Δευτέρα 19 Αυγούστου 2019

Δημοκρατική Ένωση Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας «ΟΜΟΝΟΙΑ»

 
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ

Υπό την προεδρεία του Πρόεδρου της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, κ. Βασίλη Κάγιου, συνεδρίασε την Παρασκευή, 16 Αυγούστου, σε τακτική συνεδρίαση το Γενικό Συμβούλιο της ΟΜΟΝΟΙΑΣ.
Όπως στην εισήγηση του Πρόεδρου, κ. Βασίλη Κάγιου, έτσι και στις παρεμβάσεις των μελών του Γενικού Συμβουλίου αναλύθηκαν με αίσθημα ευθύνης οι τρέχουσες εξελίξεις στη χώρα, οι οποίες εξαιτίας των στοιχείων παρεκτροπής των δημοκρατικών θεσμών, ενέχουν αυξανόμενους κινδύνους για την Εθνική Ελληνική Μειονότητα.
Για τις τρέχουσες πολιτικές εξελίξεις προέβη σε ευρεία ενημέρωση, ανάλυση και εκτίμηση ο πρόεδρος του ΚΕΑΔ, κ. Βαγγέλης Ντούλες, ο οποίος συνέστησε πνεύμα ευθύνης κι εκλογικής ετοιμότητας από πλευράς ηγεσίας κι άλλων δομών της Ομόνοιας.
Το ΓΣ θεώρησε ψευτοεκλογές την εκλογική διαδικασία της 30ης Ιουνίου και όλα τα προϊόντα της ψεύτικα και λαθραία, ενώ κήρυξε σε ετοιμότητα τις δομές της οργάνωσης για τις επόμενες εκλογές (τοπικές ή κοινοβουλευτικές). Παράλληλα, το ΓΣ, παρέπεμψε στο Πειθαρχικό με πρόταση την καθαίρεση του το μέλος του ΓΣ και τοπικό πρόεδρο της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, κ. Γρηγόρη Καραμέλιο.
Ευρεία συζήτηση έγινε για την επικείμενη Γενική Απογραφή που η Κυβέρνηση έχει προαναγγείλει για το 2020. Τονίστηκε ότι η ΟΜΟΝΟΙΑ και το ΚΕΑΔ συμμετείχαν σε όλες τις διαδικασίες για πιθανή τροποποίηση του Νόμου, τονίζοντας με έμφαση και αποφασιστικότητα ότι σε ελεύθερη δήλωση της εθνικής καταγωγής, της θρησκευτικής πίστης και της μητρικής γλώσσας, χωρίς άλλα προσχώματα και ποινικές ρήτρες είναι απαράβατα για τη συμμετοχή των μελών της Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας στη διαδικασία της Γενικής Απογραφής.
Το ΓΣ αποφάσισε τη συγκρότηση επιτροπής για την παρακολούθηση της όλης διαδικασίας.
Αποφασίστηκε επίσης ότι, αν οι εξελίξεις το απαιτήσουν, να υπάρξει άμεση σύγκληση του Γενικού Συμβουλίου.

Εκ του Γραφείο Τύπου κι Ενημέρωσης
ΔΕΕΕΜ – ΟΜΟΝΟIA


ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥ κ. Νεοφύτου, επισκόπου Μόρφου


Image result for μητροπολίτης μόρφου
Βλέποντας την άδικη δίωξη του σεπτού Ιεράρχη της Ορθοδοξίας Μητροπολίτου Μόρφου κ.κ. Νεοφύτου, μαθητού των μεγάλων Αγίων Γερόντων των καιρών μας, αποφασίσαμε να πάρουμε θέση. 

Κατηγορούν τον Μητροπολίτη Μόρφου για ρατσισμό επειδή σε συγκέντρωση Χριστιανών είπε
τα αυτονόητα, αυτά που πιστεύει η Εκκλησία και αυτά που παραδεχόταν η κοινωνία μας (σε Ελλάδα και Κύπρο) μέχρι πριν από λίγα χρόνια για την ‘κατά φύσιν’ και ‘παρά φύσιν’ σεξουαλική σχέση, για την ομοφυλοφιλία και για τις εκτρώσεις. 
Ο επίσκοπος Μόρφου έδωσε πιθανή επιστημονική εξήγηση της ομοφυλοφιλίας χωρίς να προσβάλει πρόσωπα. Για την Εκκλησία, όλα τα πρόσωπα είναι εικόνες Χριστού, άρα ιερά και αξιαγάπητα, η αμαρτία όμως δεν είναι αποδεκτή διότι καταστρέφει τον άνθρωπο. Ένας επίσκοπος ομιλεί με αγάπη στο ποίμνιό του, θέλοντας να το διαφυλάξει!  Αυτό με κανένα τρόπο δεν συνιστά υποκίνηση των ακροατών σε μίσος ή σε βιαιοπραγία εις βάρος άλλων! Πού είδαν κάποιοι την "προσβολή", την "υποκίνηση μίσους", τον "ρατσισμό";

Παραδόξως, διώκεται ένας ιεράρχης που κηρύττει το λόγο της Ορθοδοξίας όπως συμβαίνει κατά τα τελευταία 2.000 έτη, αλλά δεν διώκονται εκείνοι που συστηματικά προσβάλλουν τα Θεία και το εθνικό σύμβολο με έργα και πράξεις!  (βλ. φωτογραφία παρακάτω.) 

Εάν ένας επίσκοπος διώκεται διότι μαρτυρεί την διδασκαλία της Εκκλησίας, τότε όλοι διωκόμεθα. Πίσω απ’ αυτήν την ανίερη, μαζική επίθεση, κρύβονται τελικά προθέσεις φίμωσης του Ιεράρχη και της Ορθοδοξίας γενικώτερα για ζητήματα Πίστεως. 

Θεωρούμε ότι η ενορχηστρωμένη επίθεση θέλει να παρασύρει την Δικαιοσύνη της Κύπρου σε ποινικές διώξεις (ως εάν οι Εισαγγελείς να μην γνωρίζουν τη δουλειά τους), ώστε να τρομοκρατηθούν Ιεράρχες και πιστοί για να μην μιλούν τον λόγο του Θεού και των Πατέρων.

Οι κάτωθι υπογεγραμμένοι θεωρούμε αδικαιολόγητη και άδικη την επίθεση κατά του Μητροπολίτου Μόρφου κ.κ. Νεοφύτου. Η διατύπωση των θέσεών του αποτελεί όχι μόνο συνταγματικό του δικαίωμα αλλά και ηθική υποχρέωσή του προς τα πνευματικά του τέκνα. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι ο Αρχηγός της Αστυνομίας της Κύπρου θα διαπιστώσει το αβάσιμο της κατηγορίας περί ενδεχόμενης διάπραξης ποινικού αδικήματος και ότι η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Κύπρου αλλά και της Ελλάδος θα προβάλουν την διδασκαλία της Εκκλησίας περί ομοφυλοφιλίας όπως είναι διατυπωμένη στην Παλαιά και στην Καινή Διαθήκη και στους λόγους των Αγίων Πατέρων και, βάσει αυτής, θα υπερασπίσουν τον Πανιερώτατο κ. Νεόφυτο.

Υπογραφές (κατ' αλφαβητική σειρά)  

  1. Ανδρεάτος Αντώνιος, Καθηγητής Πληροφορικής Σχολής Ικάρων
  2. Αντωνιάδης Ιωάννης, Δρ Φυσικής, εκπαιδευτικός, Θεσσαλονίκη
  3. Αποστολάκης Μιχαήλ, Ιατρός Καρδιολόγος, Gloucester, UK
  4. Βιδάλης Μιχαήλ, Αρχιτέκτων, Δρ Αστικής Κοινωνιολογίας
  5. Δενάζης Σπυρίδων, Αναπλ. Καθηγητής, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών Πανεπιστημίου Πατρών 
  6. Δροσίτης Ιωάννης, Δρ Μηχανικός Υπολογιστών, Lead Platform Engineer at European Banking Authority,  Paris, France
  7. Ιεραπετρίτης Δημήτρης, Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών
  8. Ιστσέν Δημοσθένης, Ιατρός Καρδιολόγος
  9. Καρακατσάνης Κωνσταντῖνος, τ. Καθηγητής Πυρηνικῆς Ἰατρικῆς ΑΠΘ
  10. Καψοκαβάδης Αλέξανδρος, Δρ Εθνομουσικολογίας, Μουσικός, Συνθέτης
  11. Κοζυράκης Εὐμένιος, Πολιτικός Μηχανικός
  12. Lazaridis Anastasios, PhD, Prof Emeritus, Widener Univ, PA, USA  
  13. Lazaridis Christina, PhD, Chemist, USA
  14. Μαυρίδης Σταύρος, Ιατρός παθολόγος  
  15. Μεταλληνός Δημήτριος, Δρ Ιστορίας Ιονίου Πανεπιστημίου
  16. Μπακάλης Ναούμ, τέως Διευθυντής Ερευνών, Ινστιτούτο Θεωρητικής και Φυσικής Χημείας & άμισθος Επιστημονικός Συνεργάτης, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών
  17. Νατσιός Δημήτριος, Δάσκαλος
  18. Ντούλης Ανδρέας, Καθηγητής Βιολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης
  19. Οἰκονομάκος Ἐλευθέριος, Συνταξ. Μηχανολόγος-'Ηλεκτρολόγος ΕΜΠ, PhD Univ. of Strathclyde
  20. Παναγόπουλος Εμμανουήλ, Αμ. Επ. Καθηγητής Χειρ/κής  ΕΚΠΑ, τ. Συντ/στής Δ/ντής ΕΣΥ, Νοσοκ. Ο Άγιος Σάββας
  21. Παπαγιάννης Γρηγόριος, Καθηγητής Βυζαντινής Φιλολογίας ΔΠΘ
  22. Παπαδόπουλος Νικόλαος, MD, PhD, FEBO, Ομότιμος Καθηγητής Ιατρικής ΑΠΘ
  23. Παύλος Γεώργιος, τ. Αν. Καθ. φυσικής και φιλοσοφίας Πολυτεχνικής Σχολής ΔΠΘ
  24. Πελίδου Συγκλητή-Ερριέττα, Νευρολόγος, Επίκ. Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων 
  25. Πετρουλέας Βασίλειος, Δρ Φυσικός, τ. δ/ντής ερευνών ΕΚΕΦΕ "Δημόκριτος"   
  26. Poulinas Athanasios & Afroditi, Florida, USA
  27. Ρήγος Ευάγγελος, πλοίαρχος Ε.Ν. τ. Director Hellenism ΑΧΕΠΑ Αθηνών HJ-1, ΒΒΑ PACE Univ.  
  28. Ρουπακιά Σοφία, BSc, MA, Learning & Training Manager, London, UK
  29. Σακαρίδης Χρῆστος, Υπ. Διδάκτωρ Ηλ. Μηχανικός & Μηχ. Υπολογιστών, Ομοσπονδιακό Πολυτεχνείο (ΕΤΗ) Ζυρίχης
  30. Σταμπολιάδης Ηλίας, Δρ. Μηχανικός Μεταλλείων/ Μεταλλουργός, τ. Καθηγητής Πολυτεχνείου Κρήτης
  31. Σχοινάς Ιωάννης, Οικονομολόγος & Θεολόγος 
  32. Σωτηρόπουλος Δημήτριος, Οδοντίατρος
  33. Τσελεγγίδης Δημήτριος, τ. Καθηγητής Τμήματος Θεολογίας ΑΠΘ
  34. Τσολάκη Μάγδα, Καθηγήτρια Νευρολογίας ΑΠΘ, Διευθύντρια Α΄ Νευρολογικής Κλινικής, Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Νόσου Alzheimer, Συντονίστρια του εργαστηρίου Νευροεκφυλιστικών Νοσημάτων (ΚΕΔΕΚ)
  35. (Συνυπογράφουμε και εμείς ως Πελασγός Κορυτσάς)

Ενδεικτικά: Προς Ρωμαίους 1, 26-32. Προς Κορινθίους Α' 6, 9-11. Ιούδα, 7. 

Η ΟΜΙΛΙΑ
Ἀνάβοντας τὸν ἀναπτήρα τῶν ἁγίων E΄ Πνευματικὴ σύναξη διαλόγου μὲ τὸν Μητροπολίτη Μόρφου κ Νεόφυτο (Ακάκι Μόρφου)

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ


Το κατώφλι του ΤΑΕ Αρχηγείου θα περάσει ο Μητροπολίτης Μόρφου Νεόφυτος

Ποινική έρευνα εναντίον του Μητροπολίτη Μόρφου διέταξε ο Κώστας Κληρίδης

Επιστολή συμπαράστασης στον Πανιερώτατο Μητροπολίτη Μόρφου

Συγκλονιστική προφητεία Αγ. Παϊσίου για την "Σταύρωση" του Μόρφου




Κύριε Ελέησον

Σάββατο 17 Αυγούστου 2019

Η Κοίμηση της Θεοτόκου στην ομώνυμη Μονή στην Μπομποστίτσα Κορυτσάς, μέσα από φωτογραφίες!


Μακάριοι οι ακούοντες τον λόγον του Θεού, Αρχιμ Επιφάνιος Χατζηγιάγκου Φλώρινα 15 8 2019


Η πραγματική καταγωγή των Αλβανών: Από πού ήρθαν στην πραγματικότητα

Η πραγματική καταγωγή των Αλβανών: Από πού ήρθαν στην πραγματικότητα
Το όνομα "Αλβανία", παρουσιάζεται για πρώτη φορά στα μέσα του 11ου αιώνα στην "Ιστορία" του Μιχαήλ Ατταλειάτη. Στην ίδια "Ιστορία", υπάρχει και η λέξη "Αρβανίτης". Στον Γ. Ακροπολίτη, οι τίτλοι αυτοί πολλαπλασιάζονται, παρουσιάζονται σαν "Άλβανον" και "Αλβανίτης", ενώ στον Εφραίμ (1313), βρίσκουμε τις λέξεις "Αλβανούς" και "Άλβανον".
Η λέξη «Αρβανίτης» εμφανίζεται και στην «Αλεξιάδα», της Άννας Κομνηνής.
Ο Peter Lock, στο έργο του «Οι Φράγκοι στο Αιγαίο, 1204-1500», γράφει ότι η πρώτη αναφορά σε οργανωμένες επιθέσεις Αλβανών στην Ελλάδα, υπάρχει σε βενετικά αρχεία.
Συγκεκριμένα, η πρώτη μαζική επίθεση, έγινε στον Πτελεό της  Θεσσαλίας το 1350.
Τον 17ο – 18ο αιώνα, οι Σκιπετάρ, όπως αποκαλούνταν οι ίδιοι ως τότε, άλλαξαν το όνομα τους σε «Αλβανοί».
Οι δύο, σκοτεινοί αυτοί αιώνες, της αλβανικής ιστορίας, ο 17ος και ο 18ος , είναι επίσης συνδεδεμένοι με τον προσηλυτισμό της πλειονότητας των Αλβανών στο Ισλάμ.
Αρχικά, η αλβανική ελίτ, υποστήριξε ότι ήταν απόγονοι των Πελασγών! Στη συνέχεια όμως, οι Πελασγοί αντικαταστάθηκαν από τους Ιλλυριούς.
Παράλληλα, η αλβανική προπαγάνδα, διατυμπανίζει ότι ο Μέγας Αλέξανδρος και ο Πύρρος ήταν Αλβανοί, η Θέτις (μητέρα του Αχιλλέα), πήρε το όνομά της από το det (θάλασσα), η θεά Ήρα από το ere (άνεμος), ο Δευκαλίων από το dhe Ka lene (αυτός που άφησε τη Γη), ενώ ο Cekrezi πάλι, αναφέρεται στον "Αλβανό Δία (!), του οποίου η ανάμνηση επιβιώνει ακόμα και σήμερα με την ονομασία του θεού ως Zot από τους σύγχρονους Αλβανούς"…Ένας από τους πρώτους που αμφισβήτησαν την καταγωγή των Αλβανών από τους αρχαίους Ιλλυριούς της Βαλκανικής, ήταν ο Νικόλαος Νικοκλής, στο έργο του "Περί της Αυτοχθονίας των Αλβανών ήτοι Σκιπετάρ", που έγραψε στη Γερμανία το 1855.
Ο Νικοκλής, θεωρούσε ότι οι Αλβανοί κατάγονται από την περιοχή του Καυκάσου.
Ο Πλούταρχος (Βίοι Παράλληλοι) γράφει σχετικά: 
"Καταλιπών δέ φρουρόν Αρμενίας Αφράνιον αυτός εβάδιζε δια τών περιοικούντων τον Καύκασον εθνών άναγκαίως έπί Μιθριδάτην. Μέγιστα δε αυτών εστίν έθνη, Αλβανοί και Ίβηρες"
Στράβωνος Γεωγραφία.
Εν αυτή δέ τη Αρμενία πολλά μέν όρη, πολλά δέ οροπέδια, έν οις ουδ αμπελος φύεται ραδίως. Πολλοί δε αύλωνες οί μέν μέαως, οι δέ και σφόδρα εύδαίμονες.. Καθάπερ τό Άραξηνόν πεδίον, δι ού ο Άράξης ποταμός ρέων εις τά άκρα της Αλβανίας και την Κασπίαν εκπίπτει θάλασσαν.
Άλλες αναφορές για την Αλβανία της Κασπίας γίνονται από τον Αρριανό στο έργο του ‘Αλεξάνδρου Ανάβασις ‘, όπου οι Αλβανοί βρίσκονται αντιμέτωποι ως εχθρικό τμήμα ενταγμένο στις περσικές δυνάμεις του Δαρείου κατά την εκστρατεία του Μεγάλου Αλεξάνδρου. "Ώς δέ ομού ήδη τά στρατότεδα έγίγνετο, ώφθη Δαρείος και οί άμφ΄ αυτόν, οί τε μηλοφόροι Πέρσαι και Ινδοί και Αλβανοί και Κάρες οι ανάσπαστοι και οί Μαρδοι τοξόται κατ΄ αυτόν Άλέξανδρον τεταγμένοι και την ίλην την βασιλικην." 
Από τον Κλαύδιο Πτολεμαίο διαβάζουμε : Αλβανοί, Σκύθαι
Από τον Στέφανο Βυζάντιο, φιλόσοφο και γεωγράφο (4ου αιώνα μ.Χ.). διαβάζουμε:
Αλβανία χώρα προς τοις ανατολικοίς Ίβηρσιν. Εκεί δε και το έθνος οι Αλβανοί, ποιμενικοί και μετρίως πολεμικοί μεταξύ Ιβήρων και Κασπίας. Υπόκειται δε τη Σαρματία προς μεν τω Πόντω η Κολχική προς δε τή Κασπία η Αλβανία. 
Υποστηρίζεται ότι οι πρώτοι κάτοικοι της Παννονίας υπήρξαν οι Ιλλυριοί (πελασγικός λαός και συγγενής των Ελλήνων). Η Παννονία σήμερα περιέχεται στα εδάφη των κρατών της Σερβίας, Βοσνίας, Μαυροβουνίου, Κοσσυφοπεδίου και βορείου Αλβανίας. 
Ο Κωνσταντίνος Πορφυρογέννητος για την εποχή του Ηράκλειου γράφει:
..."Και επειδή η νυν Σερβλία καί παγανία καί η ονομαζομένη Ζαχλούμων χώρα καί Τερβουνία καί η των Καναλιτών υπό την εξουσίαν του βασιλέως Ρωμαίων υπήρχον, εγένοντο δε αι τοιούιαι χώραι έρημαι παρά τών Αβάρων από των εκείσε γαρ Ρωμάνους τους νύν Δελματίαν καί τό Δυρράχιον οίκούντας απήλασαν"...
Εδώ περιγράφεται η ερήμωση της Ιλλυρίας μέχρι και του Δυρραχίου και ο εποικισμός υπο των Αβάρων.
Ο Λαονικος Χαλκοκονδύλης (1430-1490), γράφει: Ουδόλως φρονώ ότι οί Αλβανοί ύπάρχουσιν Ίλλυρικόν γένος ώς τίνες λέγουσιν ... .
Παρθυαίους δὲ καὶ Ὑρκανίους καὶ Τοπείρους, τοὺς πάντας ἱππέας, Φραταφέρνης ἦγεν. Μήδων δὲ ἡγεῖτο Ἀτροπάτης. ξυνετάττοντο δὲ Μήδοις Καδούσιοί τε καὶ Ἀλβανοὶ καὶ Σακεσῖναι. τοὺς δὲ προσοίκους τῇ ἐρυθρᾷ θαλάσσῃ Ὀροντοβάτης καὶ Ἀριοβαρζάνης καὶ Ὀρξίνης ἐκόσμουν
Απο την Γαλλική εγκυκλοπαίδεια, γραμμένη από επιτροπή Σοφών υπό την εποπτεία του Ιππότη D' Arteau, μεταφρασμένη κατ΄ επιτομή από τη Γαλλική, το έτος 1862, διαβάζουμε:
ΑΛΒΑΝΙΑ: υπό των νεωτέρων γεωγράφων καλείται μία των επαρχιών της Ευρωπαϊκής Τουρκίας εκτεινομένη παρά το Αδριατικόν και το Ιόνιον πέλαγος και περιλαμβάνουσα δύο διακεκριμένας Επαρχίας των αρχαίων γεωγράφων την Ιλλυρίαν και Ήπειρο Η χώοα αυτή κατά τόν μεταίωνα εκαλείτο Αρβανέσση νύν δε καλείται Αρναούτ μέν υπο των Οθωμανών, Σκίπερη δέ υπό τών εγχωρίων ήτοι των Αλβανών οίτινες και εαυτούς όνομάζουσι σκιπετάρους. 
Οί κάτοικοι της εκτεταμένης ταύτης επαρχίας διαφέρουσιν από αλλήλων κατά τε την εθνικότητα την γλώσσαν και την θρησκείαν διότι το μέν μεσημβρινόν μέρος της Αλβανίας ήτοι την κυρίως Ήπειρον οικούσιν οί Ηπειρώται, όντες ομόγλωσσοι και Ομόθρησκοι με τους λοιπούς Έλληνας, το δε αρκτικόν ήτοι την Ιλλυρίαν, ήτις και δύναται νά ονομασθεί κυρίως Αλβανία κατοικούσιν οί Αλβανοί ανάμικτοι οντες μετά Σέρβων καϊ Οθωμανών καί Έλλήνων. Εκτός της αλβανικής γλώσσης η οποία διαιρείται εις πολλάς διαλέκτους και ιδιώματα, λαλείται έτι εν τη Αλβανία καί η Ελληνική, η τουρκική κλπ 
Στις αρχές του 20αι. ο πρωθυπουργός της Σερβίας Πάσιτς δήλωνε περί του Αλβανικού ζητήματος, σε συνέντευξη που έδωσε στην Γαλλική εφημερίδα "Χρόνος":
"Οι Αλβανοί ουδέποτε είχον ιστορικόν βίον και ουδέποτε υπήρξε Αλβανία με την γεωγραφική έννοιαν ήν δίδουσι σήμερον οι εν Ευρώπη, μάλιστα δε οι προπαγανδισταί. Ανεξαρτήτως απο το ζήτημα περί καταγωγής και γλώσσης των Αλβανών, είναι βέβαιον ότι είτε Ιλλυριοί ήσαν ούτοι αρχαιώθεν είτε μετανάστες εξ Ασίας, πολιτικόν βίον ουδέποτε έσχον". 
Βεβαίως τα λεγόμενα του Σέρβου πολιτικού και μάλιστα πρωθυπουργού, ο καθένας θα περίμενε να κρύβουν πολιτικές σκοπιμότητες.
Ωστόσο σε αυτό που πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή είναι η αναφορά του Πάσιτς στην Ασιατική καταγωγή των Αλβανών.

Ενισχύστε οικονομικά την προσπάθεια μας!

Ετικέτες

ενημέρωση (2161) ενημέρωση-informacion (1428) Αλβανία (904) ορθοδοξία (422) ιστορία-historia (374) Εθνική Ελληνική Μειονότητα (366) ελληνοαλβανικές σχέσεις (311) ορθόδοξη πίστη - besimi orthodhoks (277) Εθνική Ελληνική Μειονότητα - Minoriteti Etnik Grek (253) Β Ήπειρος (239) ορθοδοξία-orthodhoksia (234) ορθόδοξη πίστη (222) εθνικισμός (195) διωγμοί (162) τσάμηδες (122) shqip (119) Κορυτσά-Korçë (118) Κορυτσά Β Ήπειρος (103) informacion (100) Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος (97) ορθόδοξη ζωή (96) ορθόδοξη ζωή- jeta orthodhokse (76) διωγμοί - përndjekje (61) ορθόδοξο βίωμα (59) εθνικισμός-nacionalizmi (56) ορθόδοξη εκκλησία της Αλβανίας (55) Ελλάδα-Αλβανία (48) Ι.Μ Κορυτσάς - Mitropolia e Shenjtë Korçë (45) ανθελληνισμός (44) Ελληνικό Σχολείο Όμηρος (43) πολιτισμός - kulturë (43) besimi orthodhoks (40) Γενικό Προξενείο Ελλάδος Κορυτσά (39) Ορθόδοξη Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Αλβανίας - Kisha Orthodhokse Autoqefale Shqiptare (37) ιστορία ορθοδοξίας (36) βίντεο (34) Shqipëria (32) ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ 1821 (32) κομμουνισμός- komunizmi (30) πνευματικά (27) Μητρόπολη Κορυτσάς - MItropolia e Korçës (24) πολιτική-politikë (23) απόδημος ελληνισμός-helenizmi i diasporës (22) αλβανικά (21) εκπαίδευση (21) Αρχαία Ελλάδα (20) helenët-Έλληνες (19) κομμουνισμός (19) Greqia (17) Βλαχόφωνοι Έλληνες (15)