Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η επόμενη ημέρα για την ΕΕΜ δεν μπορεί να ξεκινάει με τα τερτίπια της προηγούμενης

Όπως είναι λογικό εν μέσω καλοκαιριού, τα μπάνια του λαού είναι που απασχολούν την πλειοψηφία του κόσμου, έχοντας αφήσει το καυτό θέμα της επόμενης ημέρας ανοιχτό για να επιλυθεί τον Σεπτέμβριο. Ο όρος "επόμενη ημέρα" χρησιμοποιήθηκε από τον πρόεδρο της ΟΜΟΝΟΙΑΣ κ. Λεωνίδα Παππά σε ανακοίνωση που εξέδωσε λίγες μόλις ημέρες πριν της αλβανικές εκλογές και έχει να κάνει με την αντιμετώπιση της κρίσης μεταξύ ΟΜΟΝΟΙΑΣ και ΚΕΑΔ και τα επακόλουθά της.

Αποφάσισα να γράψω το άρθρο αυτό αναφέροντας τα ονόματα των εμπλεκόμενων, όσοι ασχολούνται γνωρίζουν πολύ καλά την κατάσταση που επικρατεί και ποια είναι τα δυο στρατόπεδα, κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας αν νομίζουμε πως η ρήξη είναι καλά κρυμμένο μυστικό.

Αν αυτή η περιβόητη επόμενη ημέρα ξεκινάει στο ίδιο μήκος κύματος (δυστυχώς έτσι φαίνεται) το μόνο που θα καταφέρουμε είναι μια επανάληψη του παρελθόντος. Η λογική ΚΕΑΔ ή ΟΜΟΝΟΙΑ, Ντούλες ή Παππάς είναι φαύλος κύκλος. Ας είμαστε ειλικρινείς για να υπάρξει επόμενη ημέρα θα πρέπει να διαλυθούν τα στρατόπεδα και δυστυχώς αυτό δεν φαντάζει και πολύ εφικτό. Η στήριξη των ανωτέρω είναι ανθρωποκεντρική και όχι θεσμική, δηλαδή όσοι για παράδειγμα υποστηρίζουν πως ο κεντρικός πυλώνας για την επόμενη ημέρα της ΕΕΜ θα πρέπει να είναι η ΟΜΟΝΟΙΑ, δεν θα υποστηρίξουν το ίδιο αν η ΟΜΟΝΟΙΑ περάσει στα χέρια του ΚΕΑΔ και συνεπώς θα βρεθούν απέναντι στην ΟΜΟΝΟΙΑ. Φυσικά το ίδιο ισχύει και για το"στρατόπεδο" του ΚΕΑΔ.

Η πρότασή μου λοιπόν είναι απλή και συνάμα τόσο σύνθετη, πρέπει να μπουν στην άκρη οι εγωισμοί και οι διαμάχες της κεφαλής γιατί αυτά δυναμιτίζουν το κλίμα και μαζί και τους ακόλουθους του καθενός. Το ρητό "τα εν οίκω μη εν δήμω" ταιριάζει γάντι στην προκειμένη περίπτωση και το αναφέρω γνωρίζοντας πως διαμάχες και προβλήματα υπήρχαν και στο παρελθόν απλά κάποιοι αποφάσισαν πως δεν εξυπηρετούσε κανέναν το να τα διατυμπανίζει αριστερά δεξιά και δικαιώθηκαν.

Προτείνουμε σοβαρότητα και σεβασμό στους θεσμούς από τους ίδιους τους προέδρους, όσοι θεωρούν πως φταίει μόνο η μια πλευρά και η άλλη έχει το αλάθητο, κρίνονται ακατάλληλοι να συμβάλουν στο σχέδιο για την επόμενη ημέρα. Οι ευθύνες για την τρέχουσα κατάσταση βαραίνουν τους δυο τους.

Θοδωρής Γκούμας
Πηγή: Himara.gr | Ειδήσεις απ' την Βόρειο Ήπειρο

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ηπειρώτες Ευεργέτες της Τουρκοκρατίας και Ελληνοκρατίας

Αποκαλύπτουμε : Αίτημα στον ΟΗΕ για την εδαφική αποκατάσταση της Αλβανίας με Ελληνικά εδάφη, ετοιμάζει ο Αλβανός πρωθυπουργός Έντι Ράμα.

Το αίτημα αυτό προς ΟΗΕ και Διεθνείς Οργανισμούς έχουν ήδη υπογράψει όλοι οι βουλευτές που ¨ελέγχει ¨ ο Έντιι Ράμ , Αλβανοί βουλευτές των Σκοπίων, αλλά και του Μαυροβουνίου . 


Το αίτημα αυτό θα συνοδεύεται από χιλιάδες υπογραφές Αλβανών που θα δηλώνουν μόνιμη κατοικία ή τόπο εργασίας "Ελλάδα¨ και φυσικά από τους "Τσάμηδες" που υπογράφουν από τους πρώτους, ως "δεδιωγμένοι" από τις "αλύτρωτες" εστίες τους. 


Μην ξεχνάμε ότι , το 52% των αλλοδαπών ̟ που διαµένουν στην Ελλάδα έχουν Αλβανική υπηκοότητα. ( δεν θέλουμε να τους κάνουμε την ζωή δύσκολη ). 


Οι οπαδοί της ¨Μεγάλης Αλβανίας ¨ και του Αλβανικού Μεγαλοϊδεατισμού , με τις ευλογίες και την ενθάρρυνση του Αλβανού πρωθυπουργού ¨γυρίζουν¨ στα προς προσάρτηση "Αλβανικά εδάφη" και συλλέγουν χιλιάδες υπογραφές. 


Ξυπνήστε ! 
Το πρόβλημα που θα ανακύψει εξαιτίας της αδράνειά μας , κρίνεται εξαιρετικά σοβαρό , αφού , θα δημιουργήσει ¨προ ανάχωμα¨ υπέρ της Αλβανίας στο διεθνές δίκαιο με σκοπό να γίνει πεπ…

Αναμνήσεις από το άνοιγμα των εκκλησιών στη Β. Ήπειρο και η πρώτη ελεύθερη Ανάσταση το 1992

Ἡ Ἀλβανία κάτω ἀπό τήν ἐξουσία τοῦ κομμουνιστικοῦ κόμματος ὑπῆρξε τό μοναδικό συνταγματικά ἀθεϊστικό κράτος στόν κόσμο, κατά τήν περίοδο 1967-1990. Τήν περίοδο αὐτή ἀπαγορεύθηκε κάθε θρησκευτική ἱεροπραξία, καταστράφηκαν ἐκ θεμελίων οἱ περισσότεροι τόποι λατρείας, ἐνῶ ἀπεσχηματίστηκαν ὅλοι οἱ ἱερεῖς, καί πολλοί ἀπό αὐτούς ἐξορίστηκαν ἤ πέθαναν μαρτυρικά στίς φυλακές. Ἀπό τό 1976 ἐπίσης ἀπαγορεύθηκαν διά νόμου ὅλα τα χριστιανικά ὀνόματα. Ἡ ἀπαγόρευση αὐτή ἔπληξε ὅλους τούς ἀλβανούς πολίτες, ἀλλά ἰδιαίτερα τούς βορειοηπειρῶτες ἀδελφούς μας, γιά τούς ὁποίους ἡ ὀρθόδοξη πίστη ἦταν βασικό συστατικό τῆς ἐθνικῆς τους ἰδιοπροσωπίας. Βασική ἀρχή τοῦ Κόμματος Ἐργασίας τῆς Ἀλβανίας ἦταν: «Κύριος σκοπός τοῦ κράτους εἶναι ἡ παραγωγή. Ὅποιος δέν παράγει, ὅπως οἱ ἱερεῖς, δέν ἔχει θέση στή νέα μας κοινωνία». Ἔτσι μέχρι τό 1990 οἱ ἀδελφοί μας ἔμεναν ἀβάπτιστοι, ἀστεφάνωτοι, ἀλειτούργητοι, ἀκήδευτοι, (μέ ἐλάχιστες ἐξαιρέσεις ἱερέων πού μέ κίνδυνο τῆς ζωῆς τους τελούσανν κρυφά κάποια μυστήρια).          …