Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016

Αλβανία: Η χώρα όπου η Δημοκρατία ολισθαίνει προς την Μαφιοκρατία


Μετά την σύλληψη δύο μελών του Αλβανικού κοινοβουλίου και την παραίτηση ενός τρίτου για αδικήματα που σχετίζονται με την εμπορία ναρκωτικών, διακίνηση γυναικών με σκοπό προώθηση στην πορνεία, ανθρωποκτονίες, συμμετοχή σε εγκληματικές οργανώσεις κλπ. όλοι αναρωτιούνται τι πραγματικά συμβαίνει με το δημοκρατικό σύστημα της Αλβανίας. 

Αυτοί είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου καθώς ο αριθμός τον εγκληματιών ανεβαίνει αν συμπεριλάβουμε και αυτούς που έχουν εκλεγεί δήμαρχοι, μέλη δημοτικών συμβουλίων ή έχουν διευθυντικές θέσεις στα υπουργεία και την Δημόσια Διοίκηση

Το πρόβλημα είναι τόσο σοβαρό που το Δεκέμβριο του 2015 το Αλβανικό Κοινοβούλιο αναγκάστηκε να ψηφίσει νόμο "Περί αποποινικοποίησης των δημοσίων θεσμών κλπ." το οποίο ήταν αποτέλεσμα πιέσεων Διεθνών οργανισμών και διπλωματικών αντιπροσωπειών στην Αλβανία, ιδιαίτερα της Αμερικανικής πρεσβείας στα Τίρανα. Ο σκοπός του νόμου είναι να καθαρίσει τους θεσμούς, την δημόσια διοίκηση, την τοπική αυτοδιοίκηση και τον κρατικό μηχανισμό από τους ανθρώπους με ποινικό παρελθόν. 

Σχεδόν σε όλους τους τομείς της πολιτικής, δημόσιας και οικονομικής ζωής του κράτους και της χώρας έχουν εισχωρήσει άνθρωποι με ποινικό παρελθόν και παρόν, προκαλώντας μια κατάσταση που από ξένους αναλυτές χαρακτηρίζεται ως Μαφιοκρατία.
Όλοι παραδέχονται πως η δημοκρατία στην Αλβανία είναι μια "Δημοκρατία-Πρόσοψη" όπου η κορυφή έχει πλέον καταληφθεί από τους εγκληματίες οι οποίοι έχουν αρχίσει σταδιακά να ελέγχουν απευθείας την νομοθεσία στην χώρα. Έτσι, νέοι νόμοι γράφονται λαμβάνοντας υπόψιν το συμφέρον τους και διευκολύνουν ή προστατεύουν τα οικονομικά τους συμφέροντα και την παραμονή τους στην εξουσία.
Η νέα πραγματικότητα στην Αλβανία είναι η εγκληματικότητα που έχει βγει από την παρανομία και έχει αρχίσει να επιβάλετε στην νομιμότητα. 
 
Σταδιακά οι ηγέτες των εγκληματικών οργανώσεων μετατράπηκαν σε δυνατούς επιχειρηματίες που διαθέτουν νόμιμες οικονομικές δραστηριότητες, δημιουργώντας τους "μαφιόζους - επιχειρηματίες". Αφού συσσώρευσαν μεγάλη οικονομική δύναμη οι μαφιόζοι-επιχειρηματίες μπήκαν στην πολιτική ζωή της χώρας και μετατράπηκαν σε "μαφιόζους - πολιτικούς". 
 
Το εκλογικό σύστημα της Αλβανίας ευνοεί την ένταξη αυτών των ανθρώπων στην πολιτική ζωή και στην βουλή καθώς ο αρχηγός του κάθε κόμματος αποφασίζει με κλειστές λίστες το ποιος θα μπει στην βουλή και γι' αυτό στην Αλβανική βουλή ακούστηκαν καταγγελίες για βουλευτικές έδρες που αγοράστηκαν με 500 χιλιάδες ή μέχρι και με 1 εκατομμύριο ευρώ.
 
Για τον αρχηγό ενός μικρού κόμματος τα πόσα αυτά είναι δελεαστικά αλλά όπως φαίνεται και οι αρχηγοί μεγάλων κομμάτων ενέδωσαν στον πειρασμό αν κρίνουμε από το γεγονός ότι δύο από τους προαναφερθέντες βουλευτές με βεβαρημένο ποινικό μητρώο ανήκαν στο Σοσιαλιστικό Κόμμα του πρωθυπουργού Έντι Ράμα. 
 
Το Βαλκανικό Δίκτυο δημοσιογράφων BIRN αναλύει το φαινόμενο με ένα εκτεταμένο άρθρο το οποίο μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

*Στην φωτογραφία ο βουλευτής του σοσιαλιστικού κόμματος Mark Frroku που δικάζεται στο Βέλγιο για ανθρωποκτονία, πορνεία και διακίνηση ναρκωτικών.


Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

Συναντήσεις με τους έλληνες της Αυλώνας του Πρέσβη της Ελλάδος και του Γενικού Προέδρου της Ομόνοιας

ομονοια αυλώνα 2
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο Πρέσβης της Ελλάδος στα Τίρανα, κ. Λεωνίδας Ροκανάς και ο Γενικός Πρόεδρος της Ομόνοιας, κ. Λεωνίδας Παππάς πραγματοποίησαν δύο σημαντικές συναντήσεις με τους Έλληνες κατοίκους της Αυλώνας.
Η κωμόπολη της Νάρτας μαζί με το διπλανό χωριό Ζβερνέτσι έχουν εγγεγραμμένους περισσότερους από 5.000 κατοίκους που έχουν ως μητρική γλώσσα την ελληνική, αλλά ποτέ δεν αναγνωρίστηκαν από το αλβανικό κράτος ως ελληνική μειονότητα. Οι ίδιοι εκφράζουν την περηφάνια τους για την ελληνικής τους καταγωγή και εξέφρασαν αίτημα για στενότερη επικοινωνία με τους θεσμούς της Ελληνικής Μειονότητας, αλλά και του εθνικού μας κέντρου. Στις τοποθετήσεις τους, τόσο ο κ, Ροκανάς όσο και ο κ. Παππάς, εξέφρασαν την ευγνωμοσύνη και το θαυμασμό τους προς αυτήν την κοινότητα, αλλά και την δέσμευση τους για περισσότερη στήριξη. Στην Νάρτα λειτουργεί φροντιστήριο εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας με δύο τμήματα υπό την ενίσχυση της Ελληνικής Πρεσβείας και άλλων φορέων. Διαπιστώθηκε στη συζήτηση πως είναι απαραίτητη μία πιο συντονισμένη προσπάθεια για την επίλυση οικονομικών, υλικοτεχνικών και άλλων ζητημάτων, κάτι που αποφασίστηκε να γίνει για όλα τα φροντιστήρια που λειτουργούν σε όλη την επικράτεια.
Πολύ ενδιαφέρουσα και εποικοδομητική ήταν επίσης η συνάντηση που έγινε με τους Έλληνες της Αυλώνας σε κεντρικό ξενοδοχείο της πόλης. Ο Πρέσβης της Ελλάδος στα Τίρανα μίλησε για τον σπουδαίο γεωπολιτικό ρόλο που διαδραματίζει η Ελλάδα, παρόλο που την βαραίνει μια πολυετή οικονομική κρίση. Μίλησε για τις ελληνοαλβανικές σχέσεις, τις οποίες χαρακτήρισε με ανοδική δυναμική. Διαβεβαίωσε τους παραβρισκόμενους για το αμείωτο ενδιαφέρον της Ελληνικής Κυβέρνησης για την Εθνική Ελληνική Μειονότητα στην Αλβανία.
Στην τοποθέτηση του ο Γενικός Πρόεδρος της Ομόνοιας έκανε την αυτοκριτική του: «Για λόγους που δικαιολογούνται αλλά και όχι, η «Ομόνοια» δεν επέδειξε την δέουσα προσοχή στην Αυλώνα. Ο ελληνισμός στην πόλη σας είναι μια μικρογραφία του βορειοηπειρωτικού ελληνισμού, καθώς σε αυτήν έχουμε πολλούς από τη Χειμάρρα, από τη Νάρτα, από τη Δρόπολη, από τα Ριζά, από το Πωγώνι, από το Βούρκο, αλλά και πολλούς Ελληνόβλαχους. Μετά τα Τίρανα είναι ίσως το δεύτερο αστικό κέντρο της Αλβανίας με τον περισσότερο απόδημο ελληνισμό. Η συνάντηση αυτή που τιμάται ιδιαίτερα με την παρουσία του Έλληνα Πρέσβη, θα είναι η αρχή για ένα νέο ξεκίνημα της Ομόνοιας στην Αυλώνα», είπε μεταξύ άλλων ο Γενικός Πρόεδρος ανακοινώνοντας ότι στο άμεσο μέλλον θα υπάρξουν και άλλες συναντήσεις. Οι παραβρισκόμενοι αφού εξέφρασαν τη ευχαρίστησή τους για την χωρίς προηγούμενο συνάντηση, συμμετείχαν σε μία πολύωρη εποικοδομητική συζήτηση.
Αυλώνα 18/03/2016
Γραφείο Τύπου και Επικοινωνίας

πηγή

Στην δημοσιότητα email του Soros προς την Hillary Clinton για να παρέμβουν οι ΗΠΑ στην Αλβανία



Αρκετές φορές μέσω άρθρων στην ιστοσελίδα μας έχουμε αναφερθεί στον ρόλο του μεγαλοεπενδυτή George Soros στα πολιτικά δρώμενα της Αλβανίας καθώς και στην στενή σχέση που έχει με τον Αλβανό πρωθυπουργό Έντι Ράμα, τον οποίο είχε καλέσει και στον γάμο του.
Ο George Soros συχνά εμπλέκεται σε πολιτικά ζητήματα και καταστάσεις κυρίως στα Βαλκάνια με απώτερο σκοπό το προσωπικό όφελος. Κάτι τέτοιο αποδεικνύεται και απο ένα email το οποίο έστειλε στην Χίλαρι Κλίντον το 2011 σχετικά με την Αλβανία και βγήκε στο φως της δημοσιότητας.
Ο George Soros, έγραψε τότε στην Hillary Clinton πως οι ΗΠΑ έπρεπε να παρέμβουν εξαιτίας της έκρυθμης κατάστασης που επικρατούσε στην Αλβανία κατόπιν της δολοφονίας 3 πολιτών κατά την διάρκεια διαδηλώσεων στα Τίρανα.
Το κατά πόσο τελικά εισακούστηκε η πρόταση του Soros ή όχι ακόμη και σήμερα δεν μπορεί να απαντηθεί με σιγουριά.



Το μηνυμα του Προέδρου της Δημοκρατίας στον απόδημο Ελληνισμό για την Εθνεγερσία

Εορτάζουμε την πιο καθοριστική στιγμή της σύγχρονης Ιστορίας μας, την «Ανάσταση» του Γένους μας, που οδήγησε στην εγκαθίδρυση του νεώτερου κυρίαρχου Ελληνικού Κράτους. Η Επανάσταση του 1821 εκδηλώθηκε σε μιαν εποχή κατά την οποίαν η πολιτική συγκυρία στην Ευρώπη, που ήταν τότε ουσιαστικώς το αποκλειστικό πεδίο διαμόρφωσης της διεθνούς πολιτικής, δεν εμφανιζόταν ευνοϊκή γι’ αυτήν. Δοθέντος ότι οι γεωπολιτικοί συσχετισμοί και οι διαφόρων ειδών Συμμαχίες μεταξύ των «ισχυρών» της εποχής εκείνης δεν συνιστούσαν πρόσφορο έδαφος για την Εθνεγερσία των Ελλήνων.
Παραταύτα, την 25η Μαρτίου 1821 το Έθνος των Ελλήνων τόλμησε την εξέγερση κατά του τουρκικού ζυγού και αγωνίσθηκε, με απαράμιλλον ηρωϊσμό και μέχρις εσχάτων, για την κατάκτηση της ελευθερίας του και, συνακόλουθα, την κατοχύρωση της κυριαρχίας του. Στον αγώνα τους αυτόν οι επαναστατημένοι Έλληνες είχαν συμπαραστάτες, συχνά και συμμαχητές, ορισμένα από τα πιο φωτισμένα τέκνα Λαών της Ευρώπης, που συμμερίσθηκαν τα ιδανικά της ελευθερίας και της αυτοδιάθεσης του Λαού μας. Ανεκτίμητη, όμως, αποδείχθηκε, η προσφορά πολλών Ελλήνων της Διασποράς, οι οποίοι συνεισέφεραν σ’ αυτόν τον υπέρ πάντων αγώνα όχι μόνο τις περιουσίες τους αλλά και την ίδια την ζωή τους. Γι’ αυτό θα τους σκεφτόμαστε διαρκώς μ’ αισθήματα βαθύτατου σεβασμού και ειλικρινούς ευγνωμοσύνης.
Οι Έλληνες αποδείχθηκαν, τότε, «και παρά δύναμιν τολμηταί, και παρά γνώμην κινδυνευταί και εν τοις δεινοίς ευέλπιδες», κατά την φράση του Θουκυδίδη. Ο αγώνας τους στέφθηκε από επιτυχία, διότι αγωνίσθηκαν για «του Χριστού την Πίστη την Αγία και της Πατρίδος την Ελευθερία». Η διάδοση των ιδεών του Διαφωτισμού, και πιο συγκεκριμένα το ρεύμα του αποκαλούμενου «Ελληνικού Διαφωτισμού», διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση της επαναστατικής ορμής των Ελλήνων. Χάρη στην Επανάσταση του 1821 δημιουργήθηκε, όπως προανέφερα, το νεώτερο Ελληνικό Κράτος από εμάς, τους Έλληνες, που είχαμε διατηρήσει, όμως, ζωντανή την εθνική μας συνείδηση διαμέσου των αιώνων.
Το απαράμιλλο παράδειγμα των προγόνων μας Αγωνιστών του 1821 πρέπει να μας εμπνέει και να μας καθοδηγεί στο διηνεκές. Ιδίως δε κατά την τρέχουσα κρίσιμη συγκυρία για την Πατρίδα. Όλοι οι Έλληνες, είτε ζούμε στην Ελλάδα είτε αποτελούμε μέρος του ακμάζοντος Απόδημου Ελληνισμού, οφείλουμε, περισσότερο από ποτέ, να δημιουργήσουμε ένα αρραγές μέτωπο συνευθύνης και συντονισμού των ενεργειών μας, προκειμένου ν’ αντιμετωπίσουμε επιτυχώς τις μεγάλες προκλήσεις των καιρών και να εξασφαλίσουμε ένα καλύτερο μέλλον για την Ελλάδα και τις νεότερες γενιές των Ελλήνων. Είναι η ώρα που ο Ελληνισμός οφείλει να δράσει, ως ενιαίο σώμα, κατά την φύση του και τον ιστορικό προορισμό του, αξιοποιώντας τις τεράστιες δυνατότητες και την εξαιρετική ποιότητα του ανθρώπινου δυναμικού και των Ελλήνων της Διασποράς.
Η Ελλάδα, πέραν του μεγάλου οικονομικού και κοινωνικού προβλήματος, αντιμετωπίζει σήμερα τις συνέπειες μιας πρωτόγνωρης προσφυγικής ροής, εξαιτίας της γεωγραφικής θέσης της στα εξωτερικά σύνορα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που είναι τα δικά της σύνορα φυλασσόμενα κυριάρχως απ’ αυτήν. Πιστοί στο αρχαιοελληνικό παράδειγμα της συμπεριφοράς των Προγόνων μας απέναντι στους Ικέτες αλλά και στις Χριστιανικές αρχές της αγάπης και της αλληλεγγύης, οι Έλληνες αντιμετωπίζουμε τους πρόσφυγες υπό όρους Ανθρωπισμού. Γνωρίζουμε, εξάλλου, ότι το Προσφυγικό ζήτημα θ’ αντιμετωπισθεί αποτελεσματικώς μόνον εάν σταματήσει οριστικώς ο πόλεμος στην Συρία. Ως τότε, και μπροστά στην ανθρωπιστική ευαισθησία που επιβάλλει η αντιμετώπιση του Προσφυγικού ζητήματος, καλούμε τους Ευρωπαίους Εταίρους μας να θυμηθούν ότι, εκτός από την Αρχαία Ελλάδα του πνεύματος και την Ρώμη των κρατικών θεσμών, υπάρχει ο τρίτος πυλώνας του Ευρωπαϊκού Οικοδομήματος, που είναι ο Χριστιανισμός και οι αρχές του. Κέντρο της Ευρώπης δεν είναι το κοινό νόμισμα αλλά ο ίδιος Άνθρωπος. Αυτό οφείλουν όλοι οι Ευρωπαίοι φίλοι και Εταίροι μας να μην το λησμονούν. Ζητούμε, λοιπόν, από την Ευρωπαϊκή Ένωση να ξαναθυμηθεί τις αρχές της και ν’ αντιμετωπίσει το Προσφυγικό ζήτημα σύμφωνα με τον πολιτικό και νομικό της πολιτισμό, απομονώνοντας τις ακραίες εκείνες φωνές στους κόλπους της που προκρίνουν τις ακριβώς αντίθετες επιλογές και διακατέχονται από αντιανθρωπιστικά και αντιδημοκρατικά φοβικά σύνδρομα. Όπως επίσης, και υπό τις συνθήκες του βαρύτατου ευρωπαϊκού πένθους για τα πρόσφατα τρομοκρατικά χτυπήματα και ιδίως για το τελευταίο αποτρόπαιο τρομοκρατικό χτύπημα στην καρδιά της Ευρώπης, τις Βρυξέλλες, ν’ αντιμετωπίσουμε αυτήν την τρομοκρατία ως πραγματική βαρβαρότητα που στρέφεται εναντίον του Πολιτισμού και της Δημοκρατίας και τους τρομοκράτες ως στυγνούς εγκληματίες εχθρούς της Ανθρωπότητας.
Τέλος, αποτελεί διαρκές χρέος μας να μην ξεχνάμε την Κύπρο. Για την Μεγαλόνησο, η οποία εξακολουθεί ν’ αντιμετωπίζει την τραγωδία ξένης στρατιωτικής κατοχής εδαφών της, πρέπει ν’ αναζητηθεί αμέσως λύση βιώσιμη, προκειμένου αυτή να είναι μόνιμη. Όχι, όμως, μια οποιαδήποτε λύση αλλά λύση σύμφωνη με το Διεθνές και το Ευρωπαϊκό Δίκαιο, πρωτογενές και παράγωγο. Για την ευόδωση αυτού του σκοπού, η συμπαράσταση και κινητοποίηση του Απόδημου Ελληνισμού -ως προς την οποία είμαι βέβαιος σύμφωνα με την μακρά παράδοσή του- είναι απολύτως αναγκαία.
Μ’ αυτές τις σκέψεις, και επ’ ευκαιρία του πανηγυρικού εορτασμού της 25ης Μαρτίου, σας εύχομαι υγεία και προκοπή. Και σας διαβεβαιώνω ότι είμαστε υπερήφανοι που τιμάτε, με την παρουσία και το εν γένει έργο σας, την Ελλάδα και το Ελληνικό Πνεύμα σ’ όλες τις γωνιές της Υφηλίου.

Μήνυμα ΥΦΥΠΕΞ, Γ. Αμανατίδη, προς τον απόδημο ελληνισμό για την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821

«Με αισθήματα εθνικής υπερηφάνειας και βαθιάς συγκίνησης απευθύνω σε όλες και όλους σας, ενεργά και δραστήρια μέλη της ανά τη γη Ομογένειάς μας, εγκάρδιο χαιρετισμό, με την ευκαιρία της εθνικής Επετείου της 25ης Μαρτίου 1821.
Την 25η Μαρτίου ο Ελληνισμός γιορτάζει μία από τις σημαντικότερες εορτές της Ορθοδοξίας και, παράλληλα, τιμά τους ηρωικούς αγώνες των πρωτεργατών της Εθνικής μας Παλιγγενεσίας.
Οι Κοινότητες των Ομογενών μας έδωσαν ηχηρό «παρών» σε όλα τα στάδια της Επανάστασης του 1821. Ενδυνάμωσαν το φιλελληνικό ρεύμα, κατέστησαν τους ξένους λαούς και τις Κυβερνήσεις τους κοινωνούς του ζητήματος της ελληνικής Ανεξαρτησίας και ενίσχυσαν παντοιοτρόπως το νέο Ελληνικό Κράτος.
Τα μηνύματα της Εθνικής Επετείου παραμένουν επίκαιρα. Η χώρα μας βρίσκεται αντιμέτωπη με σειρά προκλήσεων, τις οποίες μπορεί και πρέπει να αντεπεξέλθει επιτυχώς, με όπλα της την ομόνοια και τις κοινές προσπάθειες όλων των Ελλήνων, στη Γενέτειρα και στο εξωτερικό».
Γιάννης Αμανατίδης
Υφυπουργός Εξωτερικών και αρμόδιος για θέματα Ομογένειας

ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ Συκοφαντικό παραλήρημα κατά της Ορθοδόξου Εκκλησίας - KISHA ORTHODHOKSE AUTOQEFALE E SHQIPËRISË:Delir shpifjesh kundër Kishës Orthodhokse


ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ 
 Συκοφαντικό παραλήρημα κατά της Ορθοδόξου Εκκλησίας
Μέσα στα διάφορα παράδοξα που συμβαίνουν στη χώρα μας βλέπουμε κάποιον κάτοικο Τετόβου, μουσουλμανικής καταγωγής, τον κ. Αρμπέν Λάλα, να επιχειρεί να δώσει μαθήματα Κανονικού Δικαίου και κατευθύνσεις στην Ορθόδοξη Εκκλησία της Αλβανίας διαστρέφοντας, με παθολογική μανία και ασύστολα ψέματα, γεγονότα και αποφάσεις της Ορθοδόξου Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Αλβανίας, προσπαθώντας να παραπλανήσει την κοινή γνώμη. Μέχρι τώρα δεν έχει παρατηρηθεί κάποιος Ορθόδοξος να κάνει κάτι ανάλογο για κάποια άλλη θρησκευτική κοινότητα. Ασφαλώς η παθιασμένη και γεμάτη παμπόνηρες συκοφαντίες αρθρογραφία του κ. Λάλα που δημοσιεύει και αναδημοσιεύει (σε ορισμένες ιστοσελίδες: botasot.info, mapo.al, kosovarimedia.com, gazetanewborn.net, ina-online.net, shqiptari.eu, κ.α στις (16.03.2016) και στην εφημερίδα “Ballkan” στις 18.03.2016) δηλητηριάζει την ατμόσφαιρα ειρήνης και αρμονίας μεταξύ των θρησκευτικών κοινοτήτων στην Αλβανία. Όσον αφορά στο συκοφαντικό μυθιστόρημα εναντίον της Εκκλησίας μας, που κατασκεύασε σχετικά με την υπόθεση ενός ιερέως από την Αυλώνα του π. Ηλία Κύριο, με αποκλειστικό σκοπό να κατηγορήσει με υβριστικές ρητορείες τον Ορθόδοξο Αρχιεπίσκοπο, έχει ήδη αποκαλύψει την αλήθεια ο ίδιος ο π. Ηλίας με επιστολή του, που δημοσιεύθηκε στο iliriapress.com 18.03.2016, τονίζοντας την αδιάκοπη μεγάλη τιμή που ο Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος έδειχνε ανέκαθεν για τον πατέρα του, τον οποίο χειροτόνησε επίσκοπο, και την συνεχή φροντίδα για την οικογένεια του Επισκόπου Κοσμά Κύριο. Οι Ορθόδοξοι Ιερείς δεν έχουν ανάγκη του αυτεπάγγελτου «εισαγγελέα» κ. Λάλα για την προστασία των δικαιωμάτων τους. Τα κατά καιρούς προβλήματα και τις πληγές – μεταξύ των οποίων η καταβολή ποσού 23 εκατομμυρίων λέκ σε μη Ορθόδοξο κάτοικο της Αυλώνος που υφάρπαξε εκκλησιαστικό οικόπεδο και έκτισε εστιατόριο) φροντίζει να αντιμετωπίζει και να θεραπεύει αθόρυβα ο Αρχιεπίσκοπος. Τον Ορθόδοξο Αρχιεπίσκοπο κ. Αναστάσιο τελικά, έχει σαν μόνιμο στόχο και προσπαθεί να σπιλώσει με συνεχή συκοφαντικά μυθεύματα ο συντάκτης των άρθρων αυτών και οι κύκλοι που τον χρησιμοποιούν. Αλλά το αναμφισβήτητο πανορθόδοξο κύρος και την επί 60 χρόνια εξαίρετη προσφορά του στην Εκκλησία, γνωρίζουν εκατοντάδες χιλιάδες πιστοί εντός και εκτός Αλβανίας.
 21 Μαρτίου 2016 
 Εκ της Αρχιεπισκοπής

Σχόλιο Πελασγός:
Τα παράσιτα χωρίς ταυτότητα, με βαθιά αισθήματα κατωτερότητας και διαταραγμένη προσωπικότητα κερδίσουν ύπαρξη μόνο αφού επιτεθούν αυτά που αξίζουν. Αλλιώς εν θα υπήρχαν. 

KISHA ORTHODHOKSE AUTOQEFALE E SHQIPËRISË

 Delir shpifjesh kundër Kishës Orthodhokse

Mes shumë paradokseve që ndodhin në vendin tonë, shikojmë edhe një banor të Tetovës me origjinë myslimane, z. Arben Llalla, i cili merr përsipër të japë leksione të së Drejtës Kanonike dhe orientime për Kishën Orthodhokse të Shqipërisë. Ai shtrembëron me mani patologjike dhe gënjeshtra dinake, ngjarje dhe vendime të Kishës Orthodhokse Autoqefale të Shqipërisë, duke u përpjekur në këtë mënyrë të mashtrojë opinionin publik. Deri më tani nuk ka dalë ndonjë Orthodhoks të bëjë diçka të ngjashme kundër ndonjë komuniteti tjetër fetar. Është më se e sigurt, se artikujt e mbushur me dashakeqësi dhe shpifje të pabaza të z. Llalla, që boton dhe riboton (në disa portale online: botasot.info, mapo.al, kosovarimedia.com, gazetanewborn.net, ina-online.net, shqiptari.eu, në datat 16.03.2016 si dhe në gazetën “Ballkan”, në datën 18.03.2016), helmojnë atmosferën e paqes dhe harmonisë midis komuniteteve fetare në Shqipëri. Sa i takon romanit shpifës kundër Kishës sonë që bëri në lidhje me një prift orthodhoks nga Vlora, të atë Ilia Qirio, me qëllim të vetëm të akuzojë me retorika fyese Kryepiskopin Orthodhoks, të vërtetën e ka zbuluar vetë atë Ilia me një letër të tijën, që u botua në Illiriapress.com 18.03.2016. Në këtë letër del në pah nderimi i madh që Kryepiskopi Anastas ka treguar gjithmonë për atin e tij, të cilën e hirotonisi episkop dhe përkujdesjen për familjen e episkopit Kozma Qirio. Priftërinjtë orthodhoksë nuk kanë nevojë për “prokurorin” e vetëshpallur z. Llalla për të mbrojtur të drejtat e tyre. Problemet dhe plagët- midis të cilave edhe pagimi i shumës të 23 milionë lekësh tek një qytetar jo orthodhoks i Vlorës, që rrëmbeu me forcë një pronë kishtare dhe ndërtoi një restorant të tijin),- është Kryepiskopi ai që përpiqet ti shërojë pa bërë zhurmë. Kryepiskopi jonë z. Anastasi është bërë shënjestra e përhershme i shkruesit i këtyre artikujve, i cili, bashkë me qarqet që e përdorin, përpiqet ta baltosë duke fabrikuar sajesa. Por, autoriteti i tij mbarë orthodhoks, që nuk mund vihet aspak në dyshim dhe kontributi i tij i jashtëzakonshëm në Kishë për më tepër se 60 vite, njihet nga qindra mijëra besimtare brenda dhe jashtë Shqipërisë. 
 21 Mars 2016 
 Nga Kryepiskopata e Hirshme

Koment Pelasgos: Parazitët pa identitet, me ndjenja të thella inferioriteti dhe çrregullim të rëndë psikologjik fitojnë ekzistencë vetëm duke sulmuar diçka që ja vlen sepse ndryshe nuk do të ekzistonin. 

Κυριακή της Ορθοδοξίας Ιστορικό Περί Οικουμενισμού 13 3 2011 Αρχιμ, Επιφάνιος Χατζηγιάγκου Φλώρινα


Ποιοὶ πολεμοῦν τοὺς Σουλιῶτες καὶ τοὺς Ἀρβανίτες; - Cilët luftojnë Suliotët dhe Arvanitët?

Ο πεμπτοφαλαγγίτες διαστρεβλωτς τς λληνικς στορίας ναντίον τν λλήνων τς πείρου. Ποιο πολεμον τος Σουλιτες κα τος ρβανίτες;

να π τ συμπτώματα τς ποχς πο βιώνουμε τς τελευταες δεκαετίες εναι κα ατ τς συνειδητς λλοίωσης τς λληνικς στορίας. Πρόκειται γι μία συστηματικ συμπεριφορ πο χει ποκτήσει προκλητικς διαστάσεις. Πολλο καταλογίζουν σ ατν τν νοοτροπία τν τάση κάποιων σκοτεινν Κέντρων ν σοπεδωθε στορικ συνείδηση το Λαο μας κα τν μετατροπή μας σ ναν βουλο Λα καταναλωτν-πελατν το Πολιτικο συστήματος.
Στ παιχνίδι ατ ντάσσεται σκόπιμη λλοίωση τς στορίας πο φορ μεγάλες στιγμς το λληνισμο, πως εναι παρουσία κα προσφορ μεγάλων μάδων το λληνικο θνους, πως ο Σουλιτες. Ο Σουλιτες, σύμφωνα μ τ τελευταα ντεπιστημονικ πιχειρήματα πολλν, δν εναι λληνες λλλβανο ποτυχε ν συμμετάσχουν στν λληνικ πανάσταση κα νξελληνιστον!
Χρησιμοποιον ς …πόδειξη γι ατ τ τι ταν δίγλωσσοι λληνες, δηλαδ μιλοσαν κα «ρωμαίικα» (πως λέγονταν τ λληνικ σ πολλς περιοχς τς λλάδος, κατ τν Τουρκοκρατία) μαζ μ τ ρβανίτικα (μία μικτ γλώσσα πο κα σήμερα δν χαρακτηρίζει κάποια θνικ μάδα). Κα τ τι μιλοσαν μία λλη διάλεκτο, σημαίνει τι δν ασθάνονταν λληνες; Μία 
«πολιτικς ρθ» πιστημονικ ντίληψη προσπαθε ν πιβληθε ς …μόνη σωστή. πικεφαλς ατν τν ντιλήψεων εναι Πανεπιστημιακο πο συνηθίζουν ν μετέχουν σ κοιν πιστημονικ σχήματα πο χρηματοδοτονται π 
«δρύματα» κα ΜΚΟ, γχώριων κα ξένων συμφερόντων.
Ατν τν ντίληψη, φυσικά, τν διαψεύδει πανηγυρικ στορικ πραγματικότητα. Ο διοι ο Σουλιτες πίστευαν τι νήκουν στ μεγάλο λληνικ θνος κα γι τν λόγο ατν βρίσκονταν σ συνεχ πολεμικ ντιπαράθεση μ τος θωμανούς, πως τν λ πασ (π τν ποο τελικ μ πουλο τρόπο ττήθηκαν τ 1803 μέσα σ σκηνς ατοθυσίας). π τν πρώτη στιγμ τς κρηξης τς παναστάσεως το 1821 ο Σουλιτες βρέθηκαν στν γώνα ν νακαταλάβουν τ χωρι τους στ Σούλι, λλ παρ τν ρωισμό τους ξέλιξη τν γεγονότων στράφηκε ναντίον τους. Μετά, μ κορυφαίους τους κπροσώπους τν οκογενειν Τζαβέλα κα Μπότσαρη, ο Σουλιτες νίσχυσαν τν λληνικ γώνα. πόδειξη ατο εναι ο δεκάδες μάχες κα ο νεκρο πο δωσαν σ λη τν λλάδα, γι ν τν λευθερώσουν.
Παρόμοια στοχοποίηση δέχονται κα ο ρβανίτες, ο δίγλωσσοι ατο μαχητς το λληνισμο. Δυστυχς τν προπαγάνδα πο υοθετον ο λβανο στ σχολικά τους βιβλία (τολμώντας ν πονε μάλιστα τι …χάρη στος λβανος γιναν λεύθεροι ο λληνες!) ποδέχονται καλληνες πανεπιστημιακοί, πο πολλς φορς μ κρατικ χρήματα κονδύλια π ξένες Πρεσβεες ( δρύματα σν το Σόρος) παναλαμβάνουν τς νιστόρητες λλ κα θνικ ασχρς θέσεις τους.
Τ εχάριστο εναι πς χουν πληθύνει κα ο φωνς τς λήθειας, πο τολμον ν ξεγυμνώσουν τος νιστόρητους πεμπτοφαλαγγίτες. Πλέον χουν γνώση ο φύλακες κα τος βάζουν στν θέση τους….
Γεώργιος Διον. Κουρκούτας, Καθηγητς φιλόλογος

Propaganduesit në krah të armikut si shtrembërues të Historisë Greke kundrejt Helenëve të Epirit. Cilët luftojnë Suliotët dhe Arvanitët?


Një prej simptomat e priudhës që jetojmë 10 vjeçarin e fundit është ajo e deformimit të ndërgjegjshëm të historisë Helene. Bëhet fjalë për një sjellje sistematike që ka marrë dimensione provokative. Shumë ja ngarkojnë këtë mentalitet dhe tendencë disa Qëndrave të errëta që të sheshohet ndërgjegjia Historike e Popullit tonë dhe shndërrimit tonë në një Popull pa dëshirë, konsumator-klientelist të sistemit politik.


Në këtë lojë rënditet dhe deformimi i Historisë e cila i përket çasteve të mëdha të Helenizmit, siç është prezenca dhe oferta e grupimeve të mëdha të Kombit Helen, si Suliotët. Suliotët sipas argumenteve antishkencore të shumë personave, nuk janë Grekë, por ... Shqiptarë që ... rastisën të marrin pjesë në Kryengritjen Helene dhe të .... helinizoheshin!


Përdorin si ... vërtetim për këtë se ishin Helenë dygjuhësh, dmth flisnin dhe “romaishten” (siç quheshe greqishtja në shumë zona të Greqisë gjatë pushtimit osman) bashkë me arvanitasen (një gjuhë që sot nuk karakterizon ndonjë grupim etnik). Dhe që flisnin një dialekt tjetër, do të thotë që nuk ndjeheshin Helenë? Një koncept shkencor “politikisht i drejtë” përpiqet që të mbizotërojë si e vetmja e saktë. Në krye të këtyre opinioneve janë Profesorë Universitetesh që kanë si zakon të marrin pjesë në format publike shkencore që financohen nga “Institucione” dhe OJQ, të interesave të brendshme dhe të jashtme.

Këtë mendim, natyrisht, e përgënjeshtron  në mënyrë panigjirike realiteti Historik. Vetë Suliotët besonin se i përkisnin Kombit Helen dhe për këtë arsye ndodhen në një përplasje luftarake të vazhdueshme me Osmanët, si me Ali Pashën (nga i cili si përfundim me dinakëri u mundën më 1803 në skena vetësakrifikimi). Nga çasti i parë i shpërthimit të Kryengritjes të 1821 Suliotët u gjendën në betejë që të rifitojnë fshatrat e tyre në Sul, por mgjth heroizmin e tyre zhvillimi i ngjarjeve u kthye kundër tyre. Më pas, me kryesorë përfaqësuesit e Xavellës dhe Bocarit, Suliotët, përforcuan Betejën Helene. Vërtetim i kësaj janë me mijëra beteja dhe të vdekurit që dhuruan jetën në të gjithë Greqinë për ta çliruar.

Një shënjestrim të ngjashëm pësuan dhe Arvanitët, këta luftëtarë dygjuhësh të Helenizmit.
Fatkeqësisht propagandën që adoptojnë Shqiptarët në librat e tyre shkollorë (duke guxuar që të thonë se ... falë Shqiptarëve u çliruan Helenët!) pranojnë dhe profesorët Helenë, që shpesh herë me para shtetërore ose buxhete nga Ambasada të huaja (ose Institucione si ai i Soros-it) përsëritin pozicionet e tyre antihistorike dhe kombëtarisht të turpshme.


Por të kënaq fakti se janë shtuar dhe zërat e së Vërtetës, që guxojnë që të zhveshin këta propagandues të paaftë historikisht. Tashmë e dinë mbrojtësit e vërtetë dhe i vendosin ata në vendin që ju takon.


Gjeorgjio Dhion. Kurkuta,
Profesor Filolog.

Ενισχύστε οικονομικά την προσπάθεια μας!

Ετικέτες

ενημέρωση (2161) ενημέρωση-informacion (1423) Αλβανία (904) ορθοδοξία (422) ιστορία-historia (373) Εθνική Ελληνική Μειονότητα (366) ελληνοαλβανικές σχέσεις (311) ορθόδοξη πίστη - besimi orthodhoks (277) Εθνική Ελληνική Μειονότητα - Minoriteti Etnik Grek (253) Β Ήπειρος (239) ορθοδοξία-orthodhoksia (232) ορθόδοξη πίστη (222) εθνικισμός (195) διωγμοί (162) τσάμηδες (122) shqip (119) Κορυτσά-Korçë (118) Κορυτσά Β Ήπειρος (103) informacion (100) Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος (97) ορθόδοξη ζωή (96) ορθόδοξη ζωή- jeta orthodhokse (75) διωγμοί - përndjekje (61) ορθόδοξο βίωμα (59) εθνικισμός-nacionalizmi (56) ορθόδοξη εκκλησία της Αλβανίας (55) Ελλάδα-Αλβανία (48) Ι.Μ Κορυτσάς - Mitropolia e Shenjtë Korçë (45) ανθελληνισμός (44) Ελληνικό Σχολείο Όμηρος (43) πολιτισμός - kulturë (43) besimi orthodhoks (40) Γενικό Προξενείο Ελλάδος Κορυτσά (39) Ορθόδοξη Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Αλβανίας - Kisha Orthodhokse Autoqefale Shqiptare (37) ιστορία ορθοδοξίας (36) βίντεο (34) Shqipëria (32) ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ 1821 (32) κομμουνισμός- komunizmi (30) πνευματικά (27) Μητρόπολη Κορυτσάς - MItropolia e Korçës (24) πολιτική-politikë (23) απόδημος ελληνισμός-helenizmi i diasporës (22) αλβανικά (21) εκπαίδευση (21) Αρχαία Ελλάδα (20) helenët-Έλληνες (19) κομμουνισμός (19) Greqia (17) Βλαχόφωνοι Έλληνες (15)