Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

Ελληνο-αιγυπτιακός πάπυρος δίνει τη λύση για να ξεπεράσουμε το hangover - Papiri 1900 vjeçar greko-egjiptian na jep zgjidhje që të kalojmë dehjen.

Μπορεί ένα κολιέ από βότανα, περασμένο στο λαιμό ενός μεθυσμένου, να κάνει το θαύμα του; Αυτό μάλλον πίστευαν οι άνθρωποι του 2ου αιώνα μ.Χ., όπως αποκαλύπτει ένας αρχαίος πάπυρος γραμμένος στα ελληνικά, ο οποίος βρέθηκε στην Αίγυπτο. Ο ηλικίας περίπου 1.900 ετών ιατρικός πάπυρος είχε βρεθεί, μαζί με τουλάχιστον 500.000 άλλους, στην αρχαία αιγυπτιακή πόλη της Οξυρρύγχου πριν από σχεδόν έναν αιώνα. Η μετάφρασή του έγινε μόλις πρόσφατα και ο πάπυρος φυλάσσεται στη Βιβλιοθήκη Σάκλερ του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, στη Βρετανία. Ανάμεσα σε άλλες θεραπείες και συνταγές, το κείμενο -ένα ελληνιστικό αμάλγαμα ελληνικής και αιγυπτιακής σοφίας- παρέχει συμβουλές για το ξεμέθυσμα, το οποίο προφανώς ανέκαθεν συνιστούσε ένα πρόβλημα για τους ανθρώπους που έπιναν ένα ποτηράκι παραπάνω. Η οδηγία στον μεθυσμένο ήταν να πλέξει φύλλα αλεξανδρινής χαμαιδάφνης (Ruscus racemosus L.) και να τα φορέσει... κολάρο γύρω από τον λαιμό του. Το εν λόγω φυτό θεωρείτο κατάλληλο για θεραπεία του πονοκέφαλου και κατ' επέκταση για τα μεθεόρτια του μεθυσιού. Το κατά πόσο κάποιος ξεμεθούσε -πολύ περισσότερο όταν δεν το έπινε, αλλά το φορούσε σαν κολιέ- αυτό είναι άλλο θέμα. Η μετάφραση και παρουσίαση στο ευρύ κοινό των παπύρων της Οξυρρύγχου είναι μία αργή και κοπιώδης εργασία. Μόλις εκδόθηκε ο τόμος υπ. αρ. 80, που περιέχει τη μετάφραση 30 ιατρικών παπύρων, μεταξύ των οποίων αυτός με τις συμβουλές για το μεθύσι. Όπως δήλωσε η καθηγήτρια Βίβιαν Νάτον του University College του Λονδίνου (UCL), πρόκειται για «τη μεγαλύτερη συλλογή ιατρικών παπύρων, που έχει δημοσιευτεί μέχρι σήμερα». Μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει θεραπείες (;) για τις αιμορροϊδες, το έλκος, τα χαλασμένα δόντια, κολλύρια για τα μάτια κ.α., ενώ δεν λείπουν και περιγραφές για οφθαλμιατρικές χειρουργικές επεμβάσεις (μάλλον χωρίς αναισθητικό...).
Mundet një varëse me bimë farmaceutike në qafën e një të dehuri të bëjë mrekulli? Këtë besonin njerëzit në shekullin e 2-të pas Krishtit, siç na zbulon një papir i lashtë i shkruar në greqisht, i cili u gjend në Egjipt. Papiri mjekësor i prej 1900 vjetësh është gjendur së bashku me 500.000 të tjerë, në qytetin e lashtë Egjiptian të Oksirrighu pothuajse para një shekulli. Përkthimi i tij u bë kohët e fundit dhe papiri rruhet në bibliotekën e Sakler të Universitetit të Oksfortdit në Britani. Ndër të terapitë e tjera dhe recetat, teksti- një ndërthurrje e mençurisë egjiptiane dhe asaj greke – na ofron këshilla për të larguar dehjen, të cilën me sa duket përbënte gjithmonë një problem për njerëzit kur pinin një gotë më tepër. Udhëzimi tek i dehuri ishte të thurrte fletët e dafinës aleksiandriane dhe ti vishte si kollaro rreth qafës së tij. Bima në fjalë konsiderohet e përshtatëshme për terapinë e dhimbjes së kokës dhe si rrjedhim dhe të ditës pas të dehurit. Se sa dikujt i dilte e dehura – shumë më tepër kur nuk pinte, por e mbante si varëse – kjo është tjetër çështje. Përkthimi dhe paraqitja në publikun e gjërë të papirëve të Oksirighu-së është një punë e ngadaltë dhe e lodhëshme. Sapo u botua vëllimi me nr 80, që përmban përkthimin e 30 papirëve mjekësore, ndër të cilët ajo me këshillat për dehjen. Siç deklaroi profesorja Vivian Naton e University College të Londrës (UCL), bëhet fjalë për “koleksionin më të madh të papirëve mjekësorë”. Ndër të tjera përfshin terapi për suhadhet, ulçera, dhembet e prishur, pastrimin për sytë etj, ndërsa nuk mungonin dhe përshkrimet për ndërhyrje okuliste kirurrgjikale (ndoshta pa anestezi)

Κυριακή 26 Απριλίου 2015

Γιάννης Μπάμπης: ο «εκλεκτός» του Ντούλε για υποψήφιο Δήμαρχο Φοινικιού

Τελικά η κλίκα Ντούλε επέλεξε για υποψήφιο Δήμαρχο Φοινικιού ένα από τα μέλη της, τον Γιάννη Μπάμπη.
Τι εννοώ με την λέξη «κλίκα » ;
Η «κλίκα Ντούλε» είναι οι άνθρωποι που ακολουθούν τυφλά τον Ντούλε με αντάλλαγμα προσωπικά οφέλη, άτομα που δεν εντοπίζουν κανένα λάθος του και δεν ασκούν καμιά κριτική απέναντι του. Για αυτούς τα προβλήματα των Ελλήνων είναι όλα λυμένα ενώ ο Ντούλες είναι ο μοναδικός ηγέτης που κανείς δεν μπορεί να τον αντικαταστήσει.
Πως επιβίωσε ο Ντούλες όλα αυτά τα χρόνια να είναι εκπρόσωπος της ΕΕΜ στην Αλβανική Βουλή χωρίς να έχει παράγει έργο ;
Ο Ντούλες έχοντας σαν προσόν την καλή του ρητορική, με διάφορους τρόπους προσπάθησε, και πέτυχε, να καλύψει την αδράνεια και ανικανότητα του για την λύση των πολλών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι Βορειοηπειρώτες στον Αλβανικό και Ελλαδικό χώρο.
Επιβίωσε όλα αυτά τα χρόνια γιατί :
- Εκμεταλλεύτηκε πατριωτισμό και εθνικισμό των Ελλήνων Αγ. Σαράντα, Δελβίνου, Χιμάρας, Δερόπολης και παντού.
- Βόλευε το Αλβανικό κράτος και παρακράτος, γιατί δεν τους δημιούργησε ποτέ έντονα προβλήματα στους Διεθνείς Οργανισμούς.
- Βόλευε όλες τις Αλβανικές Κυβερνήσεις , γιατί δεν διαπραγματευτικέ ποτέ για θέματα κοινού οφέλους , όπως εθνικά και έργα υποδομής , αλλά σαν στόχο είχε την βουλευτική του καρέκλα και Κυβερνητικά αξιώματα της κλίκας του.
- Βόλευε και τις Ελληνικές Κυβερνήσεις, γιατί δεν ζήτησε ποτέ την ύπαρξη μιας στρατηγικής υποστήριξης της ΕΕΜ, σε όλους τους τομείς.
- Εξόντωνε πολιτικά όποιον θεωρούσε απειλή, δεν κράτησε δίπλα του ανθρώπους με άποψη, φοβούμενος μην του πριονίσουν την καρέκλα.
- Δεν επέτρεψε με τον τρόπο του να ενταχτεί μια νέα γενιά στην Ομόνοια, σπουδαγμένη σε Ελλάδα και Αλβανία, φοβούμενος το δικό του μέλλον.
Με Αλβανική πολιτική νοοτροπία έχει ελέγξει όλα αυτά τα χρόνια την Ομόνοια εξολοκλήρου, με αυτούς τους τρόπους :
- Κανόνιζε σε κάθε Γενική Συνδιάσκεψη να πασάρει την λίστα του για τα μέλη του Γενικού Συμβουλίου. Τις τελευταίες 4 εκλογές ειδικά, για τα μέλη του Γενικού Συμβουλίου ποτέ δεν έγινε καταμέτρηση ψήφων, απλά διορίζονταν τα άτομα της λίστας Ντούλε (και εδώ προκαλώ όποιον έχει διαφορετική άποψη να αποδείξει το αντίθετο)
- Πάντα επέλεγε τον Γενικό Πρόεδρο της Ομόνοιας, εκτός του τελευταίου που η πλειοψηφία των εκλεκτόρων (τους οποίους επέλεξαν οι Έπαρχοι του) είπαν επιτέλους «όχι» στο Ντούλε
- Με τον τρόπο του «έδιωχνε» πολλούς διανοουμένους Έλληνες να πάνε σε Αλβανικά Κόμματα και πολλοί να μείνουν αδιάφοροι, πράγμα που τον βολεύει για να μείνει μόνος του και τα άτομα που τον πλαισιώνουν να είναι άτομα που δεν εκφράζουν άποψη.
O Ντούλες έχοντας τον έλεγχο του Γενικού Συμβουλίου, το παίζει άνετος με τις υποψηφιότητες και περνά γραμμή να ψηφιστούν άτομα της κλίκας του. Αυτό έκανε και τώρα με τον Δήμο Φοινικιού, επέλεξε τον δικό του Γιάννη Μπάμπη.
Ποιός είναι όμως ο Γιάννης Μπάμπης ;
Ο Γιάννης Μπάμπης τα τελευταία χρόνια για τον Ντούλε είναι ένα από τα σημαντικότερα μέλη τις κλίκας του. Τον τιμά το γεγονός ότι δεν δούλεψε ούτε μια μέρα εκτός Αλβανίας ως οικονομικός μετανάστης, πολλοί όμως αυτό το θεωρούν ανικανότητα να εργαστεί στο εξωτερικό όπως πολύ συμπατριώτες μας.
Με την ευλογία της Ομόνοιας, του Σοσιαλιστικού Κόμματος, του Αγροτικού κόμματος , κλπ. έχει εργαστεί σε διαφορές κρατικές δουλειές όπως Διευθυντής Υδάτων και Διευθυντής Δασών για τον νόμο Αγ. Σαράντα. Με το «μεροκάματο» του Διευθυντή κατάφερε και έφτιαξε ξενοδοχείο μεγάλης αξίας.
Ο Γιάννης Μπάμπης ως Διευθυντής Δασών οπού ήταν για αρκετά χρόνια έχει την κυριότερη ευθύνη για τις υφαρπαγές λιβαδιών και δασών από ψευδής πρώην ιδιοκτήτες. Η ευθύνη αυτή του καταλογίζεται για την αδράνεια υπεράσπισης και την μη ενημέρωση των Έπαρχων και Βουλευτών της Ομόνοιας, για κάθε δίκη που γινόταν σε βάρος των χωριών της ΕΕΜ. Δεν γνωρίζω εάν ενημέρωνε κιόλας τον πρόεδρο του Κεαδ και της Ομόνοιας και αυτοί κάθονταν με σταυρωμένα χέρια.
Γιατί έχει ευθύνη ο Διευθυντής Δασών επιλεγμένος από την Ομόνοια-Κεαδ για τις υφαρπαγές λιβαδιών και δασών ;
Μέχρι το 2008 όλα τα λιβάδια και δάση στην Αλβανία ήταν κατά κάποιο τρόπο περιουσία-κατοχή των Υπουργιών που υποτάσσονταν οι Διευθύνσεις Δασών στους αντίστοιχους Νομούς. Όταν δικάζονταν στο πρωτοδικείο κάθε αίτηση πρώην ιδιοκτήτη, η Διεύθυνση Δασών εκπροσωπούσε το Αλβανικό κράτος ως εναγόμενος και είχε νομική υποχρέωση να αρνηθεί κάθε αίτηση τους, ενώ στην περίπτωση που «δικαιώνονταν» οι ψευδής πρώην ιδιοκτήτες στο πρωτοδικείο, είχε νομική υποχρέωση να κάνει έφεση αυτή την απόφαση. Εάν έκανε κάτι από αυτά και υπερασπιζόταν τις εκτάσεις αυτές πολλά από τα λιβάδια και δάση δεν θα ήταν σήμερα ιδιοκτησία τους. Αντί αυτού σε πολλές τέτοιες δίκες ο Γιάννης και οι εκπρόσωποι του ήταν απών, ενώ σε άλλες που ήταν παρόν συμφωνούσε με την αίτηση των ψευδών πρώην ιδιοκτήτων, δεν γνωρίζω εάν έκανε έστω και μια έφεση.
Τελικά, ο Γιάννης Μπάμπης έχει ευθύνη για τις υφαρπαγές λιβαδιών και δασών από τους ψευδής πρώην ιδιοκτήτες,γιατί δεν υπερασπίστηκε στα δικαστήρια τα συμφέροντα της ΕΕΜ και δεν ενημέρωσε τους εκπροσώπους της για το τη συμβαίνει με τις υφαρπαγές λιβαδιών και δασών. Την στάση του Γιάννη Μπάμπη για κάθε υπόθεση που δικάζονταν στο πρωτοδικείο είναι καταγραμμένη στα πρακτικά της κάθε υπόθεσης στο αρχείο του Δικαστηρίου.
Όπως τόνισα πιο πάνω, ο Ντούλες έχοντας τον απόλυτο έλεγχο του Γενικού Συμβουλίου περνά γραμμή για το ποιός θα πάρει το χρίσμα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι εάν τα μέλη του Γενικού συμβουλίου έβαζαν σωστά κριτήρια πριν ψηφίσουν, ο Γιάννη Μπάμπης δεν θα προκρινόταν ποτέ. Προσωπικά θεωρώ πως μια σοβαρή και αξιοπρεπή υποψηφιότητα θα ήταν αυτός που θα έχει τα παρακάτω κριτήρια :
1. Να έχει σωστό εθνικό φρόνημα
2. Να είναι μορφωμένος
3. Να έχει ηγετικές και διοικητικές ικανότητες
4. Να βάζει τα συμφέροντα των Δημοτών πάνω από τα κομματικά.
5. Να είναι καλός γνώστης του Αλβανικού Δικαίου
6. Να μπορεί να επικοινωνεί άνετα την Αγγλική γλώσσα
7. Να υλοποιήσει αρκετά άρθρα της Σύμβασης Πλαισίου του Συμβουλίου της Ευρώπης για την Προστασία των Μειονοτήτων.
8. Να έχει συγκεκριμένη ατζέντα και να απαιτεί από Αλβανική και Ελληνική Κυβέρνηση για θέματα όπως :
-Παιδεία
-Υγεία
-Ασφάλεια
-Περιουσιακά, κοινά και ιδιωτικά
-Έργα υποδομής
-Προγράμματα ανάπτυξης
Προσωπική μου άποψη, ο Γιάννη Μπάμπης δεν τηρεί σχεδόν τίποτα από αυτά. Η επιλογή του είναι απλά για να εξυπηρετεί τα συμφέροντα του Ντούλε, δίχως να τους νοιάζει το καλό αυτού του τόπου.
Θέλουμε σοβαρή, ικανή και αξιοπρεπή Διοίκηση σε όλους τους Δήμους μας. Εμείς το αποφασίζουμε αυτό με την ψήφο μας.
Ηλίας Θανάσης




Πηγή: www.himara.gr

ΟΜΟΝΟΙΑ- ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



Θέμα: Συνεδρίαση Γενικού Συμβουλίου  ΔΕΕΕΜ ΟΜΟΝΟΙΑ 


Συνήλθε σήμερα στους Αγίους Σαράντα το Γενικό Συμβούλιο  της ΔΕΕΕΜ «ΟΜΟΝΟΙΑ» με μοναδικό θέμα στην ημερήσια διάταξη, την εκλογή των υποψηφίων δημάρχων για τις επικείμενες τοπικές εκλογές που θα πραγματοποιηθούν την 21 Ιουνίου του 2015.

Το Γ.Σ. ενέκρινε την πρόταση του Προεδρείου, ώστε η «Ομόνοια» να διεκδικήσει με δικούς της υποψηφίους όλους εκείνους τους δήμους  όπου έχουν στη σύνθεση τους εξ’ ολοκλήρου ή σημαντικό ποσοστό μελλών της Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας.


Με μυστική ψηφοφορία των 54 παραβρισκόμενων μελλών, υποψήφιοι δήμαρχοι για το συνδυασμό   ΟΜΟΝΟΙΑ-ΚΕΑΔ αναδείχθηκαν οι ακόλουθοι:

Δήμος Δρόπολης:      Κώστας Ζήσος
Δήμος Φοινίκης :      Γιάννης Μπάμπης
Δήμος Κονίσπολης:   Αναστάσης Γκούντας
Δήμος Δελβίνου:       Λαέρτης Στεφανίδης
Δήμος Χειμάρρας:     Φρέντης Μπελέρης  

Για τους δήμους Αγίων Σαράντα, Αργυροκάστρου, Σελενίτσας και άλλους, το Γενικό Συμβούλιο εξουσιοδότησε τους προέδρους της Ομόνοιας και του ΚΕΑΔ, σε συνεργασία με τους προέδρους των αντίστοιχων παραρτημάτων  να αναδείξουν τους υποψηφίους.

Απευθύνουμε έκκληση στους συμπατριώτες μας να αναλογιστούν την κρισιμότητα αυτών των εκλογών και να στηρίξουν τις υποψηφιότητες  της Ομόνοιας.


Άγιοι Σαράντα 25 Απριλίου 2015

Οι υποψήφιοι του ΜΕΓΚΑ-ΕΕΜΜ για τις εκλογές του Ιουνίου



Δήμος Φοινίκης; Χρήστος Κίτσιος
Δήμος Δρόπολης: Βαγγέλης Γκέλιος
Δήμος Αγίων Σαράντα: Νίκος Κουρος


πηγή

Τα κτήματα της Χιμάρας τα δίνουν δωρεάν αλλά οι ξένοι "δεν τσιμπάνε"!

Τι συμβαίνει με τους ξένους επενδυτές;
Γιατί οι ξένοι επενδυτές δεν έρχονται να επενδύσουν στην Αλβανία στα κτήματα που τους δίνουν δωρεάν;
Γιατί μόνο ντόπιοι ψευτο-επενδυτές δέχονται να πάρουν τα κτήματα που ανήκουν στο λαό της Χιμάρας;
Η κυβέρνηση της Αλβανίας, μέσω του υφυπουργού της Οικονομίας Ervin Mete, δέχτηκε ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον από ξένους επενδυτές για να επενδύσουν στον τουρισμό στην Αλβανία. Σε μια πρόσφατη συνέντευξη, ο υφυπουργός δέχτηκε ότι το ότι δεν υπάρχουν Εθνικό Κτηματολόγιο και απογραφή είναι οι λόγοι που οι ξένοι επενδυτές δεν ενδιαφέρονται.
Μέχρι και στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα πήγε ο πρωθυπουργός της Αλβανίας, Έντι Ράμα, για να παρακαλέσει τους άραβες να επενδύσουν στην Αλβανία, γιατί οι Ευρωπαίοι αληθινοί επενδυτές δεν έρχονται.
Γιατί οι ξένοι "δεν τσιμπάνε";;;
Γιατί οι Γερμανοί της ΤUI δεν θέλουν δωρεάν τα κτήματα του λαού της Χιμάρας;
Γιατί οι Ελβετοί της ΚUONI δεν θέλουν να επενδύσουν στα πανέμορφα παραθαλάσσια κτήματα της Χιμάρας;
Γιατί οι Άγγλοι της Thomas Cook δεν θέλουν να φέρουν τους άγγλους τουρίστες στην πέρλα του Ιονίου που λέγετε Χιμάρα;

Γιατί οι Γάλλοι της Club Mediterane αποχώρησαν από την επένδυση στην Κακομε;

Γιατί η διαδικασία που προωθεί η Αλβανική κυβέρνηση είναι ΠΑΡΆΝΟΜΗ και είναι εναντίον στο Συνταγματικό Δικαίωμα στην ιδιωτική περιουσία. Οι Ευρωπαίοι το ξέρουν αυτό γιατί έχουν ενημερωθεί από τις οι πρεσβείες τους στην Αλβανία από τις οποίες συμβουλεύονται.

Ως συνέπεια, οι μόνοι που είναι πρόθυμοι να επενδύσουν τα χρήματα τους σε κτήματα που η Αλβανική κυβέρνηση τους δίνει με διαδικασίες που θυμίζουν της κατάσχεσης περιουσιών που έκαναν οι κομουνιστές το 1946, είναι άνθρωποι που εμπλέκονται στο ξέπλυμα μαύρων χρημάτων και πρόσωπα που δρουν ως βιτρίνα για πολιτικούς στα μεγαλύτερα αξιώματα της Κυβέρνησης και της εξουσίας.

Θα μου πείτε: Γιατί άλλαξε κάτι από το 1946;

Για την Χιμάρα δεν έχει αλλάξει τίποτα από εκείνη την χρόνια, τα κτήματα τον παππούδων μας ακόμα δεν τα έχουμε πάρει και στην εξουσία είναι πάλι οι ίδιοι άνθρωποι ή οι απόγονοι τους.




Πηγή: www.himara.gr

Ενισχύστε οικονομικά την προσπάθεια μας!

Ετικέτες

ενημέρωση (2161) ενημέρωση-informacion (1428) Αλβανία (904) ορθοδοξία (422) ιστορία-historia (374) Εθνική Ελληνική Μειονότητα (366) ελληνοαλβανικές σχέσεις (311) ορθόδοξη πίστη - besimi orthodhoks (277) Εθνική Ελληνική Μειονότητα - Minoriteti Etnik Grek (253) Β Ήπειρος (239) ορθοδοξία-orthodhoksia (234) ορθόδοξη πίστη (222) εθνικισμός (195) διωγμοί (162) τσάμηδες (122) shqip (119) Κορυτσά-Korçë (118) Κορυτσά Β Ήπειρος (103) informacion (100) Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος (97) ορθόδοξη ζωή (96) ορθόδοξη ζωή- jeta orthodhokse (76) διωγμοί - përndjekje (61) ορθόδοξο βίωμα (59) εθνικισμός-nacionalizmi (56) ορθόδοξη εκκλησία της Αλβανίας (55) Ελλάδα-Αλβανία (48) Ι.Μ Κορυτσάς - Mitropolia e Shenjtë Korçë (45) ανθελληνισμός (44) Ελληνικό Σχολείο Όμηρος (43) πολιτισμός - kulturë (43) besimi orthodhoks (40) Γενικό Προξενείο Ελλάδος Κορυτσά (39) Ορθόδοξη Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Αλβανίας - Kisha Orthodhokse Autoqefale Shqiptare (37) ιστορία ορθοδοξίας (36) βίντεο (34) Shqipëria (32) ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ 1821 (32) κομμουνισμός- komunizmi (30) πνευματικά (27) Μητρόπολη Κορυτσάς - MItropolia e Korçës (24) πολιτική-politikë (23) απόδημος ελληνισμός-helenizmi i diasporës (22) αλβανικά (21) εκπαίδευση (21) Αρχαία Ελλάδα (20) helenët-Έλληνες (19) κομμουνισμός (19) Greqia (17) Βλαχόφωνοι Έλληνες (15)