάς, για το ΔΣ ο Πρόεδρος Παναγιώτης Πανταζής
45.Κοινότητα Χάσκοβου, ο Πρόεδρος Βαγγέλης Κουγκουλης
46.Κοινότητα Σωφρατίκων, ο Πρόεδρος Λάμπης Κατσής
47.Κοινότητα Δοξατίου , ο πρόεδρος Λευτέρης Τσομπος

Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2018

Έξω οι Ιταλοί από την Ήπειρο! Ψήφισμα όλων των Ηπειρωτών, το 1917

Έξω οι Ιταλοί από την Ήπειρο!
Ψήφισμα όλων των Ηπειρωτών, το 1917


Με ένα δακτυλογραφημένο ψήφισμα, που υπεγράφη στον Πειραιά, απευθυνόμενο προς τον βασιλιά Κωνσταντίνο, με τις υπογραφές των μελών δωδεκαμελούς επιτροπής, αντιπροσωπεύουσας «σύμπασαν τήν Ἤπειρον κατ’ Ἐπαρχίας ἀπ’ ἄκρου εἰς ἄκρον», καθώς και τις υπογραφές των αντιπροσώπων 20 επαρχιών της Ηπείρου και τις υπογραφές των προέδρων και τις σφραγίδες 18 σωματείων και αδελφοτήτων, οι Ηπειρώτες ζητούσαν να αναληφθεί δράσις για την απομάκρυνση των Ιταλών από την Ήπειρο.
Διακρίνονται οι υπογραφές εκπροσώπων: Ελβασανίου και Βερατίου, Κορυτσάς, Δυρραχίου και Αυλώνος, Χειμάρρας, Αργυροκάστρου, Δελβίνου, Πρεμετής και Λιασκοβικίου, Κονίτσης και Κολωνίας, Ζαγορίου, Μετσόβου, Μαλακασίου, Πωγωνίου, Κουρέντων, Μακρυνόρος Κουρέντων, Τσαρποβίστα Κουρέντων, Ιωαννίνων, Σουλίου, Φιλιππιάδος Άρτας.

Και η υπογραφή και του προέδρου της 12μελούς επιτροπής και προέδρου του Ηπειρωτικού Συνδέσμου, Κ. Ι. Κόκκορου.

Φέρει τόπο υπογραφής (Πειραιάς), και ημερομηνία 17 Μαρτίου 1917.
Πρόκειται για 4 σελίδες (509 x 236 χλστ.).

ΠΗΓΗΒΕΡΓΟΣ.

 Το πόσο δίκιο είχαν, θα αποδειχθεί - δυστυχώς με τον πιο οδυνηρό τρόπο - μερικά χρόνια αργότερα…

Το μεγαλύτερο ψέμα που έχουν πιστέψει οι αλβανοί.... - A mund të edukohen kështu fëmijët?


Σε ποιόν δεν έτυχε να ακούσει μικρά παιδιά 3-4 ετών που προσπαθούν να τραγουδήσουν το τραγούδι: Xhamadani vija - vija (Λαϊκό εθνικιστικό τραγούδι). Σίγουρα ελάχιστοι είναι.
Αυτό το τραγούδι έχει διεισδύσει στα πολιτιστικά αισθητήρια των εκπροσώπων του εκπαιδευτικού μας συστήματος ξεκινώντας από το νηπιαγωγείο και πιο πάνω. Με αρχι-ίδρυμα εθνικιστικής αλβανικής αγωγής: Το στάδιο (ποδοσφαίρου όταν παίζει η εθνική).
Αρκεί αυτό το εμπειρικό δεδομένο για να καταλάβουμε πως τα παιδιά μας βαπτίζονται με ψέματα από την αρχή, ο υστερικός εθνικισμός είναι το αλφαβήτα της αγωγής τους που αφήνει πίσω κατά πολύ την αγωγή τους ως πολίτες.
Το τελευταίο θέλει αρκετή δουλειά, θέλει χρόνο, κόπο και το σημαντικότερο: έχει ως απαραίτητο στοιχείο  τον πολιτισμό. Αλλά αυτό δεν υπάρχει μεταξύ ημών των αλβανών και το αντικαθιστούμε αυτό με την σούπα του εθνικισμού ραψωδία του τύπου Xhamadani vija - vija. Ραψωδία γιατί  εμείς είμαστε μάρτυρες της αδυναμίας μας για να κάνουμε κάτι πραγματικό για την χώρα, για να μην επιτρέψουμε την κατάρρευση της χώρας. Για το λόγο αυτό και τραγουδάμε, τραγουδάμε στην Αλβανία που δεν την είχαμε ποτέ και μετά φοράμε τα παπούτσια και το σκάμε.
Έχουν περάσει 100 και κάτι χρόνια από εκείνη την ημέρα που είναι γνωστή ως η ημέρα της ανεξαρτησίας και ο κόσμος έχει ως καθήκον να κάνει έναν απολογισμό και να θέσει ένα ερώτημα: ποιανού είναι αυτή η μέρα; Σε ποιόν ανήκει η γιορτή; Ας πάμε λίγο πίσω στο χρόνο και να φέρουμε στο μυαλό μας της μέρες της αποκοπής από την οθωμανική αυτοκρατορία, όταν η πλειοψηφία των αλβανών δεν ήξερε τι γινόταν. Απλά εκείνη η ημέρα ήταν μια πράξη που διατέλεσε μια ελίτ που δεν βρήκε άλλη λύση για τον εαυτό της. Η ζωή των απλών αλβανών άλλαξε από τότε, αδιαμφισβήτητα, για καλό ή για κακό; Αυτό θα πρέπει να το βρουν οι ιστορικοί που μέχρι σήμερα μας έχουν χορτάσει με  το εθνικιστικό παραμύθι, με τα επιτεύγματα του αλβανικού λαού και άλλα σαν και αυτά. Η 28 Νοεμβρίου είναι στην πραγματικότητα η εορτή μίας εξουσίας που επαναλαμβάνει τον εαυτό της, αλλά ελάχιστα θα μπορούσε αυτή να θεωρηθεί σήμερα- συναισθηματικά- μια κοινή ημέρα για όλους τους αλβανούς. Οπωσδήποτε, ο καθένας μπορεί να βγει και να φωνάξει λέγοντας πως αυτό το είδος λόγου ανήκει στους πουλημένους, αλλά ας αναρωτηθούμε: Κατά πόσο εκπροσωπεί το κράτος αυτό τους αλβανούς; Όλοι θυμόμαστε τις καταδίκες που στο όνομα του λαού επέβαλε ο Ενβέρ Χότζα. Αλλά δεν είμαστε σε θέση να πούμε κατά πόσο ο λαός ήταν εκεί.
Σήμερα τελούνται ανεπανάληπτες πράξεις εις βάρος της κοινωνίας, και καταχωρήσεις αντί παροχή. Στο όνομα της Δημοκρατίας. Αλλά αυτά εξυπηρετούν μόνο σε μια ομάδα ανθρώπων . Η εθνικιστική αγωγή στην Αλβανία είναι ίσως το μεγαλύτερο ψέμα που έχει ειπωθεί στους Αλβανούς. Δείτε αυτό το βίντεο από Report Tv* σε ένα νηπιαγωγείο στα Τίρανα. Παιδιά που δεν καταλαβαίνουν τίποτα κάνουν με τα δάκτυλα τον αετό, τραγουδούν τραγούδια για την σημαία, το ιδανικό και την Αλβανία, εντωμεταξύ ο κόσμος γύρω τους είναι πολύ πιο ωραίος  και περίπλοκος από την πατσαβούρα που εκείνοι παίζουν χωρίς να το καταλάβουν. Ποιο παιδί θα διάλεγε την σημαία για να παίξει;
Κανένα.
Όλο αυτό έχει πολλά μηδενικά. Γιατί εμείς βλέπουμε και σήμερα πως νέοι που τραγουδούν το τραγούδι που αναφέραμε που κάνουν φασαρία στο καφενέ για την Αλβανία, θέλουν να φύγουν, να μεταναστεύσουν. Πως όλοι περιμένουν ώστε κάποιος να φτιάξει αυτή την χώρα και με τον τρόπο τους δεν κάνουν τίποτα άλλο, παρά την αφήνουν στον Έντι Ράμα και στους επόμενους Έντι. Τραγουδούν, συγκινούνται με την σημαία χωρίς να καταλάβουν πως η κραυγή τους είναι στα αλήθεια επακόλουθο του χαμομηλιού των ελίτ που ξεκαρδίζονται με τον καλύτερο λαό στο κόσμο που θα μπορούσε να τους λάχει.


Μετάφραση Πελασγός Κορυτσάς
Από άρθρο της:    http://www.respublica.al/

*Report tv, shqiptarja.com ανήκουν σε απόγονο του Τσιάνο τον Καρλο Μπολίνο που έχει επενδύσει στον ανθελληνισμό και ακραίο αλβανικό εθνικισμό.
Kujt nuk i ka rastisur të dëgjojë fëmijë të vegjël, të moshës 3-4 vjeç që të këndojë apo përpqiet të këndojë këngën: Xhamadani vija - vija? Me siguri të paktë janë.
Kjo këngë ka depërtuar në shqisat kulturore të përfaqësuesve të sistemit tonë arsimor duke nisur që nga kopështi e deri më lart. Në kryeinstitucionin edukues të nacionalizimit shqiptar: Stadiumin.
Mjafton kjo e dhënë empirike për të kuptuar se fëmijët tanë mëkohen me gjënjeshtra që në fillim, nacionalizmi histerik është abc-ja e edukimit të tyre që lë pas shumë edukimin si qytetarë. Ky i fundit kërkon shumë punë, do kohë, mund dhe ç’është më kryesorja: e ka të domosdoshme qytetarinë. Por kjo mugon ndër ne shqiptarëve që e zëvendësojmë atë me supën e nacionalizmit rapsodik të tipi xhamdani vija – vija. Rapsodik pasi ne jemi dëshmitarë të pafuqisë sonë për të bërë diçka reale për vendin, për të mos lejuar gremisjen e vendit. Ndaj edhe ja marrim këngës, i këndojmë Shqipërisë që nuk e patëm kurrë. Dhe mbathim opingat dhe ikim. 
Kanë kaluar 100 e ca vjet nga ajo që njihet si Dita e Pavarësisë dhe njerëzia e ka për detyrë të bëjë një analizë, një bilanc e të shtrojë një pyetje: e kujt është kjo datë? Kujt i përket kjo festë? Kthehemi pas në kohë e sjellim në mend ditët e shkëputjes nga Perandoria Osmane, kur shumica e shqiptarëve as që po kuptonin çfarë po ndodhte. Thjesht ajo datë ishte akti i ndërmarrë nga një elitë e cila nuk pa rrugë tjetër për veten. Jeta e shqiptarëve të thjeshtë ndryshoi që nga ajo kohë, padyshim, por për mirë apo për keq? Këtë duhet ta gjejnë historianët që deri më sot na kanë ngopur me përrallën nacionaliste, me arritjet e popullit shqiptar e të tjera si këto. 28 nëntori është në fakt celebrimi i një pushteti që riprodhon veten, por pak mund të konsiderohet ajo sot – në kuptimin emotiv – një datë e përbashkët e të gjithë shqiptarëve. Sigurisht që shumëkush mund të dalë e të bërtasë duke thënë se e folura në këtë mënyrë është te të shiturit, por le t’i bëjnë pyetje vetes: sa i përfaqëson ky shtet shqiptarët? Të gjithë e mbajmë mend dënimet në emër të popullit që dekretonte Enver Hoxha. Por nuk jemi në gjendje të themi sesa populli ishte aty.
Sot kryhen akte të pashembullta në dëm të shoqërisë, edhe konçesionet jepen Në emër të Republikës. Por ato i shërbejnë vetëm një grupi njerëzish.
Edukimi nacionalist është ndoshta gënjeshtra më e madhe që u është bërë shqiptarëve. Shikoni këtë reportazh të Report TV në një prej kopshteve të Tiranës. Fëmijë që pa kuptuar asgjë bëjnë shqiponjën me gishta, këndojnë këngë për flamurin, idealin dhe Shqipërinë, ndërkohë që bota e tyre është shumë më e bukur dhe e ndërlikuar sesa kjo paçavure ku ata luajnë pa kuptuar. Cili fëmijë do zgjidhte flamurin për të luajtur? Askush.
E gjitha kjo ka shumë zero. Sepse ne e shohim edhe sot sesi të rinj që këndojnë edhe ata Xhamadanin, që të bëjnë njërën në kafene për Shqipërinë, duan vetëm të ikin, të emigrojnë. Sesi të gjithë presin që dikush ta bëjë këtë vend dhe me mënyrën e tyre nuk bëjnë gjë tjetër veçse ja lënë Edi Ramës dhe edramave të radhës. Këndojnë këngën, emocionohen nga flamuri pa kuptuar se ulërima e tyre është në fakt pasojë e kamomilit të elitave që gajasen me miletin më të mirë në botë që mund t’u binte hisesh.
http://www.respublica.al/

«Την βρίσκουν», οι Αλβανοί, με το κάψιμο της ελληνικής σημαίας

https://www.facebook.com/albaniaviral/videos/303149943871066/



Στα αλβανικά κοινωνικά δίκτυα παρουσιάζεται ένα σύντομο βίντεο που δείχνει δύο μασκοφόρους να καίνε την ελληνική σημαία.



Στο σημείωμα που παρατίθεται γράφει ‘χαιρετισμούς στους Αλβανούς από τη νότια  Αλβανία’, δηλαδή από τη Βόρειο Ήπειρο, όπου εκεί υπάρχει -σε πόλεις και χωριά- η ελληνική σημαία.


Το βίντεο αναφέρεται ως ‘Viral’ από την ‘AlbanianViral’  με 54 κοινοποιήσεις και περίπου 10 χιλιάδες προβολές.


«Την βρίσκουν»,  οι Αλβανοί, φαίνεται, με την ελληνική σημαία, κυρίως αυτοί που έχουν μεγαλώσει ή ζήσει στην Ελλάδα- όταν η διαφορετικότητα εκφράζεται με αντιθέσεις και ακραίες συμπεριφορές.


--
               

Στον «πάγο» η συνάντηση Τσίπρα - Ερντογάν και η συμφωνία με Αλβανία

Οι τελευταίες εξελίξεις οδηγούν την ελληνική κυβέρνηση να σκέπτεται προσεκτικά τα επόμενα βήματά της, τόσο για το ταξίδι του πρωθυπουργού στην Τουρκία, όσο και για τη συμφωνία με την Αλβανία που βρισκόταν στα σκαριά. 

Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΑΛΒΑΝΙΑ 

Όπως μετέδωσε από το Υπουργείο Εξωτερικών η Ειρήνη Σαββοπούλου στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star με τη Μάρα Ζαχαρέα,   οι προχωρημένες συζητήσεις που είχαν οδηγήσει μάλιστα τον πρώην υπουργό Εξωτερικών Νίκο Κοτζιά να μιλήσει τον περασμένο Ιούλιο για επικείμενη συμφωνία με τα Τίρανα, αφορούσαν:  
-Στην οριοθέτηση της ΑΟΖ
-Στην άρση της εμπόλεμης κατάστασης ανάμεσα σε Αθήνα και Τίρανα
- Στη διαφύλαξη των δικαιωμάτων της ελληνικής μειονότητας  
- Στις αλλαγες στα σχολικά βιβλία
Επί  υπουργίας Κατρούγκαλου (ως αναπληρωτή υπουργού)  η υπογραφή της συμφωνίας μπαίνει στον πάγο. 

Η ΑΝΑΒΟΛΗ ΕΠ' ΑΟΡΙΣΤΟΝ ΤΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΤΣΙΠΡΑ - ΕΡΝΤΟΓΑΝ  

Όμως, το τουρκικό κρεσέντο προκλητικότητας οδηγεί την Αθήνα να αλλάξει ρότα και απεναντι στην Άγκυρα. 
Έτσι,  σύμφωνα με πληροφορίες,  το ταξίδι του Αλέξη Τσίπρα στην Κωνσταντινούπολη μετ’α την  πρόσκληση που του είχε  απευθύνει ο Ερντογάν αποτελεί παρελθόν.
Τα διπλωματικά γραφεία των δυο ηγετών αρχικά προετοίμαζαν το έδαφος ώστε η συνάντηση να γίνει  μέσα στον Δεκέμβριο
Η τριμερής Αθήνας, Κύπρου και Ισραήλ στις 20 Δεκεμβρίου, στην οποία θα συμμετέχουν και οι ΗΠΑ,  μετέθεσε το ταξίδι για τον Γενάρη
Στην παρούσα φάση όμως,  οι πληροφορίες αναφέρουν πως ένα τετ α τετ Τσίπα Ερντογάν θα πραγματοποιηθεί μόνο εάν υπάρχουν οι προϋποθέσεις.

Ένα σενάριο: Από τι μπορεί να κινδυνεύσει το αλβανικό κράτος- Του Αρτάν Φούγκα


Από τι μπορεί να κινδυνεύσει το αλβανικό κράτος;
Χωρίς τη σταθερότητα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, χωρίς τη συμμαχία ΗΠΑ –ΕΕ, χωρίς το ενδιαφέρον των ΗΠΑ για τη σταθερότητα των συνόρων των Βαλκανίων, στην περίπτωση μιας γενικότερης πολιτικής και γεω-στρατηγικής κρίσης, το σημερινό αλβανικό κράτος, με τις αδυναμίες που παρουσιάζει έναντι των άλλων δυνάμεων, δεν παραμένει ούτε μια ώρα στα πόδια του, όχι 24 ώρες, και σε κάθε περίπτωση όχι περισσότερο από 48 ώρες. 
Ένα πιθανό σενάριο φαντασίας θα ήταν το εξής:

Οι Έλληνες κάνουν απόβαση στην Κορυτσά και στο Αργυρόκαστρο κι ανυψώνου τη σημαία τους στο κάστρο.  Οι Ιταλοί ανακτούν τις πρώην κτήσεις της Βενετίας και θέτουν υπό έλεγχο το κομμάτι από τυο Δυρράχιο μέχρι τη Λέζια. Οι Σέρβοι επιτίθενται στη Σκόδρα και τίθενται σε εγρήγορση για να ανακόψουν το δρόμο στις υπόλοιπες δυνάμεις.
Η εν δυνάμει βουλγαρο-μακεδονική συμμαχία κάνει απόβαση γύρω από τη λίμνη της Οχρίδας και μέχρι τη Ντίμπρα.  Οι Τούρκοι παίρνουν αμέσως υπό έλεγχο το Πασαλιμάνι και κατακτούν ξανά την Κρούγια παίρνοντας ομήρους για γενίτσαρους όλα τα πρώτα παιδιά των μελών του δημοτικού συμβουλίου.
Παραμένει το κράτος του Κεμάλ Μπέη, το τρίγωνο Αυλώνα –Βεράτι –Ελμπασάν.
Πρόεδρος της κυβέρνησης ανδρείκελων αναλαμβάνει ο Μιτχάτ Φράσερι, ο οποίος έχει ξαναγυρίσει στην Πατρίδα.

Με εκείνα τα τρίχα οχήματα που είδα στην έκθεση του Μεγάρου των Συνεδρίων, που περισσότερο μπορεί να χρησιμεύσουν για να διαλύσουν βρέχοντας με νερό τα πλήθη διαδηλωτών μπροστά στο Δημαρχείο των Τιράνων, με το ελικόπτερο που μπορεί να χρησιμεύσει μόνο για να μεταφέρει στο μαιευτήριο τις έγκυες γυναίκες, καθώς και με εκείνα τα τρία κινέζικα ή σωβιετικά τζιπ από τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο, δύσκολα θα μπορέσουμε να υπερασπιστούμε τα σύνορα.
Εύχομαι να υπάρχουν κι άλλα άρματα.
Για τα αγόρια και τα κορίτσια, θα χρειαστεί κάποιος χρόνος για να έρθουν από τη Γερμανία που ασκούν το επάγγελμα του νοσοκόμου και της μαίας χωριών και να τα γυμνάσουμε ως πολεμιστές στα τανκς.
Γι αυτό, προσοχή, το καλό που σας θέλω, γιατί θα καταντήσουν σαν το κεφάλι του Αλή Πασά να κατρακυλά στις σκάλες του κάστρου των Ιωαννίνων.
Ας μην εμφυσούμε περισσότερο τον εθνικισμό, γιατί θα βγούμε κουρεμένοι στο τέλος.
Πηγή: Syri.net
Μετάφραση tachydromos.org