Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015

Ο Λεωνίδας Παππάς νέος Πρόεδρος της ΟΜΟΝΟΙΑΣ

Σύμφωνα με πληροφορίες συνεργατών μας που βρίσκονται στην εκδήλωση της ΟΜΟΝΟΙΑΣ στους Αγίους Σαράντα, πριν λίγα λεπτά ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας για την ανάδειξη του νέου Γενικού Προέδρου της ΟΜΟΝΟΙΑΣ.
Νέος Πρόεδρος αναδείχθηκε ο Λεωνίδας Παππάς με καταγωγή απ' τους Αγίους Σαράντα. Η καταμέτρηση ανέδειξε ένα πραγματικό ντέρμπι αφού ο νικητής κέρδισε με μικρή διαφορά.
Συνολικά ψήφισαν 360 άτομα, εκ των οποίων 190 τον Λεωνίδα Παππά και 170 τον Βασίλη Κάγιο.
Να επισημάνουμε πως και στους δυο γύρους η πλειοψηφία των Χιμαραίων που ψήφισαν, στήριξε τον Λεωνίδα Παππά.

Ψηφίστε μας… για να επαναφέρουμε τις συντάξεις των Βορειοηπειρωτών.

Στις τελευταίες ομιλίες του ο Αντώνης Σαμαράς αναφέρεται στις συντάξεις των Βορειοηπειρωτών. Ο πρωθυπουργός μετά τις αγάπες και τις σκέψεις του προς το Βορειοηπειρωτικό Ελληνισμό αποφάσισε προεκλογικά να δεσμευτεί ότι θα επαναφέρει τις συντάξεις ανασφάλιστων υπερήλικων εντός του 2015. Νομίζω ότι είναι πια αργά για δάκρυα κύριε Σαμαρά….αν το πιστεύετε αυτό τότε γεννιούνται κάποια βασικά ερωτήματα:
- Γιατί η κυβέρνηση έστω και την τελευταία στιγμή στις 500 περίπου τροπολογίες που ψηφίστηκαν το τελευταίο μηνά στην βουλή δεν πέρασε τροπολογία για τους ανασφάλιστους υπερήλικες;
- Γιατί τόσο καιρό στις συναντήσεις των Βορειοηπειρωτικών φορέων που είχαν με μέλη της κυβέρνησης σας δεν έκαναν καμία αναφορά στην επαναφορά των συντάξεων;
Ας μην ξεχάσουμε βεβαίως και τις δηλώσεις του διοικητή του ΟΓΑ που είχε δηλώσει δημοσίως και πριν τις Ευρωεκλογές ότι τον Μάιο 2014 οι συντάξεις θα δοθούν κανονικά στους ανασφαλίστους και χρησιμοποιώντας την γνωστή φράση…. «με εντολή του πρωθυπουργού κ. Αντώνη Σαμαρά θα γίνει επαναφορά των συντάξεων».
Την στιγμή που δεν έγιναν όλα τα παραπάνω είναι και πολύ δύσκολο να σας πιστέψουν οι Βορειοηπειρώτες ψηφοφόροι.
Στο πεδίο του Σύριζα 
Σύμφωνα με πληροφορίες μας ο Αλέξης Τσίπας θα επιδιώξει προεκλογική συνάντηση με φορείς του Βορειοηπειρωτικού και με κύριο θέμα την επαναφορά των συντάξεων. Στις προεκλογικές του ομιλίες του μέχρι στιγμής ο αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει κάνει καμία αναφορά στο μείζον θέμα του Βορειοηπειρωτικού ελληνισμού. Μάλιστα χθες έθεσε και τις προτεραιότητες του όταν θα αναλάβει την κυβέρνηση της Χώρας και πάλι δεν συμπεριλαμβανόμαστε άμεσα αλλά ούτε και έμμεσα στις δεσμεύσεις του.
Στα υπόλοιπα κόμματα
Στα υπόλοιπα κόμματα επικρατεί σιγή ιχθύος καμία προεκλογική αναφορά στο θέμα των συντάξεων και ειδικά στα νέο εισερχόμενα κόμματα θα υπάρχει και πλήρη άγνοια για τους Βορειοηπειρώτες
Σίγουρα οι περισσότεροι Βορειοηπειρώτες θα βρίσκονται σε δίλημμα λίγο πριν την κάλπη και αξίζει να σημειώσουμε ότι εκτός απ την υποψηφιότητα του Πύρρου Δήμα στην Β Αθηνών δεν υπάρχει καμία άλλη υποψηφιότητα Βορειοηπειρώτη.




Πηγή: www.himara.gr

Η γραμμή Jireček ως απόδειξη της ελληνικότητας των Αρβανιτών και της Μακεδονίας

Η «Γραμμή Jireček», είναι μια νοητή γραμμή, που χώριζε στα αρχαία Βαλκάνια τις επιρροές, της Λατινικής γλώσσας (στα βόρεια της γραμμής) και της Ελληνικής γλώσσας (στα Νότια της γραμμής), μέχρι και τον 4ο μ.χ. αιώνα. Πηγαίνει από κοντά την πόλη της Laci της σύγχρονης Αλβανίας, μέχρι τη Serdica (τωρινή Σόφια, της Βουλγαρίας) και στη συνέχεια ακολουθεί την οροσειρά των Βαλκανίων, σχεδόν μέχρι την Odessus (Βάρνα) στην Μαύρη Θάλασσα.
Η οριοθέτηση αυτής της γραμμής, βασίζεται σε αρχαιολογικά ευρήματα: οι περισσότερες από τις επιγραφές που βρέθηκαν στα βόρεια της γραμμής ήταν γραμμένες στα λατινικά, ενώ οι περισσότερες από τις επιγραφές που βρέθηκαν στα νότια της «Jireček Line» ήταν στα ελληνικά.
Η γραμμή αυτή είναι σημαντική, για να εξηγηθεί (κατ” αρχήν) το πως προέκυψαν (στη νεώτερη εποχή), σε αυτή τη περιοχή οι Ρουμανικοί και Aromanians λαοί και γενικά, για να εξηγηθεί, πως διαμορφώθηκε η καταγωγή των Ρουμάνων, οι οποίοι θεωρούνται ως λατινόφωνοι άνθρωποι, οι οποίοι μπορεί να έχουν σχηματιστεί κοντά σε αυτή τη περιοχή, δεδομένου ότι υπάρχουν χώρες των Βλάχων, με πολλά Λατινικά ακούσματα στα βόρεια και νότια αυτής.
Αρχικά η «Jireček Line» χρησιμοποιήθηκε από τον Τσέχο ιστορικό Κονσταντίν Jireček το 1911 (του οποίου έλαβε επιστημονικά το όνομα), σε μια έρευνά του, για τη καταγραφή της ιστορίας του σλαβικού λαού.
Πιο πρόσφατα οι ερευνητές έχουν αναθεωρήσει κάπως την «Jireček Line»: Ο Kaimio (1979) τοποθετεί τη Δαλματία και την Άνω Μοϊσία στον Λατινική περιοχή και κάτω Μοϊσία στον ελληνικό χώρο. Ο MacLeod (1982) ισχυρίζεται, ότι δεν μπορεί να ήταν «μια επίσημη πολιτική γλώσσας για κάθε πτυχή της ζωής», αλλά ότι «επιμέρους εφαρμοζόταν από Ρωμαίους υπαλλήλους [που] με τη κοινή λογική εφάρμοζαν αποφάσεις ad hoc». Επίσης, επισημαίνει (επίσης) ότι «ακόμα και σε ελληνικές περιοχές τα Λατινικά ήταν η επίσημη γλώσσα σε επιγραφές των δημόσιων κτιρίων, σε ορόσημα, και στο στρατό.»
Επέλεξα αυτό το άρθρο της en.wikipedia, διότι ο Josef Jireček είναι ένα τρίτο-ουδέτερο πρόσωπο της επιστημονικής κοινότητας, ο οποίος εκτέλεσε μια επιστημονική ιστορική εργασία για λογαριασμό του Πανεπιστημίου της Βιέννης, την οποία λαμβάνουν υπόψη τους όλοι οι μετά από αυτόν μελετητές της ιστορίας της Βαλκανικής. Αν λοιπόν μάθουμε που βρίσκονταν το Άρβανον (και όχι Albano) και τα Άρβανα όρη (και όχι Arbër ή Arbëria που είναι εντελώς άλλη περιοχή της σημερινής Αλβανίας), θα διαπιστώσουμε ότι μέχρι και το 400 μ.χ. τουλάχιστον ήταν Ελληνόφωνη περιοχή, νοτίως της γραμμής Josef Jireček. Εγώ δεν θα πάω μέχρι τα μυθολογικά Πελασγικά ή άλλα Ελληνόφυλα βάθη, όπως αρέσκονται πολλοί. Θα επανέλθω όμως, γιατί είμαι Αρβανίτης και δικαιούμαι να μιλήσω και για το Άρβανον και για την Αλβανική…..Arbër, που είναι άλλο πράγμα.
Επέλεξα αυτό το άρθρο της en.wikipedia, διότι ο Josef Jireček ήταν παθιασμένος Σλαύος ….Σλαυολόγος και τα ευρήματα και οι διαπιστώσεις του, ενδιαφέρουν τόσο εμάς, όσο και κυρίως τους Σλαύους των Σκοπίων. Όπως φαίνεται στον χάρτη, εξ ολοκλήρου η ΠΓΔΜ (Σκόπια), το 400 μ.χ. είναι στη περιοχή της Ελληνικής περιοχής. Ακολουθεί η μακρά περίοδος της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας. Ας μη πούμε ότι τη ταυτίζουμε με οποιαδήποτε Ελληνικότητα. Ναι έγιναν πόλεμοι. Όμως δεν συνέβη κάτι που να δικαιολογεί, τη τρέλα των Σκοπίων, ότι τάχα είναι γηγενείς Μακεδόνες, που αφομίωναν τους πάντες από το πουθενά. Όταν η άρχουσα τάξη των επαρχιών ήταν Ελληνική και Ελληνόγλωσση, είναι γελοίο και να μιλάμε για αποδεκατισμό του Ελληνικού ή/και Ελληνόγλωσσου πληθυσμού.
Ο Konstantin Josef Jireček (γεννήθηκε 24 Ιουλίου του 1854, στη Βιέννη – και πέθανε 10 Ιανουαρίου του 1918, στη Βιέννη). Ήταν Τσέχος, γιος του υπουργού της Αυστριακής Αυτοκρατορίας Josef Jireček, ιστορικός, διπλωμάτης και Σλαυολόγος.
Εισήλθε στην υπηρεσία της Βουλγαρίας το 1879, και το 1881 έγινε υπουργός παιδείας στη κυβέρνηση της Σόφιας. Το 1884 έγινε καθηγητής της παγκόσμιας ιστορίας στην Τσεχία, στο «Charles University της Πράγας», και το 1893 καθηγητής των «Σλαβικών αρχαιοτήτων» στο Πανεπιστήμιο της Βιέννης.
Το μεγαλύτερο μέρος των γραπτών του Konstantin Josef Jireček αναφέρεται στην ιστορία των νοτίων Σλάβων και στη λογοτεχνία τους. Περιλαμβάνουν επίσης μια ιστορία των Βουλγάρων (Τσεχίας και της Γερμανίας, 1876), Ιστορία των Σέρβων, το Πριγκιπάτο της Βουλγαρίας (1891), ταξίδια στη Βουλγαρία (Τσεχία, 1888), κ.ά. Τα περισσότερα έργα του είναι γραμμένα στη γερμανική γλώσσα.
Τιμητικά το όνομά του έχει δοθεί: ως σημείο Jireček στο νησί Smith στα Νότια νησιά Σέτλαντ της Ανταρκτικής, είναι από το όνομά του Konstantin Jireček. Στη Βουλγαρία, το Όρος Jireček, είναι η τρίτη ψηλότερη κορυφή της οροσειράς Rila, καθώς και δύο χωριά (της Βουλγαρίας), φέρουν επίσης το όνομά του.
Ο Konstantin Jireček εμφανίζεται σαν δευτερεύων χαρακτήρας σε ένα σατιρικό έργο του Αλέξαανδρου Κωνσταντίνοφ, με επίκεντρο το φανταστικό χαρακτήρα του κόλπου Ganyo, όπου ο πρωταγωνιστής του επισκέπτεται την Πράγα, όπου αναζητώντας καταφύγιο, κατέληξε να ασχολείται με τη πολιτική.



Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

Με κουβέρτες στο σχολείο για να προφυλακτούν από το κρύο. - Me batanije në shkollë për t’i shpëtuar të ftohtit

Τριτοκοσμικές εικόνες στα σχολεία της Αλβανίας λόγο του υπερβολικού κρύου. Πολλά νηπιαγωγεία και σχολεία στα Τίρανα και άλλες περιοχές της χώρας, λείπει η ζέστη. Για το λόγο αυτό, οι μαθητές που έχουν σκεφτεί να βρουν εναλλακτικές μεθόδους για να ζεσταθούν. 
Πηγαίνουν με κουβέρτες στο σχολείο για καλυφτούν κατά την ώρα της διδασκαλίας. 
Ενώ ο πρωθυπουργός καυχιέται   και λέει πως θα κάνει μεταρρύθμιση στην εκπαίδευση φαίνεται πως δεν έχει ιδέα πως γίνεται όταν τα περισσότερα κτίρια στην Αλβανία είναι στην κατάσταση αυτή. 
Këto ditë të ftohta dimri, në shumë prej kopshteve dhe shkollave në Tiranë dhe rrethe të tjera të vendit, mungon ngrohja. Për këtë arsye, nxënësit kanë menduar të gjejnë metoda alternative.
Ata shkojnë me batanije në shkollë dhe mbulohen me to gjatë orëve të mësimit.
Fotot e mëposhtme janë bërë në gjimnazim “Ismail Qemali” dhe “Partizani” në Tiranë./b.l


Συγκροτήθηκε η μεικτή επιτροπή για την εξέταση σχολικών βιβλίων Ελλάδας-Αλβανίας

Κατά την παρελθούσα επίσκεψη του υπουργού Παιδείας στην Αλβανία ανακοινώθηκε ότι ενεργοποιήθηκε εκ νέου η Κοινή Επιτροπή για την μελέτη της παρουσίασης των σχολικών κειμένων στον τομέα της ιστορίας, της γεωγραφίας του πολιτισμού και της οικονομίας, βάσει του πνεύματος και των αρχών της UNESCO και του Συμβουλίου της Ευρώπης.
Το Υπουργείο Παιδείας, στα πλαίσια αυτά προχώρησε στη συγκρότηση ομάδα υποστήριξης έργου του ελληνικού τμήματος της Μεικτής Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων για την εξέταση των σχολικών εγχειριδίων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ελλάδας-Αλβανίας ορίζοντας δυο μέλη που είναι γνώστες της Αλβανικής Γλώσσας.
Έργο της ομάδας υποστήριξης του ελληνικού τμήματος της Μεικτής Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων είναι να βοηθήσει στην μετάφραση και εντοπισμό τυχών ανακριβειών των αλβανικών εγχειριδίων της ιστορίας, της γεωγραφίας, της φιλολογίας, του πολιτισμού και της οικονομίας σύμφωνα με το πνεύμα και τους σκοπούς της UNESCO και του Συμβουλίου της Ευρώπης.
Καλόγηρος Βασίλειος




Πηγή: www.himara.gr

Μια επιστολή για τις εκλογές της ΟΜΟΝΟΙΑΣ.

Σε λίγες μέρες έχουμε την επανάληψη των εκλογών στην «Ομόνοια» και μετά από το πρώτο γύρω προσπαθώ να τα βάλλω τα πράγματα στην σειρά και να σκεφτώ πως φθάσαμε εδώ. Μετά την δικτατορία περάσαμε τα πάνδεινα και με αυτοθυσία πολύ άνθρωποι επιθυμούσαν τι; Την ελευθερία. Την ανάγκη του αυτοπροσδιορισμού και την επανάκτηση αν όχι όλων πολλών δικαιωμάτων που μας αρνήθηκαν πολλά χρόνια. Ειδικά στην Κορυτσά που έγινε και η εντονότερη προσπάθεια αφελληνισμού  και εξαλβανισμού με αποτελέσματα που σήμερα τα καταλαβαίνουμε και αισθανόμαστε έντονα με την αδυναμία μας να βρούμε τον εαυτό μας.
Καλά αυτό είναι γεγονός. Έκαναν τα πάντα για να μας εξαφανίσουν για 600 χρόνια και πάλη είμαστε εδώ, πολλοί ευσυνείδητοι αλλά πολλοί χωρίς καν συνείδηση και καμιά φορά και εχθροί του εαυτού τους, μισώντας το ίδιο τους  το αίμα. Δυστυχώς η ιστορία μας είναι γεμάτη από δυσκολίες και προσπάθειες επιβίωσης.
Αλλά ας επανέλθουμε γιατί φαίνεται πως δεν μάθαμε από τα λάθη μας. Αν και στην δημοκρατία, με την ψυχολογία της δικτατορίας στο υποσυνείδητο και τα πάθη τους εγωισμούς, την υπερηφάνεια, το θράσος, την τεράστια έλλειψης αγάπης και του αισθήματος αδελφοσύνης χωρίς Χριστό, παλεύουμε ο ένας με τον άλλον χωρίς να καταλάβουμε πως έχουμε γίνει οι ίδιοι οι εχθροί του εαυτού μας.
Αυτό διακρίνεται ξεκάθαρα όταν βλέπουμε πως εκπροσωπούμαστε πολιτικά. Έχουμε ένα «κόμμα» ο Θεός να το κάνει,  που λειτουργεί μόνο για να τακτοποιηθούν οι λίγοι. Να τακτοποιηθούν αυτοί οι οποίοι πια θεωρούν πως κληρονόμησαν αιωνία της καρέκλες. Νοιώθουν ότι είναι αναντικατάστατη    γιατί δεν αφήνουν το κόμμα να λειτουργεί δημοκρατικά και δεν επιτρέπουν σε κανένα να το αμφισβητήσει , να πλησιάσει και να σκεφτεί το αντίθετο. Αυτό, αν και έχουν γίνει προσπάθειες να αλλάξει, με την δημιουργία άλλων κομμάτων η οργανώσεων, δεν αλλάζει γιατί έτσι θέλουν την κατάσταση οι αλβανοί και στην Ελλάδα αδυνατούν να δουν το πρόβλημα για να μην πω πως πολλές φορές φαίνεται πως δεν τους ενδιαφέρει ή δεν ξέρουν πώς να αλλάξουν την κατάσταση ή το χειρότερο μπορεί να υπάρχουν συμφέροντα που δεν ξέρουμε.
Αυτό τον τρόπο λειτουργίας υιοθετήθηκε εν πολλοίς και από την ΟΜΟΝΟΙΑ, η οποία δυστυχώς έγινε το εργαλείο «διαιώνισης»  του προβλήματος, της εξουσίας συγκεκριμένων ανθρώπων που έμαθαν να παίρνουν ασύγκριτα περισσότερα από αυτά που προσφέρουν θεωρώντας κιόλας πως πρέπει να τους πούμε και ευχαριστώ.  Το δυστύχημα είναι πως πολλές φορές έγιναν και ήρωες ενώ δεν έπρεπε να αναφέρονται πουθενά με όσα έκαναν όταν είχαν την δυνατότητα  και ντρόπιασαν την πατρίδα μας και όλους μας.
Φτάσαμε στο σημείο να συνηθίζουμε και  να μην μπορούμε να διακρίνουμε ποιο είναι το σωστό. Νομίζουμε και εμείς πως δεν έχουμε άλλους, δεν μπορούμε να κάνουμε χωρίς αυτούς γιατί έχουν τα μέσα και τις γνωριμίες. Ακόμη θεωρούμε πως η προσπάθεια αλλαγής είναι άσκοπή και χωρίς αποτέλεσμα.
Όχι, πια!! Φτάνουν οι εντεταλμένοι εκπρόσωποι και τα ελεγχόμενα πρόσωπα, μόνο και μόνο γιατί αρέσουν στον κάθε αρχηγό. Δεν υπάρχουν κληρονομημένες καρέκλες. Δεν πρέπει κανείς να σκεφτεί και να δεχτεί να εκπροσωπείται από κάποιον ο οποίος τελικά νοιάζεται μόνο για τον εαυτό του η για το στενό περίγυρο του. Χορτάσαμε από δαύτους . Δεν μπορούμε να χάσουμε άλλο χρόνο. Τώρα είναι η ευκαιρία.
Η δικλίδα ασφαλείας για κάθε κόμμα που θέλει να εκπροσωπεί την ΕΕΜ στην Αλβανία είναι η ΟΜΟΝΟΙΑ και αυτή δεν πρέπει να σκεφτεί κανείς να το κάνει όργανο για να έχει απεριόριστη εξουσία και να μην ελέγχεται για τίποτα. Όποιος αγαπά τον Ελληνισμό, τους έλληνες της Αλβανίας δεν πρέπει καν να σκεφτεί πως πρέπει να ελέγχει την ΟΜΟΝΟΙΑ και κανένας υποψήφιος που δεν έχει τα αγνά συναισθήματα για την πατρίδα και τους ομοεθνείς και πρόκειται να γίνει εργαλείο των άλλων, δεν πρέπει να δεχτεί ποτέ να συμμετέχει σε αγώνα από το οποίο θα ανέβει σε μια καρέκλα όπου θα κουβαλάει για την πάντα το στίγμα της ευθύνης που θα του αναλογήσει η ιστορία. Ήδη κάποιοι κρίθηκαν και ας μην ελπίζουν πως θα γραφτεί τ’ όνομα τους με χρυσά γράμματα στην ιστορία. Δεν πρέπει κανείς να δεχτεί να συνεχίσει το θέατρο του παραλόγου εις βάρος ενός λαού οδηγώντας τον στο περαιτέρω διχασμό και στην σιωπηλή ανυπαρξία.
Δυο ακόμη μέρες και όλοι όσοι ψηφίζουν πρέπει να αναλογιστούν πολλά πράγματα. Αλλά κάποια στιγμή πρέπει να βγούμε πάνω από τον εαυτό μας να δείξουμε πως είμαστε οι έλληνες που δώσαμε στο κόσμο την δημοκρατία και που το πνεύμα για μας είναι πάνω από του ύλη την προσωρινή τακτοποίηση  και ικανοποίηση των παθών μας βάζοντας πάνω από όλα τις αρχές ,τα ιδανικά, την αγάπη, πράγματα  που είχαν και οι ήρωες μας κατά την ιστορία.
Δεν θα υπάρχουν δικαιολογίες για κανένα που ψηφίζει  να διαιωνίσει αυτή την κατάσταση.
Για το λόγο αυτό έχοντας τα παραπάνω υπόψη μπορεί να καταλάβει κανείς πως ο ικανότερος στην μάχη και αυτός που κατέχει όλα όσα χρειάζεται τώρα, επείγοντος η ΟΜΟΝΟΙΑ είναι ο Λεωνίδας Πάππας, ένας αγνός έλληνας που κατά την γνώμη μου έχει τα ιδιαίτερα αυτά χαρακτηριστικά που κανείς αξίζει να τα εκτιμήσει και που θα βοηθούσαν  ουσιαστικά στην αναγέννηση της ΟΜΟΝΟΙΑΣ και της σωστής λειτουργίας της ως μια οργάνωση που εκπροσωπεί όλους τους έλληνες και όχι μόνο την «παρέα».  Οι έλληνες της Κορυτσάς τον έχουν γνωρίσει από κοντά και ξέρουν πως αυτός ενδιαφέρεται πραγματικά  και  με πολύ αγάπη για τον ελληνισμό  στην περιοχή μας και όχι μόνο.
Ελπίζω να υπερισχύσει η λογική και το εθνικό συναίσθημα πάνω από τα μικροσυμφέροντα και την ικανοποίηση των παθών κάποιων άπληστων και κενόδοξων.  

Έλληνας από την Κορυτσά…..


Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015

Σημαία της μεγάλης Αλβανίας στο πρωθυπουργικό μέγαρο της χώρας και στο facebook του Ράμα

Σεμινάρια εθνικιστικής παραφροσύνης παραδίδει ο Αλβανός πρωθυπουργός

Ο Αλβανός πρωθυπουργός, Έντι Ράμα, δημοσίευσε μεταξύ πολλών φωτογραφιών στο λογαριασμό του στο μέσω κοινωνικής δικτύωσης Facebook, την εικόνα του λαβάρου που προκάλεσε τις ταραχές και τα επεισόδια κατά τον ποδοσφαιρικό αγώνα Σερβίας - Αλβανίας. Μάλιστα η εικόνα αυτή της μεγάλης Αλβανίας προβλήθηκε και στην πρόσοψη του πρωθυπουργικού μεγάρου όπου κατα την διάρκεια των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, οι πολίτες μπορούσαν να στείλουν sms με ευχές από τα κινητά τους και έπειτα το μήνυμα προβαλλόταν εκεί.
Η εμφάνιση του λάβαρου με τον χάρτη της μεγάλης Αλβανίας, παρόμοιο κρατά στο γραφείο του και ο πρώην πρωθυπουργός Σαλί Μπερίσα, προκάλεσε την αντίδραση μερίδας των αλβανικών ΜΜΕ.
Ο δημοφιλής ιστότοπος ενημέρωσης lapsi. al, υπενθυμίζει ότι οι σερβικές αρχές κατηγόρησαν τον αδελφό του πρωθυπουργού Έντι Ράμα για το επεισόδιο με το τηλεκατευθυνόμενο ιπτάμενο drone, ενώ ο ίδιος ποτέ δεν ξεκαθάρισε την θέση του και δεν έδωσε μια σαφείς εξηγήσεις για όσα του προσάπτουν.
«Οι άνθρωποι του και η αστυνομία, παρείχαν προστασία στον Μπαλίστ Μορίνα (ο αναφερόμενος ως ο άνθρωπος που έστειλε το ιπτάμενο λάβαρο στο στάδιο του Βελιγραδίου) για αρκετές μέρες στα Τίρανα, μέχρι που πραγματοποιήθηκε η συνάντηση του με τον Σέρβο Πρωθυπουργό Βουτσιτς στο Βελιγράδι» αναφέρει η εφημερίδα. Και προσθέτει: «Στις πρώτες αυτές ημέρες του νέου έτους, ο Ράμα με το "κοστούμι του πατριώτη", δεν φαίνεται πλέον να φοβάται. Με την ανάρτηση στην ιστοσελίδα του αμφιλεγόμενου λάβαρου και την προβολή της εικόνας αυτής στο μπροστινό μέρος του κτιρίου της Αλβανικής κυβέρνησης, παίρνει την πλευρά του Μορίνα και εκείνων που υποστήριξαν την πτήση του drone. Έχει ήδη αποδειχθεί ότι αν δεν υπήρχε εμπνευστής αυτής της πράξης, τουλάχιστον είναι μεταξύ εκείνων που την ενέκρινε. Ένα ακόμη βήμα λοιπόν για την δημιουργία ενός πατριωτικού προφίλ του Ράμα»

Θεοφάνεια στην Κορυτσά 06 01 2015! - Theofania - Uji i Bekuar Korçë




















Ενισχύστε οικονομικά την προσπάθεια μας!

Ετικέτες

ενημέρωση (2161) ενημέρωση-informacion (1569) Αλβανία (913) ιστορία-historia (427) ορθοδοξία (422) Εθνική Ελληνική Μειονότητα (366) ελληνοαλβανικές σχέσεις (312) ορθόδοξη πίστη - besimi orthodhoks (291) Εθνική Ελληνική Μειονότητα - Minoriteti Etnik Grek (268) Β Ήπειρος (246) ορθοδοξία-orthodhoksia (245) ορθόδοξη πίστη (222) εθνικισμός (195) διωγμοί (162) Κορυτσά-Korçë (128) τσάμηδες (122) shqip (119) Κορυτσά Β Ήπειρος (112) informacion (100) Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος (100) ορθόδοξη ζωή (96) ορθόδοξη ζωή- jeta orthodhokse (76) διωγμοί - përndjekje (65) ορθόδοξο βίωμα (59) εθνικισμός-nacionalizmi (58) ορθόδοξη εκκλησία της Αλβανίας (55) Ι.Μ Κορυτσάς - Mitropolia e Shenjtë Korçë (52) Ελλάδα-Αλβανία (48) Ορθόδοξη Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Αλβανίας - Kisha Orthodhokse Autoqefale Shqiptare (44) ανθελληνισμός (44) πολιτισμός - kulturë (44) Ελληνικό Σχολείο Όμηρος (43) Γενικό Προξενείο Ελλάδος Κορυτσά (41) besimi orthodhoks (40) βίντεο (36) ιστορία ορθοδοξίας (36) Shqipëria (33) ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ 1821 (33) κομμουνισμός- komunizmi (33) Μητρόπολη Κορυτσάς - MItropolia e Korçës (27) πνευματικά (27) πολιτική-politikë (24) απόδημος ελληνισμός-helenizmi i diasporës (22) αλβανικά (21) εκπαίδευση (21) Αρχαία Ελλάδα (20) helenët-Έλληνες (19) κομμουνισμός (19) Greqia (17) Βλαχόφωνοι Έλληνες (15)