Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2018

Οι οπαδοί του Παρτιζάν Βελιγραδίου ανάρτησαν πανό για τον Κ Καστίφα!

Οι οπαδοί του Παρτιζάν Βελιγραδίου ανάρτησαν, σε αγώνα του τοπικού πρωταθλήματος,  πανό  για τον άδικα σκοτωμένο συμπατριώτη μας Κωνσταντίνο Κατσίφα το οποίο έγραφε το όνομα του και "Ελλάς ή Θάνατος". 

Μας ρίξατε στην πιο βαθειά κόλαση…

Από το 1913 κι έπειτα οι Έλληνες της Βορείου Ηπείρου, συνεχίζουμε να διαβιούμε στα εδάφη μας, μαρτυρικά και ξεχασμένα. Δε θέλω να αρχίσω τις ιστορικές αναλύσεις και τα γνωστά μας γεγονότα, αλλά και πάλι γνωρίζω πως για την πλειονότητα των Νεοελλήνων, αποτελούμε κομμάτι της άγνοιας του μυαλού τους.
Επίσης ούτε ο αριθμός μας σε αυτή την περίπτωση, αξίζει να αναλυθεί, διότι η κάθε ανθρώπινη ζωή είναι μοναδική και ανεπανάληπτη. Όμως θα πρέπει να γνωρίζετε πως ως ατόφιο μέλος της Ελλάδος και του πολιτισμού της, είμαστε (αν και εκτός του νεοελληνικού κράτους) παρόντες σε κάθε λαμπρό επίτευγμά του.
Αγαπητοί συν Έλληνες, δεν αξιωνόμαστε κάτι από σας, παρά μόνο να νιώσετε τον πόνο μας που απορρέει από το θάνατο που χρόνια τώρα ζει η εδώ πατρίδα μας. Θάνατος αργός, θάνατος ψυχολογικός και θάνατος σωματικός.
Το να μη μιλάμε για την εγκατάλειψή μας από τη μητέρα Ελλάδα, για μας θεωρείτε βεβήλωση των νεκρών μας. Η Βόρειος Ήπειρος είναι η σύγχρονη «Αντιγόνη»του Ελληνικού Έθνους που θάβει και δυστυχώς θα συνεχίζει να θάβει τα τέκνα της.
Είμαστε άνθρωποι γεννημένοι με ελεύθερη πνοή, αλλά χωρίς τις βασικές μας ελευθερίες. Υποταγμένοι πλήρως στις προσταγές αλλότριων δυνάμεων, τραβάμε μόνοι μας το <<κουπί>> της ζωής. Εφιστούμε την προσοχή σας, διότι τα προβλήματά μας δεν τελειώνουν με την απόθεση των πεσόντων μας στον τάφο. Γνωρίζουμε πως η ζωή θα συνεχιστεί. Για μας όμως θα συνεχίζεται πιο άγρια, συνοδευόμενη από μια μοντέρνα γενοκτονία.
Ο κόσμος φοβάται και οι μέρες μας εδώ πέρα περνάνε βουβά και άχαρα. Χωρίς διάθεση για πρόοδο, μιας και οποιαδήποτε προσπάθεια πάει να διαλυθεί από βαριά γεγονότα που επισκιάζουν το χώρο μας.
Όλα τα παραπάνω συντελούν στη μεθοδευμένη και συστηματική εγκατάλειψη των σπιτιών μας και στο μαρασμό. Κανένας από εσάς δε θα ήθελε να αφήσει τη στέγη του μια για πάντα. Όλα όσα έζησε ο Πόντος, η Μικρά Ασία, η Ανατολική Ρωμυλία και η Κωνσταντινούπολη, ουδείς από εμάς θέλει να τα ζήσει.
Αγαπάμε τα χώματά μας, κλαίμε τα αδέρφια μας μέρα και νύχτα και οι γιαγιάδες μας ανάβουν το καντήλι στους φαντάρους μας.
Μη μας ξεχνάτε…
Μη μας αγνοείτε...
Ξέρουμε πως όσο θα κυριαρχεί η λησμονιά σας, άλλο τόσο θα βασανιζόμαστε στα κάτεργα των τρανών του κόσμου τούτου. Έχουμε συνηθίσει την οδύνη, αλλά θέλουμε έστω να απαλύνετετον πόνο μας.
Εκείνος που δείχνει το δρόμο της δικαιοσύνης, είναι ο Θεός. Είμαστε πεπεισμένοι πως θα αναπαύσει και θα κατατάξει το σύγχρονο πεσόντα του διαχρονικού ’40 Κωνσταντίνο, στη χορεία των μαρτύρων.
Αγωνίστηκε εν Χριστώ με λάβαρο τον Τίμιο Σταυρό, τη φιλοπατρία του, και την τιμημένη σημαία του Έθνους μας. Εκείνο το έθνος οπού για την ελευθερία του, ο Θεός έβαλε κάποτε την υπογραφή Του!
Μετά οδύνης και αισιοδοξίας
Γκοτζιάς Γιώργος
Δερβιτσάνη Δερόπολης, Οκτώβριος 2018
Πηγή: Himara.gr | Ειδήσεις απ' την Βόρειο Ήπειρο

O Κ. Κατσίφας, οι Βορειοηπειρώτες και η μοίρα του ελληνισμού

Tου Γιώργου Καραμπελιά
Η εν ψυχρώ εκτέλεση του Κωσταντίνου Κατσίφα, ενός παιδιού από φτωχή λαϊκή οικογένεια, όπως συνέβη σχεδόν πριν είκοσι χρόνια με τον Σολωμό Σολωμού, στην Κύπρο συνιστά και μια ζωντανή καταγγελία για την ένοχη συνείδησή μας. Αυτός, τη στιγμή που σύσσωμες οι ελληνικές ελίτ και το ελληνικό κράτος, έχουν εγκαταλείψει τη ελληνική μειονότητα στη μοίρα της, θυσίασε κυριολεκτικά τη ζωή του, μια και δεν έβλεπε πλέον καμιά δυνατότητα για να κρατήσει την αξιοπρέπεια και τον εθνισμό του.
Η Βόρειος Ήπειρος, όπως όλα τα ακριτικά σημεία του ελληνισμού, κατοικείται από έναν λαό, κυριολεκτικά μαρτυρικό, που άντεξε επί εκατοντάδες χρόνια τους χειρότερους διωγμούς, τις γενοκτονίες, τους βίαιους εξισλαμισμούς, τις απαγορεύσεις της θρησκευτικής, γλωσσικής και εθνικής του ταυτότητας, για να φτάσει, σήμερα, στην «δημοκρατική εποχή» μας, να απειλείται με ιστορική εξαφάνιση. Χαρακτηριστικά, το χωριό του Κατσίφα, το Βουλιαράτι, στην απογραφή του 2005, από 1464 κατοίκους που είχε θεωρητικά, κατέγραφε 1220 μετανάστες. Και όπως σημείωνε ο Παναγιώτης Κονδύλης το 1997, οι Βορειοηπειρώτες έρχονται να ολοκληρώσουν αυτή τη τεράστια, μέσα σε εκατό χρόνια, αιμορραγία του οικουμενικού ελληνισμού.
Μετά το 1920... αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση, που διαρκεί ως σήμερα. Το έθνος συνέπεσε εν τέλει με το κράτος.... γιατί το έθνος ακρωτηριάσθηκε και συρρικνώθηκε, γιατί αφανίσθηκε ή εκτοπίσθηκε ο ελληνισμός της Ρωσίας (μετά το 1919), της Μ. Ασίας (μετά το 1922), των Βαλκανίων και της Μέσης Ανατολής (ιδίως μετά το 1945). Ακολούθησε η εκδίωξη του ελληνισμού από την Κωνσταντινούπολη (1955) και την βόρειο Κύπρο (1974), ενώ σήμερα παρευρισκόμαστε μάρτυρες της αποσύνθεσης και της μαζικής φυγής του ελληνισμού της Βορείου Ηπείρου. Πρόκειται για μιαν εξαιρετικά πυκνή αλυσίδα εθνικών καταστροφών μέσα σε διάστημα ελάχιστο από ιστορική άποψη – εβδομήντα μόλις χρόνια*.
Προς στιγμήν, όταν κατέρρευσε το καθεστώς Ενβέρ Χότζα-Ραμίζ Αλία, στα τέλη της δεκαετίας του 1980, οι Έλληνες πίστεψαν πως επιτέλους είχε έρθει η ώρα, αν όχι να εκπληρωθούν οι προσδοκίες και τα όνειρά που είχαν καταποντιστεί το 1914 με την αναίρεση της αυτονομίας της Βορείου Ηπείρου–, τουλάχιστον να μπορούν ανενόχλητοι να ασκούν τα δικαιώματά που θεωρητικώς τους αναγνωρίζει το αλβανικό Σύνταγμα, το οποίο τους χαρακτηρίζει ως «ελληνική εθνική μειονότητα». Οι Βορειοηπειρώτες είχαν επιτέλους τη δυνατότητα να ταξιδέψουν στη μητέρα πατρίδα και να φιλήσουν τα χώματά της, όπως έκαναν μαζικά, περνώντας τα σύνορα. Ελληνικά σχολεία και εκκλησίες ξανάνοιγαν μετά από σαράντα ή πενήντα χρόνια και οι ορθόδοξοι πληθυσμοί της Αλβανίας (που αποτελούν το 25% του πληθυσμού) στράφηκαν αποφασιστικά προς την Ελλάδα.
Όμως, τα όνειρα και οι ελπίδες κράτησαν πολύ λίγο. Ο αλβανικός εθνικισμός, υποδαυλιζόμενος και συνεπικουρούμενος από τους Τούρκους, αντί να κατευναστεί από το γεγονός ότι η Αλβανία επιβίωνε κυριολεκτικά από τα εμβάσματα των εκατοντάδων χιλιάδων Αλβανών που βρίσκονταν στην Ελλάδα, αντίθετα, αναζωπυρώθηκε. Έβαλε πλέον ως στόχο να συρρικνώσει και να αφανίσει οριστικά τη μειονότητα και να αποκόψει τις οκτακόσιες χιλιάδες των ορθοδόξων από των ελληνισμό.
Τα μέσα που χρησιμοποίησαν οι αλβανικές κυβερνήσεις είναι αναρίθμητα. Μετακινήσεις πληθυσμών, «αποχαρακτηρισμός» ελληνικών χωριών και εγκατάσταση Τσάμηδων γύρω από τη Χιμάρα και τις άλλες μειονοτικές περιοχές. Διαρκείς και μόνιμες πιέσεις για να αποχωρήσουν οι Βορειοηπειρώτες προς την Ελλάδα, υποδαύλιση του αλβανικού εθνικισμού μέσω των διεκδικήσεων των Τσάμηδων και έντονου ανθελληνισμού στην εκπαίδευση. Αντί να υπάρξει προσέγγιση Ελλήνων και Αλβανών, συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο.
Και τα κατάφεραν όλα αυτά γιατί οι ελληνικές κυβερνήσεις, ιδιαίτερα με τον Κώστα Σημίτη και τον Γιώργο Παπανδρέου όχι μόνο δεν στήριξαν τους Έλληνες και τους ορθόδοξους της Αλβανίας, αλλά έκαναν, αντίθετα, ό,τι μπορούσαν για να τους αποδυναμώσουν. Θα μπορούσαν να οργανώσουν την οικονομική στήριξη της ελληνικής μειονότητας στο εσωτερικό της Βορείου Ηπείρου, ενισχύοντας την εγκατάσταση επιχειρήσεων με προνομιακό δανεισμό για τους Έλληνες μειονοτικούς, ώστε να ζήσουν στον τόπο τους. Αλλά για τους Έλληνες ιθύνοντες οι Βορειοηπειρώτες αποτελούσαν ένα «πρόβλημα», και τους αντιμετώπισαν, όπως και το αλβανικό κράτος, διευκολύνοντας, στην ουσία, τη μετακίνησή τους προς τις πόλεις και τα χωριά της Ελλάδας, όπου αντιμετωπίζονταν ως «Αλβανοί» ή ως Έλληνες δεύτερης κατηγορίας.

Μέσα σε μια τριακονταετία, κουτσουρεύτηκαν τα φτερά των Βορειοηπειρωτών, το μεγαλύτερο μέρος τους μετανάστευσε στην Ελλάδα, επιτάθηκε ο αφελληνισμός των ελληνικών περιοχών και οι Βορειοηπειρώτες πήραν το σκληρό μάθημα που τους έδωσαν, οι «Τουρκαλβανοί» και η μητριά μάνα τους, ταυτόχρονα,
Αφού σίγησαν σταδιακά οι φωνές και οι διαμαρτυρίες της βορειοηπειρωτικής κοινότητας που ακουγόταν στη δεκαετία του 1990 και του 2000, δεν έμενε στους πατριώτες Βορειοηπειρώτες παρά ο δρόμος της φυγής ή της ατομικής αντίστασης.
Ο Κωνσταντίνος Κατσίφας, ο νεαρός Βορειοηπειρώτης, που γνώρισε σε νεαρή ηλικία τη δύσκολη ζωή της προσφυγιάς, αποφάσισε, πέντε χρόνια πριν, να επιστρέψει στα πατρογονικά εδάφη και να προσπαθήσει να αντιστρέψει, μόνος του ει δυνατόν, το κύμα του οριστικού αφελληνισμού. Στους Βουλιαράτες, προσπαθούσε να εμψυχώσει τους λίγους μόνιμους συμπατριώτες του και να ενισχύσει τις παραγωγικές δραστηριότητες. Ύψωσε νόμιμα την ελληνική σημαία –διότι η ελληνική μειονότητα είναι αναγνωρισμένη ως εθνική– και είχε βάλει ως στόχο να δημιουργήσει μία νέα ελληνική εκκλησία, γενικότερα να αναζωογονήσει τον τόπο του που ερήμωνε. Γι’ αυτό και ήταν επικίνδυνος για το αλβανικό καθεστώς.
Η τακτική των Αλβανών ήταν να τον προκαλούν διαρκώς, να τον καλούν στο αστυνομικό τμήμα, να τον απειλούν, θέλοντας να τον υποχρεώσουν είτε να σιγήσει είτε να φύγει, είτε, εν τέλει, να τον εξοντώσουν. Έτσι και την ημέρα της εκτέλεσής του, στην εθνική γιορτή των Ελλήνων, την 28η Οκτωβρίου, κατέβασαν προκλητικά από την πλατεία του χωριού την ελληνική σημαία.
Αυτός, μόνος του, μη μετρώντας συσχετισμούς και συμβάσεις, νιώθοντας κυνηγημένος από τη μια και εγκαταλελειμμένος από την ίδια την πατρίδα του, που θα έσπευδε να τον χαρακτηρίσει «εθνικιστή», συγκρούστηκε με την αλβανική εξουσία και εκτελέστηκε.
Καθόλου τυχαία, στην Ελλάδα, τα ΜΜΕ, οι «εχέφρονες» εθνομηδενιστές και σύσσωμο το πολιτικό σύστημα προσπάθησαν να συσκοτίσουν τα γεγονότα. Όχι μόνο συκοφάντησαν τον Κατσίφα, αλλά άφησαν αναπάντητες τις προκλήσεις του Ράμα που σκύλευσε τον νεκρό Κατσίφα, και τέλος κατάντησαν να απολογούνται στην αλβανική κυβέρνηση. Ενώ θα έπρεπε να τους έχουν καθίσει στο σκαμνί του κατηγορούμενου, η ελληνική κυβέρνηση άφησε τους δολοφόνους του Κατσίφα να μεταβληθούν από κατηγορούμενοι σε κατηγόρους.
Μπροστά στη μοίρα ενός ελληνισμού που αργοπεθαίνει, ο Κωνσταντίνος Κατσίφας θέλησε να αντισταθεί, μόνος. Και όπως συνέβη με τον Σολωμό Σολωμού στην Κύπρο, ο θάνατός του αποτελεί εν τέλει μία υπόμνηση πως υπάρχουν ακόμα Έλληνες που αντιστέκονται, ακόμα και αν ξέρουν καμιά φορά πως μπορεί οι Τρώες και να διαβούν στο τέλος. Άραγε ο τραγικός και ηρωικός θάνατός του, θα λειτουργήσει έστω ως μηχανισμός αφύπνισης για την υπνώττουσα συνείδησή μας;
https://www.liberal.gr/

Πρόεδρος Αλβανίας: Ένα μεμονωμένο γεγονός δεν μπορεί να αποδυναμώσει την ελληνο-αλβανική φιλία




 Ο εκπρόσωπος του προέδρου της Δημοκρατίας της Αλβανίας, Τέντι Μπλούσι, αναφερόμενος στο τραγικό συμβάν στους Βουλιαράτες, υπογράμμισε ότι ο πρόεδρος της Δημοκρατίας, Ιλίρ Μέτα εκτιμά της σημασία της διαφάνειας και της εξαντλητικής έρευνας και εκφράζει την βαθιά πεποίθησή του ότι αυτό αποτελεί ένα μεμονωμένο συμβάν που δεν μπορεί να αποδυναμώσει την αλβανο-ελληνική φιλία.


Η ελληνική μειονότητα στην Αλβανία και οι Αλβανοί μετανάστες στην Ελλάδα θα συνεχίσουν να είναι τα γεφύρια αυτής της σχέσης και της φιλίας.

Ο πρόεδρος παροτρύνει όλους να αποφύγουν να προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν αυτό το γεγονός για εθνικιστικές ρητορικές, αναπτύσσοντας καταστροφικές  πολιτικές.
Για το πανό στο γήπεδο



Ταυτόχρονα, ο Ιλίρ Μέτα όσον αφορά το πανό που εμφανίσθηκε στο γήπεδο «Σέλμαν Στερμάσι» κατά τη διάρκεια του αγώνα Παρτιζάν – Σκεντέρμπεη, δεν είναι μόνο απαράδεκτο, αλλά βαθιά κατακριτέο.


«Ένα τέτοιο αντι-αθλητικό και ρατσιστικό σύνθημα προσβάλει το αλβανικό ποδόσφαιρο καθώς και τους παίκτες ελληνικής καταγωγής που τίμησαν την εθνική μας ομάδα. 


Αυτά τα γεγονότα πρέπει να μας χρησιμεύσουν ως κώδωνας συναγερμού για να αποτρέψουμε και να περιορίσουμε τις συνέπειες της ομιλίας μίσους μεταξύ των λαών μας, στη γένεσή τους", δήλωσε.



standard.al


--
               


INTERNATIONAL HELLENIC ASSOCIATION. ΙΗΑ (USA) - Δελτίο Τύπου


Δελτίο Τύπου

01/11/18


INTERNATIONAL HELLENIC

ASSOCIATION. ΙΗΑ (USA)

Www.professors.com

Ihahellas@gmail.com

 

 

Η ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΤΣΙΦΑ

Η Αλβανική μαφία, σε αγαστή συνεργασία και με την καθοδήγηση της αντίστοιχης Τουρκικής «Φαμίλιας Ερντογάν» εφαρμόζουν στην Αλβανία τις ίδιες ακριβώς μεθόδους που οδήγησαν στην δραματική συρρίκνωση του Ελληνισμού στην Τουρκία, επιδιώκοντας τον οικονομικό και φυσικό στραγγαλισμό του Ελληνισμού της Βορείου Ηπείρου.
Η χρήση της Ελληνικής γλώσσας μέσα στην Αλβανία δυσχεραίνεται όλο και περισσότερο, όπως ακριβώς στην Κωνσταντινούπολη τις δεκαετίες του 1960 και 1970, η αρπαγή Ελληνικών περιουσιών πραγματοποιείται από τις Αλβανικές αρχές με διάφορες δικαιολογίες, όπως ακριβώς στην Κωνσταντινούπολη τις δεκαετίες του 1940 και του 1960, η τρομοκρατία, η αυθαιρεσία και η φασιστική νοοτροπία εφαρμόζονται σήμερα στην Αλβανία όπως ακριβώς και στο σουλτανάτο του Ερντογάν.
Το ανατριχιαστικό κρούσμα της εν ψυχρώ εκτέλεσης του Βορειοηπειρώτη Κωνσταντίνου Κατσίφα και η επίσημη, ασύστολη προπαγάνδα ψεύδους για την σπίλωση του, επιτυγχάνει το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα:
Αφυπνίζει τον απανταχού Ελληνισμό και τον υποχρεώνει σε διεθνή αγώνα, με κάθε νόμιμο μέσο, σε κάθε διεθνές βήμα, ώστε να υποχρεωθεί το Αλβανικό καθεστώς της τρομοκρατίας να σεβαστεί όλα ανεξαιρέτως τα δικαιώματα των Ελλήνων της Βορείας Ηπείρου.
Η παραδειγματική τιμωρία των ενόχων της εν ψυχρώ εκτέλεσης του ήρωα Κωνσταντίνου Κατσίφα και η εκπλήρωση της τελευταίας επιθυμίας του να ανεγερθεί ιερός ναός στον τόπο που γεννήθηκε, θα αποτελούν τους στοιχειώδεις στόχους της Ελλάδος και του απανταχού Ελληνισμού.

Τέλος 

Θέμα κύρους και αξιοπιστίας για την Ελλάδα, η υπόθεση Κατσίφα

Θέμα κύρους και αξιοπιστίας για την Ελλάδα, η υπόθεση Κατσίφα
Του Νίκου Μελέτη
Διανύοντας την πέμπτη ημέρα από το επεισόδιο των Βουλιαράτων, είναι σαφές ότι η αλβανική κυβέρνηση σχεδιάζει μεθοδεύσεις που πλήττουν και τραυματίζουν βαθύτατα τις ελληνοαλβανικές σχέσεις, εκθέτουν την Ελλάδα και δηλητηριάζουν τις σχέσεις των δυο λαών, κάτι που έχει ιδιαίτερη σημασία λόγω της παρουσίας χιλιάδων Αλβανών μεταναστών στην χώρα μας αλλά και της παρουσίας της Ελληνικής Εθνικής Μειονότητας στην Αλβανία.
Αφήνοντας την υπόθεση να περιέρχεται από τον εισαγγελέα Αργυρόκαστρου στον Εισαγγελέα Σοβαρών Εγκλημάτων Τιράνων, το να ζητείται η υποβολή νέων αιτημάτων από την οικογένεια όχι πια για συμμετοχή δικού της εμπειρογνώμονα στην ιατροδικαστική εξέταση αλλά για την επιστροφή της σορού του νεκρού Κωσταντίνου Κατσίφα, η αλβανική κυβέρνηση απλώς πυροδοτεί το κλίμα έντασης και την εμπέδωση της αντίληψης στην ελληνική κοινή γνώμη ότι κάτι κρύβεται πίσω από τον τρόπο που βρήκε τον θάνατο ο ομογενής.
Και όταν έρθει η ώρα και θεωρήσουν τα Τίρανα ότι η Ελλάδα έχει «εκτεθεί» αρκετά θα αρχίζουν να διαρρέουν αποσπασματικά και επιλεκτικά «ντοκουμέντα» από το επεισόδιο, είτε από το κινητό του θύματος είτε από το όπλο του είτε από το περίφημο βίντεο που έχουν καταγράψει την επιχείρηση οι Ειδικές Δυνάμεις Renea, ώστε να εκθέσουν ακόμη περισσότερο την Ελλάδα.
Αυτό που προέχει φυσικά είναι να επιστραφεί η σορός του νεκρού στην οικογένεια του για να σταματήσει αυτό το απαράδεκτο «βασανιστήριο» στο οποίο υποβάλλονται οι γονείς του, η αδελφή του, οι συγγενείς, οι φίλοι του, οι συγχωριανοί του.
Και να τερματισθεί αυτό το πολιτικό παιγνίδι που παίζουν με «εργαλείο» την σορό του Κωσταντίνου Κατσίφα, οι αλβανικές αρχές.
Η Αθήνα δεν μπορεί να επιτρέψει την διατήρηση αυτής της εκκρεμότητας που τελικά θέτει σε ομηρεία την Ελλάδα και τις ελληνοαλβανικές σχέσεις. Γιατί τα Τίρανα θα χρησιμοποιούν «ψήγματα» από εκθέσεις, ιατροδικαστικά και βαλλιστικά πορίσματα για τα οποία δεν θα έχει λάβει γνώση κανείς, προκειμένου να εκθέσουν την Ελλάδα, ότι αναμείχθηκε σε μια υπόθεση που με βάση τα «στοιχεία» η αλβανική πλευρά χειρίσθηκε «άψογα».
Το επεισόδιο στους Βουλιαράτες είχε σε τελική ανάλυση θύμα Έλληνα πολίτη. Το κρυφτούλι με τις Αλβανικές Αρχές δεν μπορεί να συνεχισθεί.
Σε πολιτικό διπλωματικό επίπεδο πλέον η κυβέρνηση πρέπει να χρησιμοποιήσει κάθε μέσο που διαθέτει ώστε να υπάρξει διακρατική συνεργασία, ακόμη και με ορισμό μικτής επιτροπής για την έρευνα όλων των στοιχείων του επεισοδίου και την διαμόρφωση κοινού πορίσματος. Ώστε να πέσει άπλετο φως ακόμη κι αν αυτό δεν δικαιώνει τον νεκρό ομογενή, η ακόμη κι αν ενοχοποιεί την Renea…
Το εγχείρημα αυτό είναι δύσκολο, καθώς θα αρχίσει η αναπαραγωγή των γνωστών σεναρίων, περί προσπαθειών συγκάλυψης, εμπλοκής του Σόρος, των υπερδυνάμεων κ.λ.π .
Η συμμετοχή της Ελλάδας
https://www.liberal.gr/

Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2018

Σ. Καλεντερίδης: Η Ελλάδα να απαντήσει με ισχυρά αντίμετρα στην Αλβανία και τον Ράμα - Το casus belli είναι παγίδα για την ίδια την Τουρκία (ηχητικό)


Η Ελλάδα πρέπει να αντιληφθεί, ότι η πολιτική κατευνασμού εδώ και 15 χρόνια έναντι της Αλβανίας δεν ωφέλησε σε τίποτα την χώρα μας και αντίθετα οδήγησε στην εντύπωση διαχρονικά , ότι είμαστε αδύναμοι να προστατεύσουμε στοιχειωδώς τα δικαιώματα της ελληνικής μειονότητας στη γειτονική χώρα κι ας περιγράφονται αυτά στο Σύνταγμα της Αλβανίας, λέει ο γεωπολιτικός αναλυτής Σ. Καλεντερίδης  στον 98.4. 
Στις προκλητικές πολιτικά κινήσεις του Ράμα, μετά τη δολοφονία  του 35χρονου ομογενή, χρειάζεται μια αντίδραση ισχύος , ώστε η άλλη πλευρά να αντιληφθεί ότι όλα έχουν ένα όριο και  όλοι οι δρώντες στη περιοχή να μας λάβουν σοβαρά υπόψη τους, όπως ένα άμεσο πρώτο βέτο στην πορεία των ενταξιακών συνομιλιών της Αλβανίας με την Ε.Ε. και όχι λάθη όπως το 2010 που δεχτήκαμε την ένταξη τους στο ΝΑΤΟ, πριν καν ολοκληρώσουν την συμφωνία με τις θαλάσσιες ζώνες μαζί μας. 
Η ένταση σε Κυπριακή ΑΟΖ και Αιγαίο είπε ο Σ.Καλεντερίδης, είναι για την ώρα ελεγχόμενη από την Τουρκία και δεν πρέπει να πέσουμε στη παγίδα κλιμάκωσης της εμείς στρατιωτικά, ώστε να αντιληφθούν και οι παίκτες ισχύος στη περιοχή, ότι εδώ διακυβεύονται και τα δικά τους ενεργειακά συμφέροντα. Εξήγησε όμως γιατί τελικά το περίφημο casus belli της Τουρκίας από το 1995 σε ενδεχόμενη επέκταση  των χωρικών μας υδάτων στα 12 ναυτικά μίλια, μπορεί να αποδειχθεί θανάσιμη παγίδα για την ίδια την Τουρκία.

http://infognomonpolitics.blogspot.com/

Ενισχύστε οικονομικά την προσπάθεια μας!

Ετικέτες

ενημέρωση (2161) ενημέρωση-informacion (1428) Αλβανία (904) ορθοδοξία (422) ιστορία-historia (374) Εθνική Ελληνική Μειονότητα (366) ελληνοαλβανικές σχέσεις (311) ορθόδοξη πίστη - besimi orthodhoks (277) Εθνική Ελληνική Μειονότητα - Minoriteti Etnik Grek (253) Β Ήπειρος (239) ορθοδοξία-orthodhoksia (234) ορθόδοξη πίστη (222) εθνικισμός (195) διωγμοί (162) τσάμηδες (122) shqip (119) Κορυτσά-Korçë (118) Κορυτσά Β Ήπειρος (103) informacion (100) Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος (97) ορθόδοξη ζωή (96) ορθόδοξη ζωή- jeta orthodhokse (76) διωγμοί - përndjekje (61) ορθόδοξο βίωμα (59) εθνικισμός-nacionalizmi (56) ορθόδοξη εκκλησία της Αλβανίας (55) Ελλάδα-Αλβανία (48) Ι.Μ Κορυτσάς - Mitropolia e Shenjtë Korçë (45) ανθελληνισμός (44) Ελληνικό Σχολείο Όμηρος (43) πολιτισμός - kulturë (43) besimi orthodhoks (40) Γενικό Προξενείο Ελλάδος Κορυτσά (39) Ορθόδοξη Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Αλβανίας - Kisha Orthodhokse Autoqefale Shqiptare (37) ιστορία ορθοδοξίας (36) βίντεο (34) Shqipëria (32) ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ 1821 (32) κομμουνισμός- komunizmi (30) πνευματικά (27) Μητρόπολη Κορυτσάς - MItropolia e Korçës (24) πολιτική-politikë (23) απόδημος ελληνισμός-helenizmi i diasporës (22) αλβανικά (21) εκπαίδευση (21) Αρχαία Ελλάδα (20) helenët-Έλληνες (19) κομμουνισμός (19) Greqia (17) Βλαχόφωνοι Έλληνες (15)