Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

Κράτος προβοκάτορας η Τουρκία-"Πολιτικοί νάνοι" στην Ελλάδα



Εξόχως αποκαλυπτικός για το ρόλο της Τουρκίας στη περιοχή αλλά και το πώς λειτουργούν έναντι της όλες οι μεγάλες δυνάμεις που παίρνουν μέρος στις γεωπολιτικές εξελίξεις σε Μέση και Εγγύς Ανατολή, ήταν ο επίτιμος αρχηγός ΓΕΣ και υπουργός στη υπηρεσιακή κυβέρνηση Πικραμένου, στρατηγός ε.α. Φράγκος Φραγκούλης, μιλώντας σήμερα στο Ράδιο 9.84 και το Γιώργο Σαχίνη, για τις εξελίξεις.

Ταυτόχρονα μίλησε για το εγχείρημα "φιλανδοποίησης" της Ελλάδας και τη στάση "νάνων" στο ελληνικό πολιτικό σύστημα, με απρόβλεπτες συνέπειες όπως είπε, αν δεν υπάρξει στοιχειώδη σοβαρότητα αυτές τις ώρες.

Ο Φράγκος Φραγκούλης προχώρησε σε μία σειρά αποκαλυπτικών επισημάνσεων για το "πόλεμο συμφερόντων" στη γεωπολιτική σκακιέρα, την εργαλειοποίηση του τρόμου στην Ευρώπη με την περιστολή δικαιωμάτων και ελευθεριών, αλλά και τις επιλεκτικές "ευαισθησίες" όπου υπάρχει το "χρώμα του χρήματος".

Ο επίτιμος αρχηγός ΓΕΣ μίλησε για ένα ελληνικό πολιτικό σύστημα που είναι στη "δύση του" εμφανίζοντας τη σκιά του ως δήθεν μεγάλη από το πραγματικό του ύψος, ζητώντας ενότητα των Ελλήνων με προτεραιότητα στη ακεραιότητα της πατρίδας.

Κάλεσε μάλιστα το πολιτικό σύστημα να δώσει το δικαίωμα ψήφου στους απανταχού Έλληνες και εκτός Ελλάδος, ώστε όπως είπε 20 εκατομμύρια έλληνες να δώσουν από κοινού τον αγώνα σε όλα τα διεθνή φόρα, πάνω στις αρχές του διεθνούς δικαίου για μία πατρίδα αυτεξούσια, χωρίς επιτροπείες και δράσεις περιορισμένης κυριαρχίας.



Συνεργάτης Φίλη: «Σπυρομήλιος και Μακεδονομάχοι ήταν Τζιχαντιστές της εποχής τους»

Ο υπουργός Παιδείας, στο πλαίσιο του εθνικού διαλόγου για την Παιδεία, διόρισε ως επικεφαλής της αναθεώρησης του προγράμματος και των σχολικών βιβλίων τον καθηγητή Αντώνη Λιάκου.
Τι εστί Αντώνης Λιάκος; Ένας πανεπιστημιακός που «μοιράζεται» ιστορικές σκέψεις και ανησυχίες με τον κ. Φίλη, υπήρξε πνευματικός μέντορας της Μαρίας Ρεπούση του… συνωστισμού και χαρακτηρίζει τη Γενοκτονία των Ποντίων ένα πυροτέχνημα που «αναδύθηκε μαζί με το Μακεδονικό, στο πλαίσιο της αναζωπύρωσης του εθνικισμού στη δεκαετία του ‘90»!
Εθνοκάθαρση των Ελλήνων κατά των Οθωμανών το 1821!
Ο κ. Λιάκος δεν δίστασε στο παρελθόν να κατηγορήσει εμβληματικές μορφές της Αριστεράς, όπως τους Κορδάτο, Σκληρό, Σβορώνο, Ψυρούκη, Θεοδωράκη, Ρίτσο και Λειβαδίτη, για «εθνικιστικό λαϊκισμό».
Είναι ο ίδιος που έχει μιλήσει για εθνοκάθαρση των Ελλήνων κατά Οθωμανών και Εβραίων κατά την Επανάσταση του 1821 και κατά Βουλγάρων στη Μακεδονία μετά το 1912, ενώ έχει χαρακτηρίσει το Χορό του Ζαλόγγου και το Κρυφό Σχολειό ως «μεγαλόστομες πατριωτικές ανοησίες».
Είναι ο επιστήμονας που είχε ζητήσει να μη χρησιμοποιείται ο όρος «Μικρασιατική Καταστροφή» διότι θίγεται η αφήγηση των Τούρκων και να αντικατασταθεί ο όρος «Τουρκοκρατία» από τον όρο «πολυεθνική Οθωμανική Αυτοκρατορία», σχεδόν υπονοώντας ότι οι υπόδουλοι λαοί της περνούσαν… ζάχαρη!
Τζιχαντιστές της εποχής τους ήταν και οι Μακεδονομάχοι!
Ως αποκορύφωμα της οπτικής του για την επαναχαρτογράφηση του παρελθόντος, κρίνεται ωστόσο ένα άρθρο του για το Μακεδονικό Αγώνα, όπου αναφερόμενος στο βιβλίο του Σπύρου Καραβά, επιχειρεί να αναψηλαφήσει την ιστορία του Μακεδονικού Αγώνα.
«Με φρίκη τα διεθνή ΜΜΕ αναφέρονται στις ομαδικές εκτελέσεις αιχμαλώτων από φανατικούς εξτρεμιστές του Ισλάμ στο Ιράκ αυτές τις ημέρες ή στη Συρία τους προηγούμενους μήνες. Ακόμη μεγαλύτερη φρίκη όταν πρόκειται για αμάχους. Μια παρόμοια ιστορία είναι η ακόλουθη…» γράφει ο καθηγητής, αναφερόμενος στα «εγκλήματα κατά των αμάχων» στα οποία προέβη «ένοπλη ομάδα που συμμετείχε στον Μακεδονικό Αγώνα με επικεφαλής τον Σπύρο Σπυρομήλιο»!



Από μια τριχιά κρέμεται η επιβίωση της Δύσης


Του Ανδρέα Ανδριανόπουλου
Για τις ανάγκες του νέου μου βιβλίου για το Αζερμπαϊτζάν, συνομίλησα προ καιρού με ένα μετριοπαθή αλλά πιστό μουσουλμάνο της κοινότητας του Αμπού Μπεκρ, στο Μπακού, που δεν μάσησε τα λόγια του:
 
"Εδώ στο Αζερμπαϊτζάν έχουμε εξασφαλίσει μια πραγματική όαση μετριοπάθειας και ηρεμίας. Τα πράγματα όμως δεν είναι παντού και για πάντα έτσι. Εσείς στη Δύση" μου σημείωσε με έμφαση, "κρίνετε τα πράγματα μέσα από τις δικές σας θρησκευτικές και πολιτιστικές αξίες και αντιλήψεις. Γι’ αυτό και συνήθως δεν καταλαβαίνετε τι ακριβώς συμβαίνει".
"Μα αντιδρούμε με ανθρωπισμό και με στήριγμα την ανοχή" του αντέτεινα.
 
"Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα σας" αποκρίθηκε. "Οι μουσουλμάνοι στη Δύση δεν ενσωματώνονται στον δικό σας τρόπο ζωής και στις δικές σας αξίες και αρχές. Κι αντιδρούν με τον δικό τους τρόπο, διατηρώντας άσβεστες και τις αντιλήψεις άλλα και το μίσος που τους πλημμυρίζει. Εσείς σκέφτεστε ανθρωπισμό, λχ με τους πρόσφυγες, κι εισπράττετε τρομοκρατική βαρβαρότητα και φόνους. Απλά και μόνο επειδή είσαστε Δυτικοί και όχι μουσουλμάνοι. Οφείλετε να κατανοήσετε κάποιες θεμελιώδεις ισλαμικές αρχές. Που δεν μπορεί να τις απεκδυθεί κανένας αφοσιωμένος στις παραδόσεις μουσουλμάνος, όπου κι αν βρίσκεται. Λ.χ. η αρχή της "μετακίνησης" (χαιζίρια). Σύμφωνα με το Κοράνι και πολλά "χαντίντ" (πράξεις κι ερμηνείας των εφαρμογής των κανόνων) αποτελεί ιερή υποχρέωση για κάθε πιστό η μετεγκατάσταση σε κομμάτια γης που δεν είναι, καθ’ όλον η εν μέρει, ελεγχόμενα από το Ισλάμ. Με βάση  τις εντολές της "ντα’ ουα", που αποτελούν ένα είδος ισλαμικής επιταγής, όλοι αυτοί οφείλουν να εργασθούν για την διάδοση του μηνύματος του Ισλάμ και την εγκαθίδρυση ενός ισλαμικού κράτους".  
"Εννοείς δηλαδή πως η ροή μεταναστών ή προσφύγων γίνεται βάσει σχεδίου για την εσωτερική υπονόμευση των δυτικο- χριστιανικών χωρών;"
"Αυτό που λέω είναι πως, ανεξαρτήτως προθέσεων, οι γραφές καθοδηγούν τον πιστό μουσουλμάνο σε τέτοια συμπεριφορά. Όλοι οφείλουν, με τον ένα η τον άλλο τρόπο, να ενταχθούν, αυτοί και ο κόσμος στον οποίο ζουν, στο ‘Νταρ αλ Ισλαμ’ –στον κόσμο δηλ. του Θεού. Ενόσω εσείς επιμένετε και ομιλείτε για ανθρωπισμό, υποδοχή προσφύγων με τρόπο ανοικτό και με στόχο την ομαλή αφομοίωση, αυτοί θα συνεχίσουν να δουλεύουν για την σταδιακή επιβολή της Σαρία (ισλαμικού νόμου) και την καθυπόταξη των καφίρων (άπιστων). Σε εποχές εντάσεων μάλιστα αυτός ο στόχος μπορεί να πάρει την μορφή τρομοκρατικών κινήσεων και ένοπλων συγκρούσεων. Όλος ο κόσμος αποτελεί δυνάμει προέκταση της εξουσίας του Ισλάμ. Η τζιχάντ (ο αγώνας) για την επιβολή του μπορεί να πάρει (καί να  νομιμοποιείται γι’ αυτό) κάθε μορφή".  
Δυστυχώς η Δύση έχει τα μάτια κλειστά. Αντιδρώντας με την λογική και τον φιλελεύθερό της ανθρωπισμό υπογράφει την θανατική της καταδίκη. Οι φρικαλεότητες στο Παρίσι δεν αποτελούν παρά το ξεκίνημα μιάς σειράς τέτοιων αποτρόπαιων πράξεων. Εκκολάπτουμε μόνοι μας το φίδι που ετοιμάζεται να μας θανατώσει. Θα συνιστούσα δύο εντυπωσιακά (γαλλικά αλλά μεταφρασμένα στα ελληνικά) βιβλία. Τον "Γερμανό Μουζαχεντίν" και την Υποταγή που περιγράφουν γλαφυρότατα όσα συμβαίνουν στις δυτικές ισλαμοκρατούμενες γειτονιές. Και προδιαγράφουν μάλλον έντονα ανησυχητικές προοπτικές.
Το πρόβλημα είναι το ίδιο το Ισλάμ κι όχι απλά οι τρομοκράτες. Θα σημειώσω μερικά πράγματα για να θεμελιώσω την άποψή μου.
Έχετε διαπιστώσει καμία κινητοποίηση "μετριοπαθών" μουσουλμάνων σε ολόκληρο τον Δυτικό κόσμο εναντίον των φρικαλεοτήτων που διαπράττουν οι φανατικοί; Δεν σας προβληματίζει αυτή η περίεργη σιωπή; 
Γιατί η ροή των προσφύγων από τις εμπόλεμες περιοχές προς την Δύση πήρε τέτοια μεγάλη ένταση τους τελευταίους μήνες; Ο πόλεμος στην Συρία ξεκίνησε το 2010 – 2011. Γιατί τώρα; Μήπως συνδέεται με την δήλωση του ηγέτη του Ισλαμικού Χαλιφάτου τον Φεβρουάριο του 2015 πως "θα πλημμυρίσουμε την Δύση με μετανάστες ώστε να κυριαρχήσουμε στις κοινωνίες αυτές από μέσα" περνώντας το κυρίαρχο μήνυμα του Ισλάμ;
Είναι υποχρεωμένοι ή όχι όλοι οι μουσουλμάνοι να ακολουθήσουν, μόλις υπάρξει ανάγκη, το μήνυμα του Μωάμεθ (μέσα από το Κοράνι και τα Χαντίντ  [ιερές διδασκαλίες]) για μετακίνηση (Al Hijra) ώστε να καταληφθούν πλημμυρισμένες από μέσα περιοχές των απίστων;
Οφείλουν να δείχνουν υποταγμένοι και υπάκουοι μέχρι να είναι σε θέση να κινητοποιηθούν και να εφαρμόσουν την Σαρία; Ηδη σε περιοχές που έχουν σημαντικά μεγάλους αριθμούς απαιτούν αλλαγές στις τοπικές συνήθειες και πρακτικές (στο Ντύσσελντορφ πέτυχαν μόλις την περασμένη εβδομάδα την κατάργηση στα σχολεία της χριστιανικής γιορτής του Αγίου Μαρτίνου και την μετονομασία της σε γιορτή του φωτός, στο Μόναχο ζήτησαν τον Οκτώβριο κατάργηση του Octoberfest διότι γυναίκες πίνουν δημόσια μπύρα, στο Montgomery County των ΗΠΑ απαίτησαν –και πέτυχαν από τριετίας την κατάργηση του Χριστουγεννιάτικου δένδρου ενώ σε περιοχές της Γαλλίας απαιτούν να εξαιρούνται μουσουλμάνοι στα σουπερμάρκετ από τον χειρισμό ποτών και χοιρινού για εξυπηρέτηση πελατών.
Γιατί ουδείς πρόσφυγας από Συρία, Ερυθραία και Αφγανιστάν δεν μετακινείται στις εύπορες μουσουλμανικές χώρες της Αραβίας και του Κόλπου. Και μετακινούνται όλοι μαζικά προς την Ευρώπη. Έχουν μετακινηθεί μοναχά σε Τουρκία, Ιορδανία, Λίβανο και Αίγυπτο. Όπου οικονομικά είναι αδύνατη η συντήρησή τους κι έτσι στοιβάζονται σε στρατόπεδα με στόχο την μετακίνησή τους μετά... προς την Ευρώπη!!!
Η Ευρώπη επιμένει να πιστεύει πως θα λύσει όλα της τα προβλήματα "αγοράζοντας" την έξοδό της από την όποια κρίση.  Με την λογική και νοοτροπία αυτή δεν έκανε τίποτα μετά τις σφαγές στην Μαδρίτη, το Λονδίνο και τις προηγούμενες εγκληματικές ενέργειες στο Παρίσι. Γεμίζοντας με μουσουλμάνους, που βαθιά όλοι τους πιστεύουν στην μελλοντική κυριαρχία του Ισλάμ, κι ανεξάρτητα τρόπων υποδοχής τους το ζήτημα της εσωτερικής υπονόμευσης εξακολουθεί να υπάρχει.
Οι αεροπορικοί βομβαρδισμοί δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να δώσουν λύση. Όπως δεν έδωσαν μέχρι τώρα. Μόνο αν προσχωρήσουμε στην Ρωσική λογική αντιμετώπισης του Χαλιφάτου χτυπήματα δηλ από το έδαφος– θα μπορέσει να γίνει κάτι. Η Ρωσική λογική είναι ξεκάθαρη. Χρησιμοποίηση των δυνάμεων του Ασσάντ –που είναι Αλεβίτες και δεν έχουν πρόβλημα να εντοπίσουν και να τσακίσουν τους Σουνίτες του ISIS– και Ιρανούς (πάλι Σιίτες) και Σιιτικές πολιτοφυλακές από το Ιράκ για να επιτευχθεί η αντίδραση στα κελεύσματα των Σαλαφιστών κι η εξολόθρευση των βάρβαρων φονιάδων του Χαλιφάτου.
Διπλωματικά θα πρέπει να απαιτήσουμε (σαν Ελλάδα) από εταίρους και ΝΑΤΟ την υποχρέωση των συμμαχικών χωρών να κόψουν κάθε βοήθεια και οικονομική σχέση με χώρες που είτε δεν δέχονται επιστροφή μεταναστών στα εδάφη τους (λχ Πακιστάν, Μπανγκλαντές, Σομαλία, Ερυθραία κλπ) είτε διακοπή κάθε (οικονομικής κυρίως) σχέσης με χώρες ενίσχυσης των ακραίων (Κατάρ, Σαουδική Αραβία, Εμιράτα).
Οι ηγέτες της Ευρώπης ανησυχούν ακόμη για το αν έχουμε οργανωμένες καλές υποδομές να δεχθούμε τους πρόσφυγες!!! Ουδείς ανησυχεί για το αύριο. Ποιες είναι οι προοπτικές ή και οι στόχοι αυτών των ανθρώπων. Η Δημοκρατία δεν θα κινδυνεύσει από την οργή μας. Συνθλίβεται από την περιφρόνηση των αρχών της και την εμμονή των μεταναστευτικών φύλων να επιβάλουν τις δικές τους αξίες κι αρχές. Αντί να ενσωματώνονται στην κουλτούρα της Ευρώπης οι μετανάστες / πρόσφυγες, απαιτούν να ενσωματωθεί η ευρωπαϊκή κουλτούρα στην δική τους! Και στις περιπτώσεις που η Ευρώπη αντιδρά, στο όνομα του Άλλαχ γίνονται εγκλήματα εναντίον απλών ανθρώπων.
Η πρωταρχική υποχρέωση κάθε έθνους απέναντι στην ιστορία και τους νεκρούς του είναι ο πόλεμος για την υπεράσπιση του εαυτού του – με στόχο την κατανίκηση του εχθρού του μέχρι την τελική ολοκληρωτική επιτυχία.  Η Δύση όμως εξακολουθεί να αρνείται να αντιδράσει έτσι. Κι ακούγονται φωνές για δικές της ευθύνες απέναντι στις εξελίξεις. Ποιες ευθύνες. Πότε είχε η Γερμανία, η Σουηδία, η Νορβηγία, η Δανία, η Ισπανία και τόσοι άλλοι αποικίες στη Μέση Ανατολή. Για να μην ξεχνάμε, αν πάμε ιστορικά όσο πίσω πηγαίνουν οι μουσουλμάνοι, πως δώσαμε μάχες και στην Ανδαλουσία, και στο Πουατιέ της Γαλλίας , και στον Τάρανδα και στη Βουδαπέστη και στη Βιέννη για να αποκρούσουμε τις κατακτητικές στρατιές του Ισλάμ. 
Η σωτηρία της Δύσης κρέμεται πλέον στην κυριολεξία από μια τριχιά. Και δεν φαίνεται να το συνειδητοποιεί. Ο Γιούνκερ δείχνει έτοιμος να τσιμπήσει το μαγουλάκι του Αλ Μπαγκντατί, αν τον συναντούσε!!  Με το πορτοφόλι έτοιμο μάλιστα, για να τον στηρίξει αν χρειασθεί και οικονομικά...
Ζούμε πλέον από τις αναθυμιάσεις των επιτευγμάτων των προγόνων μας, κι αυτωνών που πολέμησαν και πέθαναν στο βωμό της ελευθερίας και των ατομικών δικαιωμάτων. 

Η τριχιά όμως πλέον αδυνατίζει. Κι ο χρόνος τελειώνει

Ένας σύγχρονος ήρωας του Ελληνισμού μας μιλά δια του βιβλίου του

Ο Ανδρέας Μαρτίνος είναι η ζωντανή ιστορία των αγώνων του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού. Κατά τη διάρκεια του καθεστώτος του Ενβέρ Χότζα υπέφερε τα πάνδεινα, διατηρώντας άσβεστη μέσα του την αγάπη για την πατρίδα. Και δεν λύγισε. Και όταν το κομμουνιστικό καθεστώς της Αλβανίας κατέρρευσε, ποτέ δεν προσπάθησε να «κεφαλαιοποιήσει» τους αγώνες του. Ήρθε στην Ελλάδα και εξακολούθησε να μάχεται, παρά τις αμέτρητες δυσκολίες και δυσχέρειες. Ένας άνθρωπος «χαλυβδωμένος» και συνάμα χαμογελαστός, που κοίταζε επί δεκαετίες τους ανθρώπους της κομμουνιστικής απανθρωπιάς άφοβα στα μάτια.
Και ήρθε ένα βιβλίο για να περιγράψει τη ζωή του και τον αγώνα του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού. «Το πρέπον του Ανδρέα Μαρτίνου», από τις εκδόσεις «Πελασγός». Για το βιβλίο μίλησαν την περασμένη Τετάρτη στο Πνευματικό Κέντρο Κωνσταντινουπολιτών (Δ. Σούτσου 46) οι Κώστας Κυριακού, δικηγόρος και αγωνιστής, ο οποίος ήταν κι εκείνος φυλακισμένος μαζί με τον Ανδρέα Μαρτίνο, ο καθηγητής Διεθνούς Δικαίου και Εξωτερικής Πολιτικής του Παντείου Πανεπιστημίου Άγγελος Συρίγος, ο συνιδρυτής της «Ένωσης Χειμαρριωτών» και δικηγόρος Αθανάσιος Κόρμαλης και ο Σταύρος Παπουτσής, που βοήθησε στη συγγραφή. Την εκδήλωση συντόνισε ο γράφων, ενώ αποσπάσματα από το βιβλίο διάβασαν η Ελίνα Μαστέλλου – Γιαννάκενα που επιμελήθηκε το βιβλίο και η Αλεξάνδρα Δημαλέξη. Την εκδήλωση χαιρέτισαν η Μαρία Μπολάνου, Πρόεδρος της Ένωσης Χειμαρριωτών και ο εκδότης του βιβλίου, Γιάννης Γιαννάκενας.

Στην ομιλία του ο Άγγελος Συρίγος αναφέρθηκε στις φυλακίσεις των Ελλήνων αγωνιστών στο περιβόητο κάτεργο Σπατς, ενώ ειδική μνεία έκανε και στο θεσμό της δημογεροντίας και πως αυτός λειτουργούσε στη Βόρειο Ήπειρο. Ο Κώστας Κυριακού αναφέρθηκε στις ημέρες του Ανδρέα Μαρτίνου στο κάτεργο, ο Αθανάσιος Κόρμαλης δεν έκρυψε τη συγκίνησή του ενθυμούμενος τους αγώνες παλαιότερων εποχών υπέρ των Βορειοηπειρωτών, ενώ ο γράφων έκανε αναφορά στα μηνύματα που στέλνει στις νέες γενιές των Ελλήνων η έκδοση του βιβλίου, σε μια εποχή μάλιστα που κάποιοι, κρύβοντας προσεκτικά τις κονκάρδες με το σφυροδρέπανο κάτω από τα πέτα τους, εποφθαλμιούν τις ελευθερίες μας.
Νίκος Χιδίρογλου
ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ




Θανάσης Πότσης, "παραιτήθηκα από το ΚΕΑΔ, όχι από την ΟΜΟΝΟΙΑ"


Σε δηλώσεις του ο πρόεδρος της Ένωσης Ελληνοβλάχων και αντιπρόεδρος του ΚΕΑΔ, Θανάσης Πότσης σχολίασε την είδηση της αποχώρησής του από το ΚΕΑΔ, σημειώνοντας πως παραιτήθηκε από το ΚΕΑΔ και την θέση του αντιπροέδρου αναλαμβάνοντας την ευθύνη που του αναλογεί για το τέλμα που έχει φθάσει το κόμμα και τις επαναλαμβανόμενες εκλογικές αποτυχίες, ανοίγοντας έτσι τον δρόμο σε νέα πρόσωπα και νέες ιδέες για το καλό της Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας.


Ωστόσο δεν αποχωρεί από την ΟΜΟΝΟΙΑ στην οποία παραμένει μέλος του προεδρείου, του γενικού συμβουλίου και αντιπρόεδρος της.

πηγή

Ενισχύστε οικονομικά την προσπάθεια μας!

Ετικέτες

ενημέρωση (2161) ενημέρωση-informacion (1479) Αλβανία (907) ορθοδοξία (422) ιστορία-historia (396) Εθνική Ελληνική Μειονότητα (366) ελληνοαλβανικές σχέσεις (312) ορθόδοξη πίστη - besimi orthodhoks (280) Εθνική Ελληνική Μειονότητα - Minoriteti Etnik Grek (258) Β Ήπειρος (240) ορθοδοξία-orthodhoksia (239) ορθόδοξη πίστη (222) εθνικισμός (195) διωγμοί (162) τσάμηδες (122) Κορυτσά-Korçë (121) shqip (119) Κορυτσά Β Ήπειρος (109) informacion (100) Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος (97) ορθόδοξη ζωή (96) ορθόδοξη ζωή- jeta orthodhokse (76) διωγμοί - përndjekje (62) ορθόδοξο βίωμα (59) εθνικισμός-nacionalizmi (58) ορθόδοξη εκκλησία της Αλβανίας (55) Ελλάδα-Αλβανία (48) Ι.Μ Κορυτσάς - Mitropolia e Shenjtë Korçë (47) ανθελληνισμός (44) πολιτισμός - kulturë (44) Ελληνικό Σχολείο Όμηρος (43) besimi orthodhoks (40) Γενικό Προξενείο Ελλάδος Κορυτσά (40) Ορθόδοξη Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Αλβανίας - Kisha Orthodhokse Autoqefale Shqiptare (39) ιστορία ορθοδοξίας (36) βίντεο (35) Shqipëria (32) ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ 1821 (32) κομμουνισμός- komunizmi (30) πνευματικά (27) Μητρόπολη Κορυτσάς - MItropolia e Korçës (24) πολιτική-politikë (24) απόδημος ελληνισμός-helenizmi i diasporës (22) αλβανικά (21) εκπαίδευση (21) Αρχαία Ελλάδα (20) helenët-Έλληνες (19) κομμουνισμός (19) Greqia (17) Βλαχόφωνοι Έλληνες (15)