Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2019

Αλβανία: Παραιτήθηκε ο Εισαγγελέας που είχε τον φάκελο του Κωνσταντίνου Κατσίφα

Ο Εισαγγελέας Σοβαρών Εγκλημάτων Νιάζι Σεφέρι παραιτήθηκε. 
Όπως έγινε γνωστό η παραίτησή του οφείλεται σε λόγους υγείας, ένα αίτημα για το οποίο απευθύνθηκε στην Ανώτατη Εισαγγελία, αναφέρει το αλβανικό ‘Politiko’.


Ο Σεφέρι κρατούσε στο αρχείο του, τον φάκελο του Κωνσταντίνου Κατσίφα, ο οποίος δολοφονήθηκε από την αλβανική αστυνομία στους Βουλιαράτες στις 28 Οκτωβρίου 2018.


Αξιοσημείωτο είναι ότι για την υπόθεση, που κοντεύει ένας χρόνος, δεν έχει περάσει στη διαδικασία εξέτασης, όπως σημειώνεται.


Σύμφωνα, επίσης, με την αλβανική  «Dosja», η υπόθεση της δολοφονίας του Έλληνα μειονοτικού ήταν πρόσφατα στο επίκεντρο των ελληνικών αρχών.


Ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών, Νίκος Δένδιας, ζήτησε πρόσφατα την άμεση ολοκλήρωση των ερευνών και εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για την καθυστέρηση της υπόθεσης από την Αλβανική Εισαγγελία.


--
The Hellenic Information Team
               

 © Βαλκανικό Περισκόπιο -Γιῶργος  Ἐχέδωρος
http://www.echedoros-a.gr

Ο Μάικ Πομπέο επικρίνει το αλβανικό λόμπι



«Έχει λάβει εκατομμύρια δολάρια από την Πρίστινα και ανοιχτά εργάζεται για ένα ανεξάρτητο Κοσσυφοπέδιο», ισχυρίζεται ο Σέρβος ΥΠΕΞ




Μία από τις πιο ακραίες ομάδες συμφερόντων του Κοσσυφοπεδίου έχει γίνει στόχος έντονης κριτικής από τον Γραμματέα του Στέιτ Ντιπάρτμεντ , Μάικ Πομπέο, όπως γράφει σήμερα η σερβική Vecernje Novosti.



Τα βέλη στρέφονται κατά του Αμερικανού - μέλος του Κογκρέσου, Έλιοτ Ένγκελ, ο οποίος φέρεται ως ο δημιουργός των ψευδών ειδήσεων,  για φερόμενο βιασμό 20 χιλιάδων Αλβανίδων κατά τη διάρκεια του Κοσσυφοπεδίου.


Παρότι, αρχικά η σύγκρουση προέκυψε από αίτημα για καταδίκη του Αμερικανού προέδρου Τραμπ για το σκάνδαλο της Ουκρανίας, η σύγκρουση μεταξύ Πομπέου και Ένγκελ αποκάλυψε στα πρακτικά ‘βρώμικες μεθόδους’ που χρησιμοποιούνταν εδώ και χρόνια από το αλβανικό λόμπι στις ΗΠΑ, σημειώνει το Novosti.


Ο πόλεμος για την εξωτερική πολιτική σε διάφορα μέτωπα, όπως και αυτό της επίλυσης του προβλήματος του Κοσσυφοπεδίου, που υπήρχε μεταξύ του Στέιτ Ντιπάρτμεντ και μελών του Κογκρέσου, κλιμακώθηκε την Τρίτη, με ανοιχτή επιστολή που έστειλε ο Πομπέο στον Ένγκελ και δημοσιεύθηκε στο λογαριασμό του στο Twitter.


Ο Πομπέο προειδοποίησε τον Ένγκελ, ο οποίος είναι  πρόεδρος της Επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων του Σώματος, να σταματήσει «τον εκφοβισμό και να καλέσει τους επαγγελματίες του Στέιτ Ντιπάρτμεντ να δώσουν καταθέσεις».


Ο Σέρβος υπουργός Εξωτερικών, Ίβιτσα Ντάτσιτς, επισημαίνει ότι ο Πομπέο κατέστησε σαφές ότι δεν θα επιτρέψει τον εκφοβισμό των διπλωματών του Στέιτ Ντιπάρτμεντ από τον Ένγκελ.


Όταν ο Ένγκελ ασκεί μια τέτοια πίεση στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ, μπορείτε μόνο να φαντασθείτε τι κάνει σε άλλες χώρες σχετικά με το Κοσσυφοπέδιο.

 Έχει λάβει εκατομμύρια δολάρια από την Πρίστινα και ανοιχτά εργάζεται για ένα ανεξάρτητο Κοσσυφοπέδιο, επειδή οι Αλβανοί  στις Ηνωμένες Πολιτείες τον υποστηρίζουν και τον ψηφίζουν. 


Ενώ, από την άλλη πλευρά, ένας Αμερικανός μέλος του Κογκρέσου, δήλωσε ότι η σερβική διασπορά είναι καλύτερη, επειδή δεν ζητάει τίποτε σε αντάλλαγμα για τις ψήφους της- είμαστε ανόητοι, ψηφίζουμε κάποιον χωρίς να περιμένουμε τίποτε σε αντάλλαγμα, κανείς στον κόσμο δεν το κάνει», δήλωσε ο Ντάτσιτς στη Vecernje Novosti.


--
               

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση μόνον με αναφορά  της ενεργής ηλεκτρονικής διεύθυνσης  του ιστολογίου παραγωγήςhttp://www.echedoros-a.gr

Εγκύκλιος για τις εγγραφές των εισακτέων στα ΑΕΙ Ελλήνων του εξωτερικού

Υπουργείο παιδείας
Εκδόθηκε από το υπουργείο Παιδείας η εγκύκλιος που ορίζει τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή των εισαγομένων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Ελλήνων του εξωτερικού και τέκνων Ελλήνων υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό για το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020 .

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2019

Παιδεία…λειτουργικώς αναλφάβητη

 
«Στοιχεία σοκ», έγραφαν πριν από λίγο καιρό οι εφημερίδες.  «Λειτουργικά αναλφάβητοι» οι μισοί μαθητές των Λυκείων.  Και τι σημαίνει λειτουργικώς αναλφάβητοι;  Παρένθεση:  Το σωστό είναι λειτουργικώς» και όχι οι νεοφανείς σολοικισμοί του τύπου «ομολογουμένα» και «λειτουργικά»  Πώς να εξηγήσεις στους ημιμαθείς κονδυλοφόρους ότι άλλο το επίρρημα αδιακρίτως (χωρίς διάκριση) και άλλο το αδιάκριτα (χωρίς διακριτικότητα, λεπτότητα).  Άλλο το περιέργως (παραδόξως) και άλλο το περίεργα (παράξενα, ακατανόητα).  Άλλο το τελείως (εντελώς, και είναι κυρίως ποσοτικό) και άλλο το τέλεια (με τελειότητα, και είναι ποιοτικό).  Εδώ ισχύει το «ιατρέ, θεράπευσον σεαυτόν».  
Λειτουργικώς αναλφάβητος είναι ο άνθρωπος που, με απλά λόγια, δυσκολεύεται στην ανάγνωση, στην γραφή και στο μέτρημα, στην αριθμητική. Tις όμως ή τι πταίει;  Εύκολη η απάντηση.  «Ιχθύς εκ της κεφαλής όζει». Υπουργείο Παιδείας. Έτσι ακριβώς τιτλοφορείται.  Επιμένει ακόμη… Τι σημαίνει Παιδεία;  Απάντηση.  Να είναι τον Σεπτέμβριο οι δάσκαλοι και τα βιβλία στα σχολεία.  Να μην παρατηρούνται «κενά και ελλείψεις».  Το περιεχόμενο των βιβλίων;  Αδιάφορο.  Το ποιών των δασκάλων;  Ποιος ασχολείται;  Ερωτώ;  Μήπως τώρα δρέπουμε τους καρπούς, της εισαγωγής το 2006, των νέων, «σύγχρονων» βιβλίων Γλώσσας, «περιοδικών ποικίλης ύλης», όπως απροκάλυπτα τα ονομάζω;  Ότι σιγά-σιγά ξεβράζονται τα δηλητήρια και οι ακαθαρσίες που φιλοξενούν;
Οι μαθητευόμενοι μάγοι του δήθεν προοδευτισμού – ένας απ’ αυτούς γίνεται πάντοτε υπουργός παιδείας – πειραματίστηκαν με τις μίζερες, ξέψυχες και σχιζοφρενικές ιδεοληψίες τους και τα παιδιά νιώθουν την ναυτία που προκαλεί μουχλιασμένη τροφή, η παιδεία της αμάθειας.
Αποτέλεσμα;  Ανδρώθηκε μια νεολαία χωρίς μνήμη, γεννημένη από το μηδέν. Μια νεολαία.. βαρβάρων. «Ένα νέο είδος ανθρώπου έχει αναδυθεί τον τελευταίο καιρό: Ο μορφωμένος βάρβαρος-που έχει σπουδάσει είκοσι χρόνια, έχει αποκατασταθεί θαυμάσια επαγγελματικά, αλλά δεν έχει διαβάσει τίποτα, δεν ξέρει ιστορία, αγνοεί οτιδήποτε βρίσκεται εκτός της ειδικότητάς τους», θα γράψει η Βρετανίδα συγγραφέας Ντ. Λέσινγκ.  Με λίγα λόγια ουδέποτε υπήρξαν στον κόσμο και στον τόπο μας τόσοι εγγράμματοι και τέτοια φτώχεια πνευματική.
Παιδεία σημαίνει όμως κυρίως γλώσσα. Η λέξη «αναλφάβητος» αυτό κυρίως υπονοεί-τελείως αγράμματος, αστοιχείωτος. 
Το 2006, ως γνωστό, άλλαξαν όλα τα βιβλία της εκπαίδευσης, πρώτης και δεύτερης σχολικής βαθμίδας.  Μεταξύ αυτών και τα γλωσσικά βοηθήματα. Για πρώτη φορά εξοβελίστηκαν όλοι οι παλαιότεροι σπουδαίοι λογοτέχνες μας και αντικαταστάθηκαν από αξιολύπητα ερεθίσματα και ανάξια λόγου παραθέματα.  
Πιο συγκεκριμένα:
Στα 10 βιβλία Γλώσσας της Ε και Στ Δημοτικού, εκπροσωπούνται με ένα μόλις κείμενο πεζό ή ποίημα οι εξής λογοτέχνες μας:  Σολωμός, Παλαμάς, Ελύτης, Σεφέρης, Παπαντωνίου, Νιρβάνας, Ξενόπουλος.
Απουσιάζουν:  Παπαδιαμάντης, Κόντογλου, Μυριβήλης, Κρυστάλλης, Καρκαβίτσας, Πολέμης, Δροσίνης, Κάλβος, Βαλαωρίτης, Βιζυηνός, Άγρας, Ρώτας, Ουράνης, Σικελιανός, Ψαθάς, Σαμαράκης και άλλοι.
Εξοστρακίστηκαν τα δημοτικά μας τραγούδια «το τελεσφορώτατατον όργανον της εθνικής αγωγής, εκτρέφουσα και συντηρούσα το εθνικόν φρόνημα», γράφει ο μεγάλος Νικόλαος Πολίτης.  
Απουσιάζουν κείμενα των αρχαίων κλασσικών, των Πατέρων της Εκκλησίας, οι διδακτικότατοι μύθοι του Αισώπου.  Και με τι αντικαταστάθηκαν;
1. Άρθρα εφημερίδων: Πληθώρα άρθρων, σχετικών και άσχετων, ατάκτως ερριμμένα εντός των πολλών σελίδων των νέων βιβλίων, αλλά και κατά συνέπεια εντός των κεφαλιών των μικρών μαθητών. Σε 15 τουλάχιστον μαθήματα υπάρχουν αποκόμματα εφημερίδων (ΕΘΝΟΣ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ΝΕΑ, ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ, ΒΗΜΑ, ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ).
2.      Ιστοσελίδες. Σε 10 ανέρχονται τα κείμενα που προέρχονται από ιστοσελίδες κυρίως ελληνικών ιστοτόπων (ΦΟΚΟΥΣ, ΠΛΑΝΗΤΑΡΙΟ, ΖΩΟΦΙΛΙΑ ΚΛΠ.).
3.      Αλλά εκεί που δείχνουν μια αδυναμία τα νέα βιβλία είναι τα περιοδικά. Όχι ένα, όχι δύο αλλά σαράντα δύο κείμενα σε σύνολο 239 προέρχονται από διάφορα κυρίως παιδικά περιοδικά όπως: KIDS FUN (3), ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ (4), ΜΙΚΥ (2) και αυτό που εντυπωσιάζει περισσότερο, η πραγματική εμμονή: το Περιοδικό ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ της εφημερίδας ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΉ που εμφανίζεται 15 φορές.
4.      Τέλος, υπάρχουν και 15 κείμενα -άχυρα- της συγγραφικής ομάδας και 5 κείμενα με κατασκευές που κατέχουν κεντρική θέση στη διδασκαλία.
5.      Και για τη λογοτεχνία τι μένει 102 κείμενα και ποσοστό 42,5 %, ενώ μέσα σε αυτά συμπεριλαμβάνονται και κείμενα ήσσονος σημασίας, αποσπασματικά ή κείμενα που ως βασικό στόχο έχουν την εφαρμογή κάποιων γραμματικών φαινομένων και όπου το κείμενο δεν αντιμετωπίζεται καθόλου λογοτεχνικά, νοηματικά, εννοιολογικά. 
6.      Μέσα σ’ αυτά τα 102 κείμενα παρελαύνουν συνταγές μαγειρικής.  Κείμενα-κουτσουλιές δύσοσμες-του τύπου:  «Η Ιταλία μας κήρυξε τον πόλεμο κι εμείς κρυφτήκαμε στο υπόγειο».  (Γλώσσα Ε΄ Δημοτικού, α΄ τεύχος, σελ. 44-45).
Συνθέσεις κρανιοκενείς, προσβλητικές για πρόσωπα, σημαίες της εθνικής μας ιστορίας, όπως το βλακώδες με τις τρεις εικόνες του Μεγάλου Αλεξάνδρου, της Κοκκινοσκουφίτσας και του Καραγκιόζη όπου κάποιο κακόγουστο απολειφάδι της νεοταξικής παράνοιας τους θέλει πρωταγωνιστές σε κοινή ιστορία.  (Τετράδιο εργασιών Γλώσσας Στ΄ Δημοτικού, β΄ τεύχος, σελ. 39).
Τα ίδια και χειρότερα συμβαίνουν στο Γυμνάσιο και το Λύκειο.  Και μετά διαρρηγνύουμε τα ράκη μας για την γλωσσική παιδεία των νέων.  Μια από τις σημαντικότερες συνέπειες αυτής της γλωσσικής ανεπάρκειας είναι ότι προτρέπει σε πράξεις βίας, που θα μπορούσαν να αποφθεχθούν μόνο με λόγο. Πολλά παιδιά φτάνουν στην εξαλλοσύνη και την απελπισία ή δραπετεύουν έως εθισμού στον χαώδη κόσμο της εικονικής αυταπάτης και επικοινωνίας γιατί δεν μπορούν να εκφραστούν «πάρε τον λόγο του, δωσ’ μου το χέρι σου» θα πει ο Εμπειρίκος.  Οι παλιοί οι παππούδες μας έλεγαν: «να ιδωθούμε», όταν είχαν καιρό να τα πουν.  Να κοιταχτούν στα μάτια και να κουβεντιάσουν, ήσυχα και απλά. Αυτό είναι κοινωνία. «Καθ’ ότι  αν κοινωνήσωμεν αληθεύομεν, δε αν ιδιάσωμεν ψευδόμεθα». Αληθής βίος είναι αυτός που κοινωνείς με τον άλλον. Ο ψεύτικος βίος είναι να ιδιωτεύσεις ή – με σύγχρονους όρους – όταν επικοινωνείς με λόγια του ή στον αέρα (Ηράκλειτος).
Ας το καταλάβουμε.  Σήμερα το σχολείο καλλιεργεί το μίσος για το παρελθόν.  Το φανερώνει αυτό η πολεμική κατά της Γλώσσας, της Ιστορίας και των Θρησκευτικών.  Γκρεμίσαμε ασυλλόγιστα τις γέφυρες που μας φέρνουν στις ρίζες μας, την μόνη δύναμη που μπορεί να στηρίζει το ελληνικό έθνος στις μεγάλες δοκιμασίες του καιρού μας.
 Δημήτρης Νατσιός
δάσκαλος-θεολόγος
Κιλκίς

International Hellenic Association

Τα ονόματα των εισακτέων τέκνων Ελλήνων του Εξωτερικού, τέκνων Ελλήνων υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό και Ελλήνων αποφοίτων ξένων Λυκείων του εξωτερικού


Τα ονόματα των εισακτέων τέκνων Ελλήνων του Εξωτερικού, τέκνων Ελλήνων υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό και Ελλήνων αποφοίτων ξένων Λυκείων του εξωτερικού





Ανακοινώθηκαν σήμερα από το υπουργείο Παιδείας τα ονόματα των εισαγομένων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση τέκνων Ελλήνων του Εξωτερικού, τέκνων Ελλήνων υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό και Ελλήνων αποφοίτων ξένων λυκείων του εξωτερικού.
Τα  αποτελέσματα είναι διαθέσιμα στους ενδιαφερόμενους από το διαδίκτυο (στην ιστοσελίδα του ΥΠΑΙΘ, https://results.it.minedu.gov.gr). Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να πληροφορούνται ονομαστικά τα αποτελέσματα, καθώς και την αναλυτική βαθμολογία, εφόσον πληκτρολογήσουν τον οκταψήφιο κωδικό τους αριθμό και τους τέσσερις αρχικούς χαρακτήρες (Επώνυμο-Όνομα-Πατρώνυμο-Μητρώνυμο).
Στη διαδικασία εισαγωγής, με την ανωτέρω ειδική κατηγορία στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, έλαβαν μέρος  902 συνολικά υποψήφιοι, από τους οποίους εισήχθησαν οι 631. Τα αναλυτικά στοιχεία για κάθε ειδική κατηγορία αναφέρονται στο συνημμένο πίνακα.
Οι εγγραφές των εισαγομένων στα Πανεπιστήμια, ΑΣΠΑΙΤΕ και Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης θα πραγματοποιηθούν από 03-10-2019 μέχρι και 11-10-2019.
Η προθεσμία εγγραφής στις Στρατιωτικές Σχολές και Αστυνομικές Σχολές θα ανακοινωθεί από τις ίδιες τις σχολές.
Επισημαίνεται ότι η ανωτέρω προθεσμία εγγραφής είναι αποκλειστική και όποιος δεν εγγραφεί μέσα σε αυτή χάνει οριστικά το δικαίωμα εγγραφής στη σχολή επιτυχίας.
Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να υποβάλουν αυτοπροσώπως ή με νόμιμα εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό τους σχετική αίτηση στη Γραμματεία της Σχολής ή Τμήματος επιτυχίας τους μέσα στην παραπάνω προθεσμία.
Μαζί με την αίτηση εγγραφής οι επιτυχόντες υποβάλλουν:
-          Τρεις  (3) φωτογραφίες σε μικρό μέγεθος και
-          Υπεύθυνη Δήλωση ότι δεν είναι γραμμένοι σε άλλη σχολή Τριτοβάθμιας Εκπαίδευση της Ελλάδας.
Τα λοιπά δικαιολογητικά που απαιτούντο να διαθέτουν οι υποψήφιοι κατά τη διαδικασία της ηλεκτρονικής υποβολής του μηχανογραφικού δελτίου, τα οποία πρέπει να κατατεθούν στη Γραμματεία της Σχολής ή Τμήματος εισαγωγής για τον τελικό έλεγχο προκειμένου να εγκριθεί και να ολοκληρωθεί η εγγραφή τους μπορούν να αναζητηθούν στις Οδηγίες για την εισαγωγή Ελλήνων του Εξωτερικού και τέκνων Ελλήνων υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό, έτους 2019.

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019

Απάντηση Γ Καραμέλου σε προκλητικές δηλώσεις αλβανού βουλευτή εις βάρος της Ελλάδας! - Përgjigje e L Karamelos ndaj thirrjeve provokuese të një "deputeti" (dy herë të dënuar)!


Μετά από τις προκλητικές δηλώσεις του βουλευτή Κωστάκη Παπά (από τις λίστες του ΔΚ) , ο οποίος στο λόγο ανέφερε πως η αλβανική κυβέρνηση θα πρέπει να φροντίσει για τα χωριά Κόνιτσα και Δελβινακίου, μάλιστα και για την Τσαμουριά, άμεση ήταν η απάντηση του βουλευτή της Ομογένειας κ Γρηγόρη Καραμέλου, ο οποίος αφού ζήτησε το λόγο επί τις διαδικασίας είπε: « Η βουλή και εσείς κα Πρόεδρε, να κρατήσετε αποστάσεις από τις ανεύθυνες δηλώσεις του προλαλήσαντα, τα οποία βλάπτουν σοβαρά την εδαφική ακεραιότητα μίας γείτονας ευρωπαϊκής χώρας και ζημιώνουν  τις σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών. Σε μια στιγμή που η Αλβανία αναμένει την απάντηση για την έναρξη των διαπραγματεύσεων , αυτή η δήλωση είναι ενάντια των βασικών ενταξιακών στόχων και ανάβει μια εχθρική φωτιά με μια χώρα της ΕΕ. Αντί να συζητήσουμε για το πως θα πρέπει να βελτιώσουμε την ζωή των υπηκόων και για το πως θα εκπληρώσουμε τις υποχρεώσεις για την ένταξη στην ΕΕ, ο προλαλήσας αναφέρετε σε εδαφικέ διεκδικήσεις». Μετά από την παρέμβαση αυτή, η πρόεδρος της βουλής κα Βασιλίκα Χούση, υποστήριξε τον κ Καραμέλο και δικαιολογήθηκε πως εκεί πάνω που βρίσκεται δεν ακούει καλά. 
Είναι να λυπάται κανείς πως οι άλλοι βουλευτές της ομογένειας που έχουν εκλεγεί με το ΣΚ όπως ο Ανδρέα Μάρτο και Α Ντράλο δεν αντέδρασαν καθόλου. Η συζήτηση στην βουλή αυτή την στιγμή συνεχίζεται.
Το γεγονός αυτό σχολιάστηκε και από τα αλβανικά ΜΜΕ.
Ετοίμασε Πελασγός Κορυτσάς. 
Pas deklaratave provokative të deputetit  Kostaq Papa,  i cili ne fjalen e tij permendi qe qeveria shqiptare duhet te kujdeset edhe per fshatrat Konice, Delvinaq, bile edhe per Camerine, Ligoraq Karamelo kërkoi fjalën  per procedure dhe tha: “ Kuvendi edhe ju zonja drejtuese e seances te distancoheni nga deklarimet e papergjegjshme te parafolesit, te cilat cenojne rende sovranitetin e nje vendi fqinj europian, demtojne rende marredheniet midis dy vendeve. Ne nje kohe qe Shqiperia pret hapjen e negociatave, ky deklarim eshte kunder interesave e synimeve integruese e ndez zjarrin e armiqesise me nje vend te BE. Ne vend te diskutojme se si ne duhet te punojme te permiresojme jetesen e shtetasve e se si do te plotesojme kushtet e antaresimit ne BE, parafolesi ben thirrje per pretendime terrotoriale. Distancohem me neveri nga keto pretendime.” Pas kësaj ndërhyrje, drejtuesja e seances, znj Vasilika Hysi,  me mënyrë të kujdesshme shprehu mbështetjen për ato sa z Karamelo tha  dhe u justifikua se ketu ne podium nuk degjoj mire. Eshte per te ardhur keq qe deputet e minoritetit grek ne PS, Andrea Marto  A. Dralo nuk reaguan fare.  Seanca parlamentare në këto momente vazhdon.
Ky reagim u komentua dhe nga mediat.
Përgatiti Pelasgos Koritsas

Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2019

Η Ελλάδα στέλνει βοήθεια στην Αλβανία ! -Greqia ofron ndihma për të dëmtuarit nga tërmeti


Μετά από τις ζημιές που προκάλεσε ο εγκέλαδος, οι αλβανικές αρχές απηύθυναν έκκληση προς όλες τις χώρες ώστε να βοηθήσουν για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στην χώρα. 
Η Ελληνική Δημοκρατία, απάντησε άμεσα στο κάλεσμα και θα στείλει ανθρωπιστική βοήθεια στα Τίρανα ώστε να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που προκλήθηκαν και την ανακούφιση όσων υπέστησαν ζημιές εξαιτίας των καταιγίδων που χτύπησαν την Αλβανία. Η ελληνική ανθρωπιστική βοήθεια συμπεριλαμβάνεται στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Πολιτικής Προστασίας το οποίο συντονίζει την από κοινού ευρωπαϊκή αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών. 
Αύριο στις 09: 45, θα φτάσουν στο αεροδρόμιο των Τιράνων, ένα Στρατιωτικό Αεροπλάνο ο οποίος φέρνει από την Ελλάδα γεννήτριες, τροφές, φάρμακα, σκηνές, κρεβάτια, κουβέρτες και άλλο απαραίτητο υλικό.
Μετάφραση, επιμέλεια Πελασγός Κορυτσάς
........................................................
Pas dëmeve të tërmetit, autoritetet shqiptare u bërë thirrje të gjitha vendeve të solidarizoheshin dhe të ofronin ndihmën e tyre për gjendjen e krijuar në vend.
Republika e Greqisë, duke iu përgjigjur menjëherë thirrjes, do të dërgojë ndihmë humanitare në Tiranë për përballimin e pasojave dhe lehtësimin e të dëmtuarve prej tërmeteve dhe përmbytjeve që goditën së fundmi Shqipërinë.Ndihma humanitare greke përfshihet në kuadrin e Mekanizmit Europian të Mbrojtjes Civile, i cili koordinon përballimin kolektiv europian të fatkeqësive natyrore.
Nesër, në orën 09.45, do të mbërrijë në aeroportin e Rinasit, një avion transporti të Aviacionit Luftarak Grek, i cili sjell nga Greqia gjeneratorë, ushqime, ilace, tenda, krevate, batanije dhe materiale të tjera të nevojshme.
E.D./Shqiptarja.com

Η Αλβανία ζητά ξένους μετανάστες – Δεν είναι ανέκδοτο

Η Αλβανία ζητά ξένους μετανάστες – Δεν είναι ανέκδοτο
Η Αλβανία ζητά ξένους μετανάστες. Ίσως να ακούγεται ως ανέκδοτο -και πιθανότατα να είναι- αλλά αυτό ισχυρίζεται ο υπουργός Γεωργίας της χώρας.
Όπως αναμεταδίδει το Βαλκανικό Περισκόπιο, πριν από μερικές εβδομάδες, ο υπουργός Γεωργίας, Μπλέντι Τσούτσι, επισκεπτόμενος μια μονάδα επεξεργασίας φυτών, εξέφρασε το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στη μεταποιητική βιομηχανία λόγω έλλειψης ανθρώπινου δυναμικού.
Μα, θα απορήσει εύλογα κανείς, αφού υπάρχουν θέσεις εργασίας γιατί οι Αλβανοί δεν πάνε να εργαστούν;

Γιατί κανένας άνθρωπος με φιλοδοξίες δεν θέλει να μείνει να ζήσει στην Αλβανία.
Γι’ αυτό και οι πολίτες της θέλουν σε ποσοστό 60% να την εγκαταλείψουν.

Ζητούνται ξένοι μετανάστες στην Αλβανία

Ο υπουργός Γεωργίας είπε ότι έχει έρθει η στιγμή η Αλβανία να ανοίξει την αγορά εργασίας σε αλλοδαπούς, δηλαδή μετανάστες.
Αυτό που ανακοινώθηκε από τον υπουργό πριν από μερικές εβδομάδες, φαίνεται να νομοθετείται.
Κοινό σχέδιο νόμου των υπουργείων Οικονομικών και Εσωτερικών, που τίθεται σε δημόσια διαβούλευση, προβλέπει, μεταξύ των άλλων, παρέμβαση στη νομοθεσία που ρυθμίζει τις άδειες εργασίας των αλλοδαπών.
Στο πλαίσιο αυτό, οι προτεινόμενες αλλαγές στις διατάξεις που διέπουν την άδεια εργασίας των αλλοδαπών αποσκοπούν στη μείωση της χρονικής διάρκειας που απαιτείται για την απόκτηση άδειας εργασίας που μέχρι σήμερα ήταν χρονοβόρα.
Το σχέδιο νόμου αποσαφηνίζει τη διαδικασία που προβλέπεται από το νόμο για την εργασία στη Δημοκρατία της Αλβανίας, προσδιορίζοντας σαφώς τις εμπλεκόμενες αρμόδιες Αρχές και το ρόλο τους στη διαδικασία.
Στοχεύει, επίσης, να δίνει τα ίδια οφέλη στους μετανάστες για εργασία στην Αλβανία, όπως ισχύει για τους πολίτες της ΕΕ και του χώρου Σένγκεν, για τους ίδιους και τα μέλη των οικογενειών τους.
Βεβαίως όλα αυτά μπορεί να είναι και αλβανικές προπαγάνδες ψυχροπολεμικής σχολής.
Όταν η Αλβανία τελούσε υπό κομμουνιστική τυραννίδα, το καθεστώς έλεγε στους Αλβανούς ότι εκείνοι ζούσαν σε κομμουνιστικό παράδεισο και ότι στην Ελλάδα ο λαός πεινούσε.
Όταν βεβαίως άνοιξαν τα σύνορα φάνηκε και η αλήθεια.
Τώρα λένε ότι ψάχνουν για μετανάστες, οι Αλβανοί, που οι ίδιοι συνωστίζονται να φύγουν μετανάστες σε άλλες χώρες μετανάστες.

Ενισχύστε οικονομικά την προσπάθεια μας!

Ετικέτες

ενημέρωση (2161) ενημέρωση-informacion (1428) Αλβανία (904) ορθοδοξία (422) ιστορία-historia (374) Εθνική Ελληνική Μειονότητα (366) ελληνοαλβανικές σχέσεις (311) ορθόδοξη πίστη - besimi orthodhoks (277) Εθνική Ελληνική Μειονότητα - Minoriteti Etnik Grek (253) Β Ήπειρος (239) ορθοδοξία-orthodhoksia (234) ορθόδοξη πίστη (222) εθνικισμός (195) διωγμοί (162) τσάμηδες (122) shqip (119) Κορυτσά-Korçë (118) Κορυτσά Β Ήπειρος (103) informacion (100) Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος (97) ορθόδοξη ζωή (96) ορθόδοξη ζωή- jeta orthodhokse (76) διωγμοί - përndjekje (61) ορθόδοξο βίωμα (59) εθνικισμός-nacionalizmi (56) ορθόδοξη εκκλησία της Αλβανίας (55) Ελλάδα-Αλβανία (48) Ι.Μ Κορυτσάς - Mitropolia e Shenjtë Korçë (45) ανθελληνισμός (44) Ελληνικό Σχολείο Όμηρος (43) πολιτισμός - kulturë (43) besimi orthodhoks (40) Γενικό Προξενείο Ελλάδος Κορυτσά (39) Ορθόδοξη Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Αλβανίας - Kisha Orthodhokse Autoqefale Shqiptare (37) ιστορία ορθοδοξίας (36) βίντεο (34) Shqipëria (32) ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ 1821 (32) κομμουνισμός- komunizmi (30) πνευματικά (27) Μητρόπολη Κορυτσάς - MItropolia e Korçës (24) πολιτική-politikë (23) απόδημος ελληνισμός-helenizmi i diasporës (22) αλβανικά (21) εκπαίδευση (21) Αρχαία Ελλάδα (20) helenët-Έλληνες (19) κομμουνισμός (19) Greqia (17) Βλαχόφωνοι Έλληνες (15)