Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η προεκλογική του Γρηγόρη Καραμέλιου στην Κορυτσά


Εντατική και με πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία είναι η προεκλογική εκστρατεία που διεξάγει στην Περιφέρεια της Κορυτσάς ο κ. Γρηγόρης Καραμέλιος, ως υποψήφιος του ΚΕΑΔ – ΟΜΟΝΟΙΑ, ενταγμένος στο συνδυασμό του ΔΚ. Ξεκίνησε από τις συνοικίες της πόλης και προχωράει σε πολλά χωριά που έχουν ειδικό εκλογικό και κυρίως πολιτικό βάρος για το ΚΕΑΔ.
Στην ουσία ο κ. Καραμέλιος επιδιώκει διάλογο που δεν έχει στόχο μόνο την συσπείρωση της ψήφου στο συνδυασμό της αντιπολίτευσης. Στόχος είναι η ανανέωση της επαφής με τις τοπικές οργανώσεις του Κόμματος και της Ομόνοιας για την ουσιαστική αναδιοργάνωση τους.
Ο πολιτικός του λόγος φαίνεται να ακούγεται με ενδιαφέρον και να έχει την απαιτούμενη απήχηση. Το μήνυμα που προσπαθεί να μεταφέρει στη συζήτηση είναι ουσιαστικά σημαντικό καθώς σχετίζεται με την κατάσταση μειονοτικών δικαιωμάτων στην περιοχή, την ανάγκη αναβίωσης και ανασύνταξης του ελληνισμού και ειδικά ένα θέμα στο οποίο η περιοχή ήταν πάντα στην πρωτοπορία αυτό την εμβάθυνσης των σχέσεων με την Ελλάδα. Ο κ. Καραμέλιος αλλά και όσοι συμμετέχουν στις συναντήσεις (δεκάδες πολίτες στην Κορυτσά, το Πόγραδετς, το Μπιλίστι, το Μαλίκι και πολλά άλλα χωριά) εκφράζουν όχι απλώς τον προβληματισμό αλλά την έντονη ανησυχία για την ανερμήνευτη επιδείνωση των ελληνοαλβανικών σχέσεων με ευθύνη της Κυβέρνησης Ράμα.
Η περιοχή της Κορυτσάς ως μεθόρια με την Ελλάδα έχει πολλαπλώς επωφεληθεί όχι μόνο με την μαζική απασχόληση χιλιάδων οικογενειών σε νόμιμη μετανάστευση αλλά και από κοινά προγράμματα περιφερειακού χαρακτήρα και την οικονομική συνεργασία εν γένη.
Το θέμα αυτό όπως τίθεται απ’ τον κ. Καραμέλιο έχει ουσιαστικά μετατραπεί σε υπόθεση της προεκλογικής περιόδου φέρνοντας στην ίδια γραμμή και άλλους συνυποψηφίους του συνδυασμού.
Επί το πλείστον είναι σημαντικό ότι προαναφέρθηκε αυτό δηλαδή της ευκαιρίας αναδόμησης του ΚΕΑΔ κατόπιν γνωστών πλέον προβλημάτων με την εγκατάλειψη της προσπάθειας από ηγετικά στελέχη που χρόνια τώρα αντιπροσώπευαν εκεί το συνδυασμό. Αυτό έχει επιφέρει συνέπειες στις γραμμές των Ελληνοβλάχων που θα πρέπει άμεσα να αντιμετωπιστούν. Υπό το πρίσμα αυτό η κάθοδος του κ. Καραμέλιο έστω στο συνδυασμό του ΔΚ αποδεικνύεται χρήσιμη για την συνέχιση του αγώνα αφύπνισης της εθνικής συνείδησης και συντεταγμένης πολιτικής προσέγγισης.
Η προεκλογική προσπάθεια που καταβάλει το ΚΕΑΔ στην συγκεκριμένη περιοχή όπως και στις περιφέρειες Αυλώνα και Αργυροκάστρου ενδέχεται να αποβεί καθοριστική στο εκλογικό αποτέλεσμα της αντιπολίτευσης.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ηπειρώτες Ευεργέτες της Τουρκοκρατίας και Ελληνοκρατίας

Αποκαλύπτουμε : Αίτημα στον ΟΗΕ για την εδαφική αποκατάσταση της Αλβανίας με Ελληνικά εδάφη, ετοιμάζει ο Αλβανός πρωθυπουργός Έντι Ράμα.

Το αίτημα αυτό προς ΟΗΕ και Διεθνείς Οργανισμούς έχουν ήδη υπογράψει όλοι οι βουλευτές που ¨ελέγχει ¨ ο Έντιι Ράμ , Αλβανοί βουλευτές των Σκοπίων, αλλά και του Μαυροβουνίου . 


Το αίτημα αυτό θα συνοδεύεται από χιλιάδες υπογραφές Αλβανών που θα δηλώνουν μόνιμη κατοικία ή τόπο εργασίας "Ελλάδα¨ και φυσικά από τους "Τσάμηδες" που υπογράφουν από τους πρώτους, ως "δεδιωγμένοι" από τις "αλύτρωτες" εστίες τους. 


Μην ξεχνάμε ότι , το 52% των αλλοδαπών ̟ που διαµένουν στην Ελλάδα έχουν Αλβανική υπηκοότητα. ( δεν θέλουμε να τους κάνουμε την ζωή δύσκολη ). 


Οι οπαδοί της ¨Μεγάλης Αλβανίας ¨ και του Αλβανικού Μεγαλοϊδεατισμού , με τις ευλογίες και την ενθάρρυνση του Αλβανού πρωθυπουργού ¨γυρίζουν¨ στα προς προσάρτηση "Αλβανικά εδάφη" και συλλέγουν χιλιάδες υπογραφές. 


Ξυπνήστε ! 
Το πρόβλημα που θα ανακύψει εξαιτίας της αδράνειά μας , κρίνεται εξαιρετικά σοβαρό , αφού , θα δημιουργήσει ¨προ ανάχωμα¨ υπέρ της Αλβανίας στο διεθνές δίκαιο με σκοπό να γίνει πεπ…

Αναμνήσεις από το άνοιγμα των εκκλησιών στη Β. Ήπειρο και η πρώτη ελεύθερη Ανάσταση το 1992

Ἡ Ἀλβανία κάτω ἀπό τήν ἐξουσία τοῦ κομμουνιστικοῦ κόμματος ὑπῆρξε τό μοναδικό συνταγματικά ἀθεϊστικό κράτος στόν κόσμο, κατά τήν περίοδο 1967-1990. Τήν περίοδο αὐτή ἀπαγορεύθηκε κάθε θρησκευτική ἱεροπραξία, καταστράφηκαν ἐκ θεμελίων οἱ περισσότεροι τόποι λατρείας, ἐνῶ ἀπεσχηματίστηκαν ὅλοι οἱ ἱερεῖς, καί πολλοί ἀπό αὐτούς ἐξορίστηκαν ἤ πέθαναν μαρτυρικά στίς φυλακές. Ἀπό τό 1976 ἐπίσης ἀπαγορεύθηκαν διά νόμου ὅλα τα χριστιανικά ὀνόματα. Ἡ ἀπαγόρευση αὐτή ἔπληξε ὅλους τούς ἀλβανούς πολίτες, ἀλλά ἰδιαίτερα τούς βορειοηπειρῶτες ἀδελφούς μας, γιά τούς ὁποίους ἡ ὀρθόδοξη πίστη ἦταν βασικό συστατικό τῆς ἐθνικῆς τους ἰδιοπροσωπίας. Βασική ἀρχή τοῦ Κόμματος Ἐργασίας τῆς Ἀλβανίας ἦταν: «Κύριος σκοπός τοῦ κράτους εἶναι ἡ παραγωγή. Ὅποιος δέν παράγει, ὅπως οἱ ἱερεῖς, δέν ἔχει θέση στή νέα μας κοινωνία». Ἔτσι μέχρι τό 1990 οἱ ἀδελφοί μας ἔμεναν ἀβάπτιστοι, ἀστεφάνωτοι, ἀλειτούργητοι, ἀκήδευτοι, (μέ ἐλάχιστες ἐξαιρέσεις ἱερέων πού μέ κίνδυνο τῆς ζωῆς τους τελούσανν κρυφά κάποια μυστήρια).          …