Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2019

Αλβανοί και Γεωργιανοί δήθεν... πρόσφυγες γέμιζαν επί ΣΥΡΙΖΑ τα νοσoκομεία της χώρας

Όπως αποκάλυψε το Star στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων οι υπηρεσίες του υπουργείου Εργασίας είχαν εντοπίσει αθρόα προσέλευση αλλοδαπών για την έκδοση ΑΜΚΑ κάνοντας χρήση της απόφασης που έλαβε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ το 2016 για τους πρόσφυγες

evaggelismos1212Αθρόες εισροές Γεωργιανών και Αλβανών για να τύχουν δωρεάν νοσηλεία σε δημόσια νοσοκομεία προκάλεσε, όπως αποκαλύπτεται, η απόφαση που έλαβε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ το 2016 να χορηγεί ΑΜΚΑ σε αιτούντες άσυλο.

Το πρόβλημα εντόπισαν οι υπηρεσίες του υπουργείου Εργασίας και το ανέφεραν στη νέα πολιτική ηγεσία λίγο μετά τις εκλογές και για το λόγο αυτό ο νέος υπουργός Εργασίας ζήτησε την υστηροποίηση του καθεστώτος χορήγησης ΑΜΚΑ σε μετανάστες και την αντικατάσταση του πλαισίου που ίσχυε και το οποίο «προέβλεπε ουσιαστικά τη χορήγηση ΑΜΚΑ, αδιακρίτως και χωρίς όρους και προϋποθέσεις».

Ως γνωστόν, με απόφαση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, το 2016 -στην κορύφωση δηλαδή των προσφυγικών/μεταναστευτικών ροών – μπορούσαν να αποκτήσουν ΑΜΚΑ οι αιτούντες άσυλο πρόσφυγες. Η απόφαση έφερε την υπογραφή του τότε υπ. Εργασίας, Γιώργου Κατρούγκαλου. Μάλιστα, δύο εβδομάδες πριν τις εκλογές, το 2019, με νέα απόφαση της κυβέρνησης Τσίπρα, επί υπουργίας Εφης Αχτσιόγλου, το μέτρο για χορήγηση ΑΜΚΑ επεκτάθηκε και στους μετανάστες.

Οπως αποκάλυψε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star με την Μάρα Ζαχαρέα, η Κάτια Μακρή, η διευθύντρια του υπουργείου Εργασίας Παρασκευή Τσάμη, τρεις ημέρες μετά τις εκλογές ενημερώνει το νέο υπουργό, Γιάννη Βρούτση για τα τεκταινόμενα και του ζητά να καταργήσει τις σχετικές διατάξεις.

Οπως αναφέρεται στα σχετικά έγγραφα που αποκάλυψε το Star οι υπηρεσίες του υπ. Εργασίας παρατήρησαν αθρόα προσέλευση για έκδοση ΑΜΚΑ από δήθεν αιτούντες άσυλο Αλβανικής και Γεωργιανής υπηκοότητας οι οποίοι έμπαιναν στα νοσοκομεία. Επίσης παρατηρήθηκε αθρόα είσοδος γυναικών για δωρεάν τοκετούς σε δημόσια νοσοκομεία.

Επίσης, όπως αποκάλυψε το Star, σε χειρόγραφο υπηρεσιακό σημείωμα στις 20.6.2019 (λίγο πριν τις εκλογές) προς την Εφη Αχτσιόγλου η γενική διευθύντρια και οι αρμόδιοι τμηματάρχες προειδοποιούσαν πως διαφωνούν με την ρύθμιση γενίκευσης της χορήγησης ΑΜΚΑ τονίζοντας πως δεν είχε προηγηθεί ανταλλαγή απόψεων ούτε είχε ζητηθεί η γνώμη τους.
https://www.protothema.gr/

Δείτε τα έγγραφα που παρουσίασε το Star

amka-selida-1
amka-selida-2
amka-xeirografo
star-amka


Αλβανία: Παραιτήθηκε ο Εισαγγελέας που είχε τον φάκελο του Κωνσταντίνου Κατσίφα

Ο Εισαγγελέας Σοβαρών Εγκλημάτων Νιάζι Σεφέρι παραιτήθηκε. 
Όπως έγινε γνωστό η παραίτησή του οφείλεται σε λόγους υγείας, ένα αίτημα για το οποίο απευθύνθηκε στην Ανώτατη Εισαγγελία, αναφέρει το αλβανικό ‘Politiko’.


Ο Σεφέρι κρατούσε στο αρχείο του, τον φάκελο του Κωνσταντίνου Κατσίφα, ο οποίος δολοφονήθηκε από την αλβανική αστυνομία στους Βουλιαράτες στις 28 Οκτωβρίου 2018.


Αξιοσημείωτο είναι ότι για την υπόθεση, που κοντεύει ένας χρόνος, δεν έχει περάσει στη διαδικασία εξέτασης, όπως σημειώνεται.


Σύμφωνα, επίσης, με την αλβανική  «Dosja», η υπόθεση της δολοφονίας του Έλληνα μειονοτικού ήταν πρόσφατα στο επίκεντρο των ελληνικών αρχών.


Ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών, Νίκος Δένδιας, ζήτησε πρόσφατα την άμεση ολοκλήρωση των ερευνών και εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για την καθυστέρηση της υπόθεσης από την Αλβανική Εισαγγελία.


--
The Hellenic Information Team
               

 © Βαλκανικό Περισκόπιο -Γιῶργος  Ἐχέδωρος
http://www.echedoros-a.gr

Ο Μάικ Πομπέο επικρίνει το αλβανικό λόμπι



«Έχει λάβει εκατομμύρια δολάρια από την Πρίστινα και ανοιχτά εργάζεται για ένα ανεξάρτητο Κοσσυφοπέδιο», ισχυρίζεται ο Σέρβος ΥΠΕΞ




Μία από τις πιο ακραίες ομάδες συμφερόντων του Κοσσυφοπεδίου έχει γίνει στόχος έντονης κριτικής από τον Γραμματέα του Στέιτ Ντιπάρτμεντ , Μάικ Πομπέο, όπως γράφει σήμερα η σερβική Vecernje Novosti.



Τα βέλη στρέφονται κατά του Αμερικανού - μέλος του Κογκρέσου, Έλιοτ Ένγκελ, ο οποίος φέρεται ως ο δημιουργός των ψευδών ειδήσεων,  για φερόμενο βιασμό 20 χιλιάδων Αλβανίδων κατά τη διάρκεια του Κοσσυφοπεδίου.


Παρότι, αρχικά η σύγκρουση προέκυψε από αίτημα για καταδίκη του Αμερικανού προέδρου Τραμπ για το σκάνδαλο της Ουκρανίας, η σύγκρουση μεταξύ Πομπέου και Ένγκελ αποκάλυψε στα πρακτικά ‘βρώμικες μεθόδους’ που χρησιμοποιούνταν εδώ και χρόνια από το αλβανικό λόμπι στις ΗΠΑ, σημειώνει το Novosti.


Ο πόλεμος για την εξωτερική πολιτική σε διάφορα μέτωπα, όπως και αυτό της επίλυσης του προβλήματος του Κοσσυφοπεδίου, που υπήρχε μεταξύ του Στέιτ Ντιπάρτμεντ και μελών του Κογκρέσου, κλιμακώθηκε την Τρίτη, με ανοιχτή επιστολή που έστειλε ο Πομπέο στον Ένγκελ και δημοσιεύθηκε στο λογαριασμό του στο Twitter.


Ο Πομπέο προειδοποίησε τον Ένγκελ, ο οποίος είναι  πρόεδρος της Επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων του Σώματος, να σταματήσει «τον εκφοβισμό και να καλέσει τους επαγγελματίες του Στέιτ Ντιπάρτμεντ να δώσουν καταθέσεις».


Ο Σέρβος υπουργός Εξωτερικών, Ίβιτσα Ντάτσιτς, επισημαίνει ότι ο Πομπέο κατέστησε σαφές ότι δεν θα επιτρέψει τον εκφοβισμό των διπλωματών του Στέιτ Ντιπάρτμεντ από τον Ένγκελ.


Όταν ο Ένγκελ ασκεί μια τέτοια πίεση στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ, μπορείτε μόνο να φαντασθείτε τι κάνει σε άλλες χώρες σχετικά με το Κοσσυφοπέδιο.

 Έχει λάβει εκατομμύρια δολάρια από την Πρίστινα και ανοιχτά εργάζεται για ένα ανεξάρτητο Κοσσυφοπέδιο, επειδή οι Αλβανοί  στις Ηνωμένες Πολιτείες τον υποστηρίζουν και τον ψηφίζουν. 


Ενώ, από την άλλη πλευρά, ένας Αμερικανός μέλος του Κογκρέσου, δήλωσε ότι η σερβική διασπορά είναι καλύτερη, επειδή δεν ζητάει τίποτε σε αντάλλαγμα για τις ψήφους της- είμαστε ανόητοι, ψηφίζουμε κάποιον χωρίς να περιμένουμε τίποτε σε αντάλλαγμα, κανείς στον κόσμο δεν το κάνει», δήλωσε ο Ντάτσιτς στη Vecernje Novosti.


--
               

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση μόνον με αναφορά  της ενεργής ηλεκτρονικής διεύθυνσης  του ιστολογίου παραγωγήςhttp://www.echedoros-a.gr

Εγκύκλιος για τις εγγραφές των εισακτέων στα ΑΕΙ Ελλήνων του εξωτερικού

Υπουργείο παιδείας
Εκδόθηκε από το υπουργείο Παιδείας η εγκύκλιος που ορίζει τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή των εισαγομένων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Ελλήνων του εξωτερικού και τέκνων Ελλήνων υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό για το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020 .

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2019

Παιδεία…λειτουργικώς αναλφάβητη

 
«Στοιχεία σοκ», έγραφαν πριν από λίγο καιρό οι εφημερίδες.  «Λειτουργικά αναλφάβητοι» οι μισοί μαθητές των Λυκείων.  Και τι σημαίνει λειτουργικώς αναλφάβητοι;  Παρένθεση:  Το σωστό είναι λειτουργικώς» και όχι οι νεοφανείς σολοικισμοί του τύπου «ομολογουμένα» και «λειτουργικά»  Πώς να εξηγήσεις στους ημιμαθείς κονδυλοφόρους ότι άλλο το επίρρημα αδιακρίτως (χωρίς διάκριση) και άλλο το αδιάκριτα (χωρίς διακριτικότητα, λεπτότητα).  Άλλο το περιέργως (παραδόξως) και άλλο το περίεργα (παράξενα, ακατανόητα).  Άλλο το τελείως (εντελώς, και είναι κυρίως ποσοτικό) και άλλο το τέλεια (με τελειότητα, και είναι ποιοτικό).  Εδώ ισχύει το «ιατρέ, θεράπευσον σεαυτόν».  
Λειτουργικώς αναλφάβητος είναι ο άνθρωπος που, με απλά λόγια, δυσκολεύεται στην ανάγνωση, στην γραφή και στο μέτρημα, στην αριθμητική. Tις όμως ή τι πταίει;  Εύκολη η απάντηση.  «Ιχθύς εκ της κεφαλής όζει». Υπουργείο Παιδείας. Έτσι ακριβώς τιτλοφορείται.  Επιμένει ακόμη… Τι σημαίνει Παιδεία;  Απάντηση.  Να είναι τον Σεπτέμβριο οι δάσκαλοι και τα βιβλία στα σχολεία.  Να μην παρατηρούνται «κενά και ελλείψεις».  Το περιεχόμενο των βιβλίων;  Αδιάφορο.  Το ποιών των δασκάλων;  Ποιος ασχολείται;  Ερωτώ;  Μήπως τώρα δρέπουμε τους καρπούς, της εισαγωγής το 2006, των νέων, «σύγχρονων» βιβλίων Γλώσσας, «περιοδικών ποικίλης ύλης», όπως απροκάλυπτα τα ονομάζω;  Ότι σιγά-σιγά ξεβράζονται τα δηλητήρια και οι ακαθαρσίες που φιλοξενούν;
Οι μαθητευόμενοι μάγοι του δήθεν προοδευτισμού – ένας απ’ αυτούς γίνεται πάντοτε υπουργός παιδείας – πειραματίστηκαν με τις μίζερες, ξέψυχες και σχιζοφρενικές ιδεοληψίες τους και τα παιδιά νιώθουν την ναυτία που προκαλεί μουχλιασμένη τροφή, η παιδεία της αμάθειας.
Αποτέλεσμα;  Ανδρώθηκε μια νεολαία χωρίς μνήμη, γεννημένη από το μηδέν. Μια νεολαία.. βαρβάρων. «Ένα νέο είδος ανθρώπου έχει αναδυθεί τον τελευταίο καιρό: Ο μορφωμένος βάρβαρος-που έχει σπουδάσει είκοσι χρόνια, έχει αποκατασταθεί θαυμάσια επαγγελματικά, αλλά δεν έχει διαβάσει τίποτα, δεν ξέρει ιστορία, αγνοεί οτιδήποτε βρίσκεται εκτός της ειδικότητάς τους», θα γράψει η Βρετανίδα συγγραφέας Ντ. Λέσινγκ.  Με λίγα λόγια ουδέποτε υπήρξαν στον κόσμο και στον τόπο μας τόσοι εγγράμματοι και τέτοια φτώχεια πνευματική.
Παιδεία σημαίνει όμως κυρίως γλώσσα. Η λέξη «αναλφάβητος» αυτό κυρίως υπονοεί-τελείως αγράμματος, αστοιχείωτος. 
Το 2006, ως γνωστό, άλλαξαν όλα τα βιβλία της εκπαίδευσης, πρώτης και δεύτερης σχολικής βαθμίδας.  Μεταξύ αυτών και τα γλωσσικά βοηθήματα. Για πρώτη φορά εξοβελίστηκαν όλοι οι παλαιότεροι σπουδαίοι λογοτέχνες μας και αντικαταστάθηκαν από αξιολύπητα ερεθίσματα και ανάξια λόγου παραθέματα.  
Πιο συγκεκριμένα:
Στα 10 βιβλία Γλώσσας της Ε και Στ Δημοτικού, εκπροσωπούνται με ένα μόλις κείμενο πεζό ή ποίημα οι εξής λογοτέχνες μας:  Σολωμός, Παλαμάς, Ελύτης, Σεφέρης, Παπαντωνίου, Νιρβάνας, Ξενόπουλος.
Απουσιάζουν:  Παπαδιαμάντης, Κόντογλου, Μυριβήλης, Κρυστάλλης, Καρκαβίτσας, Πολέμης, Δροσίνης, Κάλβος, Βαλαωρίτης, Βιζυηνός, Άγρας, Ρώτας, Ουράνης, Σικελιανός, Ψαθάς, Σαμαράκης και άλλοι.
Εξοστρακίστηκαν τα δημοτικά μας τραγούδια «το τελεσφορώτατατον όργανον της εθνικής αγωγής, εκτρέφουσα και συντηρούσα το εθνικόν φρόνημα», γράφει ο μεγάλος Νικόλαος Πολίτης.  
Απουσιάζουν κείμενα των αρχαίων κλασσικών, των Πατέρων της Εκκλησίας, οι διδακτικότατοι μύθοι του Αισώπου.  Και με τι αντικαταστάθηκαν;
1. Άρθρα εφημερίδων: Πληθώρα άρθρων, σχετικών και άσχετων, ατάκτως ερριμμένα εντός των πολλών σελίδων των νέων βιβλίων, αλλά και κατά συνέπεια εντός των κεφαλιών των μικρών μαθητών. Σε 15 τουλάχιστον μαθήματα υπάρχουν αποκόμματα εφημερίδων (ΕΘΝΟΣ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ΝΕΑ, ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ, ΒΗΜΑ, ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ).
2.      Ιστοσελίδες. Σε 10 ανέρχονται τα κείμενα που προέρχονται από ιστοσελίδες κυρίως ελληνικών ιστοτόπων (ΦΟΚΟΥΣ, ΠΛΑΝΗΤΑΡΙΟ, ΖΩΟΦΙΛΙΑ ΚΛΠ.).
3.      Αλλά εκεί που δείχνουν μια αδυναμία τα νέα βιβλία είναι τα περιοδικά. Όχι ένα, όχι δύο αλλά σαράντα δύο κείμενα σε σύνολο 239 προέρχονται από διάφορα κυρίως παιδικά περιοδικά όπως: KIDS FUN (3), ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ (4), ΜΙΚΥ (2) και αυτό που εντυπωσιάζει περισσότερο, η πραγματική εμμονή: το Περιοδικό ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ της εφημερίδας ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΉ που εμφανίζεται 15 φορές.
4.      Τέλος, υπάρχουν και 15 κείμενα -άχυρα- της συγγραφικής ομάδας και 5 κείμενα με κατασκευές που κατέχουν κεντρική θέση στη διδασκαλία.
5.      Και για τη λογοτεχνία τι μένει 102 κείμενα και ποσοστό 42,5 %, ενώ μέσα σε αυτά συμπεριλαμβάνονται και κείμενα ήσσονος σημασίας, αποσπασματικά ή κείμενα που ως βασικό στόχο έχουν την εφαρμογή κάποιων γραμματικών φαινομένων και όπου το κείμενο δεν αντιμετωπίζεται καθόλου λογοτεχνικά, νοηματικά, εννοιολογικά. 
6.      Μέσα σ’ αυτά τα 102 κείμενα παρελαύνουν συνταγές μαγειρικής.  Κείμενα-κουτσουλιές δύσοσμες-του τύπου:  «Η Ιταλία μας κήρυξε τον πόλεμο κι εμείς κρυφτήκαμε στο υπόγειο».  (Γλώσσα Ε΄ Δημοτικού, α΄ τεύχος, σελ. 44-45).
Συνθέσεις κρανιοκενείς, προσβλητικές για πρόσωπα, σημαίες της εθνικής μας ιστορίας, όπως το βλακώδες με τις τρεις εικόνες του Μεγάλου Αλεξάνδρου, της Κοκκινοσκουφίτσας και του Καραγκιόζη όπου κάποιο κακόγουστο απολειφάδι της νεοταξικής παράνοιας τους θέλει πρωταγωνιστές σε κοινή ιστορία.  (Τετράδιο εργασιών Γλώσσας Στ΄ Δημοτικού, β΄ τεύχος, σελ. 39).
Τα ίδια και χειρότερα συμβαίνουν στο Γυμνάσιο και το Λύκειο.  Και μετά διαρρηγνύουμε τα ράκη μας για την γλωσσική παιδεία των νέων.  Μια από τις σημαντικότερες συνέπειες αυτής της γλωσσικής ανεπάρκειας είναι ότι προτρέπει σε πράξεις βίας, που θα μπορούσαν να αποφθεχθούν μόνο με λόγο. Πολλά παιδιά φτάνουν στην εξαλλοσύνη και την απελπισία ή δραπετεύουν έως εθισμού στον χαώδη κόσμο της εικονικής αυταπάτης και επικοινωνίας γιατί δεν μπορούν να εκφραστούν «πάρε τον λόγο του, δωσ’ μου το χέρι σου» θα πει ο Εμπειρίκος.  Οι παλιοί οι παππούδες μας έλεγαν: «να ιδωθούμε», όταν είχαν καιρό να τα πουν.  Να κοιταχτούν στα μάτια και να κουβεντιάσουν, ήσυχα και απλά. Αυτό είναι κοινωνία. «Καθ’ ότι  αν κοινωνήσωμεν αληθεύομεν, δε αν ιδιάσωμεν ψευδόμεθα». Αληθής βίος είναι αυτός που κοινωνείς με τον άλλον. Ο ψεύτικος βίος είναι να ιδιωτεύσεις ή – με σύγχρονους όρους – όταν επικοινωνείς με λόγια του ή στον αέρα (Ηράκλειτος).
Ας το καταλάβουμε.  Σήμερα το σχολείο καλλιεργεί το μίσος για το παρελθόν.  Το φανερώνει αυτό η πολεμική κατά της Γλώσσας, της Ιστορίας και των Θρησκευτικών.  Γκρεμίσαμε ασυλλόγιστα τις γέφυρες που μας φέρνουν στις ρίζες μας, την μόνη δύναμη που μπορεί να στηρίζει το ελληνικό έθνος στις μεγάλες δοκιμασίες του καιρού μας.
 Δημήτρης Νατσιός
δάσκαλος-θεολόγος
Κιλκίς

International Hellenic Association

Τα ονόματα των εισακτέων τέκνων Ελλήνων του Εξωτερικού, τέκνων Ελλήνων υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό και Ελλήνων αποφοίτων ξένων Λυκείων του εξωτερικού


Τα ονόματα των εισακτέων τέκνων Ελλήνων του Εξωτερικού, τέκνων Ελλήνων υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό και Ελλήνων αποφοίτων ξένων Λυκείων του εξωτερικού





Ανακοινώθηκαν σήμερα από το υπουργείο Παιδείας τα ονόματα των εισαγομένων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση τέκνων Ελλήνων του Εξωτερικού, τέκνων Ελλήνων υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό και Ελλήνων αποφοίτων ξένων λυκείων του εξωτερικού.
Τα  αποτελέσματα είναι διαθέσιμα στους ενδιαφερόμενους από το διαδίκτυο (στην ιστοσελίδα του ΥΠΑΙΘ, https://results.it.minedu.gov.gr). Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να πληροφορούνται ονομαστικά τα αποτελέσματα, καθώς και την αναλυτική βαθμολογία, εφόσον πληκτρολογήσουν τον οκταψήφιο κωδικό τους αριθμό και τους τέσσερις αρχικούς χαρακτήρες (Επώνυμο-Όνομα-Πατρώνυμο-Μητρώνυμο).
Στη διαδικασία εισαγωγής, με την ανωτέρω ειδική κατηγορία στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, έλαβαν μέρος  902 συνολικά υποψήφιοι, από τους οποίους εισήχθησαν οι 631. Τα αναλυτικά στοιχεία για κάθε ειδική κατηγορία αναφέρονται στο συνημμένο πίνακα.
Οι εγγραφές των εισαγομένων στα Πανεπιστήμια, ΑΣΠΑΙΤΕ και Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης θα πραγματοποιηθούν από 03-10-2019 μέχρι και 11-10-2019.
Η προθεσμία εγγραφής στις Στρατιωτικές Σχολές και Αστυνομικές Σχολές θα ανακοινωθεί από τις ίδιες τις σχολές.
Επισημαίνεται ότι η ανωτέρω προθεσμία εγγραφής είναι αποκλειστική και όποιος δεν εγγραφεί μέσα σε αυτή χάνει οριστικά το δικαίωμα εγγραφής στη σχολή επιτυχίας.
Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να υποβάλουν αυτοπροσώπως ή με νόμιμα εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό τους σχετική αίτηση στη Γραμματεία της Σχολής ή Τμήματος επιτυχίας τους μέσα στην παραπάνω προθεσμία.
Μαζί με την αίτηση εγγραφής οι επιτυχόντες υποβάλλουν:
-          Τρεις  (3) φωτογραφίες σε μικρό μέγεθος και
-          Υπεύθυνη Δήλωση ότι δεν είναι γραμμένοι σε άλλη σχολή Τριτοβάθμιας Εκπαίδευση της Ελλάδας.
Τα λοιπά δικαιολογητικά που απαιτούντο να διαθέτουν οι υποψήφιοι κατά τη διαδικασία της ηλεκτρονικής υποβολής του μηχανογραφικού δελτίου, τα οποία πρέπει να κατατεθούν στη Γραμματεία της Σχολής ή Τμήματος εισαγωγής για τον τελικό έλεγχο προκειμένου να εγκριθεί και να ολοκληρωθεί η εγγραφή τους μπορούν να αναζητηθούν στις Οδηγίες για την εισαγωγή Ελλήνων του Εξωτερικού και τέκνων Ελλήνων υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό, έτους 2019.

Ενισχύστε οικονομικά την προσπάθεια μας!

Ετικέτες

ενημέρωση (2161) ενημέρωση-informacion (1417) Αλβανία (904) ορθοδοξία (422) ιστορία-historia (373) Εθνική Ελληνική Μειονότητα (366) ελληνοαλβανικές σχέσεις (311) ορθόδοξη πίστη - besimi orthodhoks (277) Εθνική Ελληνική Μειονότητα - Minoriteti Etnik Grek (251) Β Ήπειρος (238) ορθοδοξία-orthodhoksia (231) ορθόδοξη πίστη (222) εθνικισμός (195) διωγμοί (162) τσάμηδες (122) shqip (119) Κορυτσά-Korçë (118) Κορυτσά Β Ήπειρος (103) informacion (100) Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος (97) ορθόδοξη ζωή (96) ορθόδοξη ζωή- jeta orthodhokse (75) διωγμοί - përndjekje (60) ορθόδοξο βίωμα (59) εθνικισμός-nacionalizmi (56) ορθόδοξη εκκλησία της Αλβανίας (55) Ελλάδα-Αλβανία (48) ανθελληνισμός (44) Ελληνικό Σχολείο Όμηρος (43) πολιτισμός - kulturë (43) Ι.Μ Κορυτσάς - Mitropolia e Shenjtë Korçë (42) besimi orthodhoks (40) Γενικό Προξενείο Ελλάδος Κορυτσά (39) Ορθόδοξη Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Αλβανίας - Kisha Orthodhokse Autoqefale Shqiptare (37) ιστορία ορθοδοξίας (36) βίντεο (34) Shqipëria (32) ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ 1821 (32) κομμουνισμός- komunizmi (30) πνευματικά (27) Μητρόπολη Κορυτσάς - MItropolia e Korçës (23) απόδημος ελληνισμός-helenizmi i diasporës (22) πολιτική-politikë (22) αλβανικά (21) εκπαίδευση (21) Αρχαία Ελλάδα (20) helenët-Έλληνες (19) κομμουνισμός (19) Greqia (17) Βλαχόφωνοι Έλληνες (15)