Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου 2017

Επίθεση της "ΤΕΜΑ" στην ΔΕΕΕΜ ΟΜΟΝΟΙΑ


Επίθεση εξαπολύει η φιλοκυβερνητική εφημερίδα "ΤΕΜΑ" στην ΔΕΕΕΜ ΟΜΟΝΟΙΑ, χαρακτηρίζοντας την ως "αποσταθεροποιητική" δύναμη στη Χιμάρα


«Η ΟΜΟΝΟΙΑ εξακολουθεί να ταράζει την Χιμάρα – Οι παράνομες διαδηλώσεις έχουν γίνει της μόδας», γράφει προκλητικά η εφημερίδα.

«Χθες στην Χιμάρα πραγματοποιήθηκε εκ νέου μια αποτυχημένη προσπάθεια από την πλευρά της ΟΜΟΝΟΙΑΣ για την αποσταθεροποίηση της πόλης», γράφει το αλβανικό δημοσίευμα

Για την εφημερίδα, φυσικά, δεν υπάρχει καμία καταπάτηση και υφαρπαγή περιουσιών, αλλά μόνο κάποιοι κάτοικοι που διαμαρτύρονται επειδή «θίγονται από τις επεμβάσεις στον πεζόδρομο ή σε άλλους δρόμους της πόλης», οι οποίοι σύμφωνα με την ίδια εφημερίδα είναι σε υποβαθμισμένη κατάσταση.

Η εφημερίδα κατηγορεί την ΟΜΟΝΟΙΑ ότι επιδιώκει να κάνει πολιτική πάνω σε ερείπια, πάνω από το αστικό χάος που υπάρχει στη Χιμάρα κάθε τουριστική περίοδο.

«Ένα χάος το οποίο έχει δημιουργήσει αρκετά προβλήματα σε ξένους και Αλβανούς τουρίστες, οι οποίοι βρίσκουν όλα τα καλά στη Χιμάρας, αλλά εξ αιτίας της κατάστασης των τελευταίων ημερών έχει μετατραπεί σε σκηνικό τουρισμού τρόμου. Παρόλα αυτά η ΟΜΟΝΟΙΑ είναι αυτή που υποκινεί τις συγκρούσεις διαδηλώνοντας έξω από το Δημαρχείο Χιμάρας, χωρίς την άδεια της Αστυνομίας, παραβιάζοντας κατά αυτόν τον τρόπο τον νόμο».

«Δεν γνωρίζουμε», σημειώνει το άρθρο, «τι θα γινόταν στην Ελλάδα, από όπου η ΟΜΟΝΟΙΑ παίρνει το παράδειγμα, ή καλύτερα την έμπνευση, αν γίνονταν εισβολή στα γραφεία του Δήμου μιας ελληνικής πόλης. Αυτό το πράγμα που κάνει η ΟΜΟΝΟΙΑ στη Χιμάρα, θα πρέπει να τελειώσει οριστικά. Αυτοί οι άνθρωποι δεν μπορούν να κάνουν ότι θέλουν στη Χιμάρα».

Βεβαίως δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνει η συγκεκριμένη εφημερίδα. Η λάσπη εναντίων της οργάνωσης των Ελλήνων της Αλβανίας είναι σε τακτική βάση.
http://apenadi.blogspot.al/

Τίρανα: Συνάντηση επικεφαλής αλβανικών επεκτατικών κινημάτων




Στα πλαίσια της καθιέρωσης του έτους προς τιμήν του  Γκιέργκι Καστριότι, όπως ανακοινώθηκε  από τη νέα κυβέρνηση της Αλβανίας,  μαζί με άλλες τρεις επετείους βασικές για το αλβανικό έθνος, απόψε στα Τίρανα, έγινε συνάντηση των επικεφαλής του Κινήματος της Ενωμένης Αλβανίας και της ‘Φυσικής Αλβανίας’.




Ο πρόεδρος του Κινήματος της Ενωμένης Αλβανίας, Ταχίρ Βελίου και ο συντονιστής του παραρτήματος των Τιράνων Φρόκ Μπαρντί  συναντήθηκαν με τον πρόεδρο της Λίστας της Φυσικής Αλβανίας, Κότσο Ντανάι και συζήτησαν μια σειρά θεμάτων εθνικής σημασίας, που αναφέρονται στην υλοποίηση του Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ του Κινήματος για την Ενωμένη Αλβανία και τη Λίστα για τη Φυσική Αλβανία, που υπεγράφη στις 4 Δεκεμβρίου 2016 στα Τίρανα.


Το μνημόνιο παραπέμπει στη νομική πράξη της 28ης Νοεμβρίου του 1912 που αναφέρεται στην Ανεξαρτησία της Αλβανίας καθώς και στα νομικά και φυσικά σύνορά της...


Οι επικεφαλής των δύο αυτών ακροδεξιών, φασιστικών κινημάτων, συμφώνησαν να συνεχίσουν τις τακτικές συναντήσεις.


Ιδιαίτερα «μετά τη νομιμοποίηση του Κινήματος της Ενωμένης Αλβανίας, (από το αλβανικό κράτος), η αλβανική πολιτική θα κερδίσει στο ζήτημα των εθνικών συμφερόντων», όπως είπε ο Βελίου.


Ο Ντανάι, με τη σειρά του,  επεσήμανε ότι η ‘Φυσική Αλβανία’ είναι πάνω από όλα «και δεν είμαστε παρά υπηρέτες (του έθνους) για την υλοποίηση της νομικής πράξης της 28 Νοεμβρίου του 1912», κατέληξε ο Ντανάι.
(shqiperiaebashkuar.al)
--
               

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση μόνον με αναφορά  της ενεργής ηλεκτρονικής διεύθυνσης  τουιστολογίου παραγωγήςhttp://www.echedoros-a.gr

Πέμπτη 31 Αυγούστου 2017

Δείτε το χάρτη που περιλαμβάνει τις αρχαίες ελληνικές αποικίες μέχρι τον 2ο αιώνα π.Χ. (φωτό) - Harta me qytetet Helene në Mesdhe deri në shek e -2të para Krishtit!

Qytetet e Lashta Helene në Pellgun e Mesdheut deri në shek e 2-të para Krishtit
Δείτε το χάρτη που περιλαμβάνει τις αρχαίες ελληνικές αποικίες μέχρι τον 2ο αιώνα π.Χ. (φωτό)

Μέχρι το τέλος του 2ου αιώνα π.Χ είχαν καταγραφεί από τους γεωγράφους της αρχαιότητας πάνω από 1500 Ελληνικές πόλεις και αποικίες στις περιοχές της Μεσογείου, Ελληνικής Χερσονήσου ( Βαλκάνια), Ευξείνου Πόντου, και Βόρειας Αφρικής!

Μάλιστα οι πιο μετριοπαθείς εκτιμήσεις αναφέρουν ότι οι αρχαίοι Έλληνες είχαν φτάσει συνολικά τον 3ο αιώνα π.Χ κοντά στα 20.000.000! Η Αθήνα στο απόγειό της είχε πληθυσμό κοντά στις 500.000 κατοίκους ενώ μόνο η Σικελία έφτασε μέχρι και τους 1.000.000 Έλληνες! Γι' αυτό άλλωστε και εκείνη η περιοχή ονομαζόταν ''Μεγάλη Ελλάδα'', επειδή έφτασε να έχει πληθυσμό Ελλήνων μεγαλύτερο από την κυρίως Ελλάδα!

Μπορεί σήμερα η Ελλάδα να έχει περιοριστεί στα σημερινά της σύνορα, όμως η αρχαία κλασσική Ελλάδα αδιαμφισβήτητα ήταν η κοσμοκράτειρα δύναμη του τότε κόσμου.


Οι θαλασσοπόροι και ποντοπόροι Έλληνες είχαν καταφέρει να αποικίσουν σε παρθένες τότε περιοχές περισσότερες από 1500 πόλεις σε κάθε γωνία του τότε γνωστού κόσμου!

Ποτέ δεν επέλεγαν τυχαία τα σημεία οπού θα έκτιζαν τις νέες αποικίες... Πάντοτε είχαν συγκεκριμές οδηγίες από τα ιερατεία των μητροπολιτικών πόλεων για το πού και πως θα κτίσουν τη νέα πόλη.

Κάθε καινούρια Ελληνική πόλη έπρεπε οπωσδήποτε να είχε τείχη, στρατώνες, ναό στον πολιούχο θεό, αγορά, σχολεία ή ακαδημίες,  θέατρα, ωδεία,  γυμνάσια, αποθήκες, εργαστήρια, υδραγωγεία, λουτρά, αποχετευτικό σύστημα αλλά και να είναι οπωσδήποτε χτισμένη με καλαισθησία και αρμονία με το περιβάλλον!

Αυτοί ήταν οι αρχαίοι Έλληνες!  Ανήσυχα πνεύματα, δημιουργικοί, εφευρετικοί, λεπτολόγοι με υψηλό το αίσθημα της φιλοπατρίας!

Από αυτούς σήμερα πρέπει να αποκτήσει όραμα και η νέα γενιά για να ξαναποκτήσει και πάλι η Ελλάδα την θέση που της αξίζει στο παγκόσμιο στερέωμα!
Deri në fund të shek të 2-të para Krishtit ishin rregjistruar nga gjeografët e lashtë mi 1500 qytetet Helene dhe koloni të Mesdheut, të gadishullit Helen ( Ballkanit) , të Evksinos Pontu dhe Afrikës Veriore!


Bile vlerësimet më mesatare e të përmbajtura konstatojnë dhe përmendin se Grekët e Lashtë kishin arritur në total gjatë shek të 3-të para Krishtit pothuajse 20.000.000! Athina në momentin më të mirë të saj kishte 500.000 banorë ndërsa vetëm Siçilia arriti të kishte 1.000.000 Helenë! Për këtë arsye dhe ajo zonë quhej “Greqia e Madhe” Magna Grecia, sepse arriti të kishte një popullatë më të madhe me helenë se vetë Greqia qëndrore!

Sot mundet që Greqia të jetë e kufizuar në kufijtë e saj ekzistentë, por Greqia e lashtë klasike, padiskutim ishte forca më e madhe e botës së atëhershme.


Helenët detarë dhe marinarë ja kishin dalë mbanë që të kolonizonin vende të virgjëra të kohës  dhe të krijonin më shumë se 1500 qytete në çdo kend të botës së njohur!


Kur nuk zgjidhnin rastësisht pikat që ndërtonin kolonitë e reja... gjithmonë kishin udhëzime të caktuara nga kleri i qyteteve mitropolike se ku dhe si do të ndërtonin qytetin e ri.

Çdo qyteti i ri Helen duhet me patjetër të kishte murre, kampe ushtarake, tempull për Zotën mbrojtëse, treg, shkolla ose akademi, teatër, oda, ambjente për gjimnastikë, depo, punishte, ujësjellsa, banja, sistem kullues të ujrave të zeza por dhe të jetë me patjetër e ndërtuar me shije dhe në armoni me ambientin!


Këta ishin Helenët e Lashtë! Shpirtra me kuriozitet, krijues, shpikës, fjalëhollë dhe me ndjenjë të lartë të atdhedashurisë.

Prej tyre sot do të duhet dhe brezi i ri të fitojë një vizion dhe të ngrerë Greqinë në vendin që i takon në nivel global. 

Το Ρεπουμπλικάνικο Κόμμα καταδικάζει κάθε μορφή κυβερνητικής βίας στους κατοίκους της Χειμάρας


Ρεπουμπλικανικό Κόμμα επιδιώκει την επιστροφή της περιουσίας στην ακτή και σε ολόκληρη την Αλβανία ως νόμιμο δικαίωμα των κατοίκων των περιοχών αυτών, που τις έχουν κληρονομήσει εδώ και αιώνες

Το Ρεπουμπλικανικό Κόμμα θέλει να καταγράφει όλη η περιουσία των νόμιμων ιδιοκτητών σπιτιών ή άλλων ακινήτων στη Χιμάρα και να δοθούν πιστοποιητικά ιδιοκτησίας
Είναι ενοχλητικό το γεγονός ότι η κυβέρνηση νομιμοποιεί την ανομία αφενός και αφετέρου δεν αναγνωρίζει ότι οι περιουσίες είναι ιδιοκτησία των οικογενειών εδώ και αιώνες .

Σταματήστε κάθε καταστρεπτικό έργο εξ ονόματος του διεφθαρμένου δημόσιου συμφέροντος που επηρεάζει τη νόμιμη ιδιοκτησία και εξυπηρετεί μόνο τα διαφθαρμένα συμφέροντα της εξουσίας.
Κάθε αναπτυξιακό σχέδιο χρειάζεται την έγκριση και υποστήριξη της κοινωνίας.
Ούτε ο Πρωθυπουργός ούτε οποιοσδήποτε άλλος έχει το δικαίωμα να ενεργεί ως ιδιοκτήτης παράκτιων ακινήτων.

Αυτό το στολίδι της αλβανικής φύση με εξαιρετικές δυνατότητες για την ανάπτυξη του τουρισμού θα πραγματοποιηθεί μόνο όταν το ακίνητο πηγαίνει στον ιδιοκτήτη, αλλά την ίδια στιγμή διατηρήσει την ιστορικότητα της.

Η τσιμεντοποίη και η απληστία έχουν καταστρέψει τις ελάχιστες ιστορικές αξίες που έχουν παραμείνει στη χώρα μας και αυτή είναι μια εθνική καταστροφή.

Nikolla Marku nuk mallëngjen dot askënd!

Nikolla Marku nuk mallëngjen dot askënd!
Nga dr. Isidor Koti
Për çdo qytetar të zakonshëm, “lajmi i keq” dhe një histori e bujëshme bëhen shkak për të tërhequr vëmendjen. Por kur një lajm apo histori përfundon shpejt në barcaletë, të vjen të qeshësh me historinë e fantazuar dhe të qash për “viktimën” që e tregon atë.
Pak ditë më parë, disa portale bënë jo pak zhurmë për gjoja tentativën e dështuar ndaj Nikolla Markut për ta helmuar atë. Një rrëfenjë, siç thotë vet gjatë një interviste z. Marku, që ka nisur para 5-6 vitesh në “kishën e tij”. Shumë lexues u befasuan me këtë akt të dënueshëm (do të quhej i tillë nëse do ekzistonte) dhe nisën të bënin përqasje me paragjykimet ndaj rolit të Kishës Orthodhokse në çështjet e ndryshme historike – kombëtare.
Tregimi i z. Marku për portalet në internet diskretitoi brendinë kur në një intervistë të dhënë nga vet goja e tij për një radio lokale të Tiranës (radio “Kontakt”) , u krijuar bindja e plotë se kjo nuk ishte histori që duhej marrë në konsideratë me disa rezerva, por një përrallë bajate.
Konkretisht, ja çfarë thotë fjalë për fjalë në një pasazh z. Marku gjatë intervistës radiofonike”
“Janë të vërteta lajmet se dikush ka tentuar t’ju helmojë?
Nuk po them që s’janë të vërteta, por tentativë ka pasur për të më dobësuar mua në rolin e punës dhe për të më hequr. Dihet që kundërshtari im këto ka pasur dëshirë herë pas here. Për këto që po flitet për helmimin, ishte një rrëfenjë e para 5-6 viteve, kur një fëmijë e morëm, e edukuam, e mësuam dhe kur arriti moshën 12 vjeç, ai u perfeksionua aq mirë, saqë pala kundështare e mësoi me ato fjalë që i ka thënë shtypi shqiptar këto ditë.  I kishin thënë që të hidhnin gjatë liturgjisë diçka te vera, fjala helm nuk përmendet, dhe të kopjonte çelësin e kishës. Dhe unë i thashë: ti i thua këto fjalë para disa miqve të mi, për të besuar? Ai ndejti dhe pak muaj dhe u largua nga kjo ngjarje. Dhe nuk u largua vet ai, por ai u largua me ndërhyrjen e palës tjetër kundërshtare”.
Le ta marrim për një moment si të vërtetë këtë histori dhe të ngremë këto dy pyetje:
1- Pse u kujtua pas 5-6 vjetësh ta rrëfejë për publikun këtë ngjarje z. Marku?
2- Pse nuk e denoncoi në organet e rendit këtë “tentantivë” që në fillim?
Për rastin e parë, z. Marku tregon gjatë bisedës radiofonike se e kishte parë pak ditë më parë këtë djalë (të cilit i tregon edhe emrin publikisht), me një prift të K.O.A.SH-it në oborrin e “kishës së tij”, të cilët shoqëronin disa vizitorë nga Serbia.
Për rastin e dytë, ai pohon se iu ka thënë organeve të rendit të tregojnë kujdes.
Duke i bërë një analizë të thjesht jo këtij lajmi, por kësaj përralle pa fakte, pa dëshmitarë, gjëja e parë që të shkon në mendje është përgjigja e organeve të drejtësisë. Përderisa tregohet për një tentativë kriminale, duhet të flasë ligji, jo zërat e korridoreve që ngrihen shpejt e shuhen vonë. Kjo histori nuk është thjesht një limonatë apo bitter që kalojnë shpejt në gjiriz, por një arsye më tepër që shteti duhet të merret seriozisht me këta njerëz joseriozë që tërheqin vëmendjen e mediave dhe publikut. Le të dalë në pah e vërteta ashtu siç është dhe jo duke i hedhur përsipër shpifjes flamurin kombëtar, sepse ashtu siç është e shenjtë Kisha, ashtu  është i bekuar edhe flamuri, të cilin z. Marku dhe nxitësit e tij e kanë keqpërdorur për interesa përçarëse brenda orthodhoksisë dhe jo atdhetare.
Unë nuk njoh ndonjë shtetas orthodhoks shqiptar që ndjek ceremonitë fetare në Kishën zyrtare ta dojë më pak Shqipërinë dhe kombin shqiptar se z. Nikolla Marku. Unë nuk njoh ndonjë orthodhoks shqiptar që të thotë se është grek, apo se Kisha jonë është greke. Po, Kryepeshkopi Anastas është me origjinë greke, por ky nuk është faji i tij. Ai përfaqëson Kishën tonë shqiptare dhe çdo orthodhoks që vlerëson punën shpirtërore dhe ndërtuese në zhvillimin e institucionit dhe vendit tonë. Si përfundim, cilido që është ushqyer me ndjenjën e urrejtjes dhe dyshimit për shkak të frymës përçarëse që është përcjellë nga z. Nikolla Marku dhe rrethi i tij, duhet të dijë që Kisha nuk udhëhiqet nga parime politike, por nga parime të përjetshme shpirtërore dhe nga kreu i vërtetë i saj, Krishti.

Λαογραφικό Φεστιβάλ ΔΕΕΕΜ ΟΜΟΝΟΙΑ [βίντεο]


Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το Λαογραφικό Φεστιβάλ "Ιχνηλατώντας τις ρίζες της παράδοσης" που διοργανώθηκε από την Δημοκρατική Ένωση Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας (ΔΕΕΕΜ) ΟΜΟΝΟΙΑ στον προαύλιο του σχολείου της Λιβαδειάς.

Στόχος της εκδήλωσης ήταν η ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς με την συμμετοχή ποικίλων λαογραφικών ομίλων απ' τον Βορειοηπειρωτικό και τον Ελλαδικό χώρο.

Τετάρτη 30 Αυγούστου 2017

ΕΝΩΣΗ ΧΕΙΜΑΡΡΙΩΤΩΝ: Πίσω από τον ήλιο θα κρυφτεί ο Γιώργος Γκόρος

Πίσω από τον ήλιο θα κρυφτεί ο Γιώργος Γκόρος και η συμμορία του για να υπογράψουν την καταστροφή της Χιμάρας.
Στις 28 Οκτωβρίου του 2016, 19 ειδοποιητήρια εστάλησαν σε Χιμαραίους ενημερώνοντάς τους να εκκενώσουν τις περιουσίες τους εντός 5 ημερών ώστε να προχωρήσουν οι κατεδαφίσεις στο πλαίσιο υλοποίησης του "νέου Ρυθμιστικού Σχεδίου". Μετά από κινητοποιήσεις του λαού της Χιμάρας οι οποίες συντονίστηκαν από την τοπική ηγεσία της ΔΕΕΕΜ ΟΜΟΝΟΙΑ και του ΚΕΑΔ καθώς και με την συνεργασία συλλόγων των αποδήμων Χιμαραίων, ήρθε το πόρισμα του Αλβανού Συνηγόρου του Πολίτη, το οποίο δικαίωσε τους Χιμαραίους έναντι των αρπακτικών των Τιράνων. Είναι χαρακτηριστικό των καθεστωτικών πρακτικών που εφαρμόζονται σε βάρος του ελληνισμού της Χιμάρας το γεγονός ότι ο πρωθυπουργός της Αλβανίας δεν θεώρησε αναγκαίο να ακολουθηθούν οι νόμιμες διαδικασίες προκειμένου να προχωρήσει ο σχεδιασμός του. Ένα τελεσίγραφο 5 ημερών θεώρησε ότι είναι αρκετό αφού δεν αντιμετωπίζει τους Έλληνες της Χιμάρας ως πολίτες αλλά ως υποδούλους. Μία από τις διαδικασίες που έπρεπε να ακολουθηθούν για την εφαρμογή του ρυθμιστικού σχεδίου, είναι η αποδοχή του από το Δημοτικό Συμβούλιο το οποίο ελέγχεται από τον ίδιο.
Με την ανάδειξη του θέματος, οι κρατικές αρχές εκτέθηκαν αλλά χωρίς να πτοηθούν, προχωρούν στην εφαρμογή του σχεδιασμού με την προκαθορισμένη επικύρωση του σχεδίου από το Δημοτικό Συμβούλιο. Η συνεδρίαση ορίστηκε για τις 25 Αυγούστου σε τουριστικό κατάστημα λίγα χιλιόμετρα από το κέντρο της Χιμάρας. Η συνεδρίαση είχε ανακοινωθεί πως θα είναι ανοικτή στο κοινό και ήταν προγραμματισμένη παρουσίαση του ρυθμιστικού σχεδίου από εκπρόσωπο της εταιρείας που το εκπόνησε.
Πλήθος Χιμαραίων παρευρέθησαν στον χώρο της συνεδρίασης, αλλά ο δήμαρχος Γκόρος, επιστράτευσε τις δυνάμεις της δημοτικής και της κρατικής αστυνομίας ώστε να αποτρέψει την είσοδο στους κατοίκους που δεν είναι σύμφωνοι με την υλοποίηση του εν λόγω σχεδίου.
Τότε ξεκίνησε η διαμαρτυρία των συγκεντρωμένων και η συνεδρίαση δεν πραγματοποιήθηκε.
Συνεχίζοντας το ρεσιτάλ καθεστωτικών πρακτικών εκφοβισμού, κάποιοι από τους παρευρισκόμενους που έπεσαν θύματα βίας από τα όργανα του δημάρχου, μεταξύ των οποίων και ο ηγέτης της Ομόνοιας στην Χιμάρα Διονύσιος-Φρέντης Μπελέρης, εκλήθησαν μέσα στο σαββατοκύριακο να παρουσιαστούν στην αστυνομία.
Ο γραμματέας του Δημοτικού Συμβουλίου της Χιμάρας Κ. Μπέγιας, ενημέρωσε χθες τα μέλη του ΔΣ πως σύμφωνα με παραγγελία του δημάρχου Γκέργκι Γκόρου, η "αναβληθείσα" συνεδρίαση με σκοπό την υπογραφή του ρυθμιστικού σχεδίου που ορίζει την κατεδάφιση 19 ιδιοκτησιών Ελλήνων Χιμαραίων και την απαλλοτρίωση μη δομημένων εκτάσεων, θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 30 Αυγούστου στο χωριό Κούτσι.
Δηλώνουμε πως όπως προκύπτει από τα παραπάνω:
Η επιλογή ενός ορεινού, μουσουλμανικού χωριού το οποίο απέχει πάνω από δύο ώρες οδικώς από την Χιμάρα και είναι προσβάσιμο μόνο με 4χ4 οχήματα, για την πραγματοποίηση της συνεδρίασης δεν μοιάζει τυχαία αν αναλογιστούμε επίσης ότι αποτελεί εκλογικό προπύργιο των σοσιαλιστών και του δημάρχου Γκόρο.
Απέναντι από τον λαό της Χιμάρας, τα δίκαια αιτήματά του και τον δημοκρατικό του αγώνα βρίσκεται συντονισμένη η καθεστωτική μηχανή της οποίας ηγείται ο Αλβανός πρωθυπουργός και στην οποία συμμετέχει ο γενίτσαρος δήμαρχός μας Γκέργκι Γκόρος και τα προερχόμενα από την Χιμάρα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου που τον στηρίζουν.
Η υλοποίηση αυτού του σχεδίου είναι ένα σημαντικό μέρος του ευρύτερου σχεδιασμόυ για την νέα Χιμάρα όπως τον εξήγγειλε ο Αλβανός πρωθυπουργός το 2014.
Η στημένη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, γίνεται με μοναδικό σκοπό να νομιμοποιήσει εν όψει του διεθνή παράγοντα την υφαρπαγή περιουσιών από τους νόμιμους ιδιοκτήτες τους, οι οποίοι είναι γηγενείς κάτοικοι της Χιμάρας, Έλληνες στην καταγωγή και την συνείδηση.
Ο αδιάκοπος και αντίξοος αγώνας του λαού της Χιμάρας έχει συντελέσει ώστε να αναδειχθούν οι πραγματικές προθέσεις πίσω από τα περίφημα "σχέδια ανάπτυξης", οι οποίες δεν είναι άλλες από την αποδυνάμωση του ντόπιου στοιχείου και την εκμετάλλευση άνευ κόστους της μοναδικής περιοχής στην αλβανική επικράτεια που έχει τουριστική και αναπτυξιακή προοπτική.
Αναλογιζόμενοι τα αποτελέσματα αυτής της προσπάθειας αντίστασης στην μηχανή του καθεστώτος, παίρνουμε δύναμη για την συνέχεια. Δεν πρόκειται να μείνουν αναπάντητες οι επιθετικές τους ενέργειες. Τα "έργα" τους υλοποιούνται με χρήματα των ευρωπαϊκών φορέων στους οποίους έχουμε ήδη απευθυνθεί στοιχειοθετώντας τα δίκαιά μας.
Η συνεδρίαση της 30ης Αυγούστου πραγματοποιείται για να ρίξει στάχτη στα μάτια του κόσμου σε μια προσπάθεια να αποδειχθεί ότι η Αλβανία είναι πραγματική δημοκρατία που αξίζει την βοήθεια και την συμμετοχή της στους ευρωπαικούς θεσμούς. Πίσω από τον ήλιο θα κρυφτούν αλλά πίσω από το δάχτυλό τους δεν θα τα καταφέρουν. Ο αγώνας συνεχίζεται.
Πηγή: Himara.gr | Ειδήσεις απ' την Βόρειο Ήπειρο
Πηγή: Himara.gr | Ειδήσεις απ' την Βόρειο Ήπειρο

Τρίτη 29 Αυγούστου 2017

Shoqëria babilonike – Edison Ypi

 
Shqipëria është vendi më i rëndësishëm i botës, ai vend që përcakton fatet e planetit, dhe shqiptarët janë njerëzit më inteligjentë, më puntorë, më trima, më heroikë të rruzullit.
Ky pohim është budallallëk. Megjithatë në shoqërinë babilonike lejohet ta thuash sa herë të vjen ndërment dhe ta përsërisësh sa herë të intereson.
Do shpallen emrat e spiunëve. Të thuash se në listat përkatëse është, ta zemë, emri im që me Sigurimin kam qënë më i largët se toka me galaktikën e Andromedës, është e sigurtë se nënën motrën, gruan, dhe të gjitha femrat e fisit deri në 17 breza i ke karaputana, vet’ je kurv, fëmijët nuk i ke të tutë por të komshiut qefli dhe gruas tënde lavire. Mirpo në shoqërinë babilonike që po e ndërtojmë me sukses të madh, s’ka pse të mos thuhet edhe kjo.
Po thonë se shumica e spiunave kanë qënë nga të përsekutuarit. Çka nënkupton se ideatorët dhe ekzekutorët e vërtetë të persekutimit të Shqipërisë diktatoriale, nuk paskan qënë ata që dinim, çeta e vrasësve që morën pushtetin më ’44-ën, por viktimat e tyre, të internuarit, të burgosurit, të pushkaturit. Zbulimi befasues mund të jetë tmerrues në një shoqëri normale. Por është më se i mundur në shoqërinë babilonike.
Nga stili inekzistent, fjalori i varfër, klishetë e neveritëshme që të nxjerrin mallin e Zërit të Popullit, kuptohet se jo pak nga ata që sot hiqen për konservatorë janë ca qesharakë ngrehalucë pa asnjë impakt në publik për të cilët Shqipëria nuk është më e madhe se kafeneja ndër të cilët shquajnë ca gjydyrymë që llomotitin nga jashtë, ca gomerë që hiqen për gjenialë. Le të jenë. Shoqëria babilonike ua lejon.
Ka në Shqipëri treva me dhjetra fshatra ku mijëra shqiptarë punojnë, mbjellin, korrin, ndërtojnë shtëpi, kultivojnë vreshta, pinë raki, dehen, dashurohen, martohen, bëjnë kalamaj, trashëgohen. Por kanë një të keqe; Nuk vrasin njëri-tjetrin. Duke mos u vrarë me sho-shoq, nuk prodhojnë lajm. Duke mos prodhuar lajm nuk dalin në media. Duke mos dalë në media nuk ekzistojnë. Për shoqërinë babilonike është më se normale.
Rrjetat sociale po shërbejnë si një mundësi e mrekullueshme për tu mundësuar budallenjve të krijojnë një të dytë, të tretë, të katër, të pestë, të njëqintë, identitet të paqënë por të dëshiruar. Dëshmon krizë identitare me përmasa gjiganteske. Rëndësi ka që shoqëria babilonike, mes shumë të mirave të tjera, edhe këtë e mundëson.
Sa qef të jetosh në shoqërinë babilonike. Ku s’të lypset të shohësh realitetin e ashpër, por vetëm ëndërra të buta me sy hapur duke u ngutur të vdesësh këndshëm.

Ενισχύστε οικονομικά την προσπάθεια μας!

Ετικέτες

ενημέρωση (2161) ενημέρωση-informacion (1428) Αλβανία (904) ορθοδοξία (422) ιστορία-historia (374) Εθνική Ελληνική Μειονότητα (366) ελληνοαλβανικές σχέσεις (311) ορθόδοξη πίστη - besimi orthodhoks (277) Εθνική Ελληνική Μειονότητα - Minoriteti Etnik Grek (253) Β Ήπειρος (239) ορθοδοξία-orthodhoksia (234) ορθόδοξη πίστη (222) εθνικισμός (195) διωγμοί (162) τσάμηδες (122) shqip (119) Κορυτσά-Korçë (118) Κορυτσά Β Ήπειρος (103) informacion (100) Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος (97) ορθόδοξη ζωή (96) ορθόδοξη ζωή- jeta orthodhokse (76) διωγμοί - përndjekje (61) ορθόδοξο βίωμα (59) εθνικισμός-nacionalizmi (56) ορθόδοξη εκκλησία της Αλβανίας (55) Ελλάδα-Αλβανία (48) Ι.Μ Κορυτσάς - Mitropolia e Shenjtë Korçë (45) ανθελληνισμός (44) Ελληνικό Σχολείο Όμηρος (43) πολιτισμός - kulturë (43) besimi orthodhoks (40) Γενικό Προξενείο Ελλάδος Κορυτσά (39) Ορθόδοξη Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Αλβανίας - Kisha Orthodhokse Autoqefale Shqiptare (37) ιστορία ορθοδοξίας (36) βίντεο (34) Shqipëria (32) ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ 1821 (32) κομμουνισμός- komunizmi (30) πνευματικά (27) Μητρόπολη Κορυτσάς - MItropolia e Korçës (24) πολιτική-politikë (23) απόδημος ελληνισμός-helenizmi i diasporës (22) αλβανικά (21) εκπαίδευση (21) Αρχαία Ελλάδα (20) helenët-Έλληνες (19) κομμουνισμός (19) Greqia (17) Βλαχόφωνοι Έλληνες (15)