Σελίδες

Αντίποινα σκληρά «και νύχτα» για σένα Κατσίφα

anastasiadis_themosΘέμος Αναστασιάδης

Αδιανόητο η Ελλάδα να μην υπερασπίζεται τις μειονότητές της

Με νόμο και τρόπο σε όλα τα μέτωπα εντός και εκτός Ελλάδας 

Απίστευτες χυδαιότητες που δεν έχουν ειπωθεί ποτέ ξανά από πρωθυπουργό -έστω και αυτής της- χώρας εκτόξευσε ο πρωθυπουργός της Αλβανίας σωρηδόν εναντίον των Ελλήνων, με πρώτο και καλύτερο βέβαια τον δολοφονημένο Κωνσταντίνο Κατσίφα. Ως εδώ τίποτα το πολύ περίεργο μια που το ευγενές αυτό φύλο, οι Αλβανοί, δεν φημίζονται για τους τρόπους τους, ούτε για τον πολιτισμό τους, και ειδικά ο Εντι Ράμα έχει κάνει καριέρα ως επαγγελματίας τραμπούκος και υβριστής του Ελληνισμού. 

Να πούμε ότι ξεπέρασε κάθε όριο; Οχι, γιατί ο άνθρωπος αυτός δεν γνωρίζει όρια, όπως προφανώς δεν έχουν όρια το μίσος και το κόμπλεξ των Αλβανών απέναντί μας. Η είδηση είναι αλλού. Στο ότι στις τόσες και τόσες χυδαιότητες δεν δόθηκε ούτε μία απάντηση από ελληνικής πλευράς έτσι για να μπαίνουν κάποια πράγματα στη θέση τους. Αλήθεια, τι κάνουμε; Φοβόμαστε και τους Αλβανούς τώρα; Και δεν θέλουμε τάχα να οξύνουμε τις μεταξύ μας σχέσεις; Μα τι όξυνση να υπάρχει όταν σκοτώνουν τον άνθρωπό σου και σε βρίζουν κι από πάνω; Θα μπορούσε να πει κανείς ότι δεν αξίζει καν να συζητάς επισήμως με τον Ράμα και τους Αλβανούς και ότι πολύ θα του ήταν να του απευθύνουν και τον λόγο. 

Ναι, υπό την προϋπόθεση ότι χωρίς πολλά-πολλά θα είχαμε πάρει ήδη νέα μέτρα -όχι αντίποινα- γιατί η ζωή του Κωνσταντίνου Κατσίφα δεν γυρίζει πίσω, αλλά πρακτικά αντίμετρα που να δείχνουν στους Αλβανούς ότι δεν μπορούν να κάνουν ό,τι γουστάρουν και αυτό να μένει αναπάντητο. Στο κάτω-κάτω ποιος έχει τα μεγαλύτερα συμφέροντα; Σε ποια χώρα; Εκείνοι εδώ ή εμείς εκεί; Είναι προφανές ότι δεν χρειάζεται καν σύγκριση και αν ο Ράμα βρήκε 67 Ελληνες ανεπιθύμητους, εμείς μπορεί να έχουμε όχι 67.000, αλλά 670.000 συμπατριώτες του που πολύ εύκολα μπορεί να ανακηρυχθούν ανεπιθύμητοι στην Ελλάδα.

Πραγματικά δεν είναι δυνατόν να ζουν και να προκόβουν εδώ και την ίδια ώρα να σκοτώνουν τον Κατσίφα, ενώ διώκουν συστηματικά, ταπεινώνουν και βασανίζουν τους ελάχιστους Βορειοηπειρώτες που έχουν μείνει στη Βόρεια Ηπειρο, η οποία ύπουλα αποκαλείται, ακόμα και από Ελληνες, «Νότια Αλβανία». Στην πραγματικότητα αρκεί να εφαρμοστούν οι νόμοι και, αντί να κυνηγάνε τους Ελληνες για τον ΕΝΦΙΑ, να στρώσουν στο κυνήγι τους Αλβανούς, οι οποίοι είναι πρωταθλητές στη φοροδιαφυγή και στο έγκλημα μέσα στην Ελλάδα. Μέχρι και τη μισή Μύκονο έχουν πάρει σιγά-σιγά ξεπλένοντας εκεί το χρήμα που βγάζουν από γύρευε τι άλλου είδους δραστηριότητες. 

Δεν είδα όμως καμία ανακοίνωση του ΣΔΟΕ που να λέει ότι έβαλε χέρι σε Αλβανούς μαγαζάτορες. Τι έγινε; Τους φοβούνται τόσο πολύ για να τολμήσουν να εφαρμόσουν όσα κάνουν σε κάποιους Ελληνες επαγγελματίες; Αναρίθμητες είναι ακόμα οι παρανομίες στις ιδιοκτησίες και στις ενοικιάσεις σπιτιών από αλβανικά στοιχεία που στην αρχή παριστάνουν τους νοικοκύρηδες και στο τέλος καταλήγουν να τρομοκρατούν και να πουλάνε προστασία σε ολόκληρες πολυκατοικίες και περιοχές. Θα τα κάνανε αυτά άμα ξέρανε ότι για οποιονδήποτε διωγμό με αστεία προσχήματα πολεοδομικής φύσης που γίνεται στη Βόρεια Ηπειρο κατά Ελλήνων θα το πλήρωναν και εδώ με το ίδιο νόμισμα; Είναι να αναρωτιέσαι αν είμαστε τόσο αδιάφοροι ή τόσο παραδομένοι που δεν τολμάμε να διεκδικήσουμε ούτε τον ήλιο μας.
 
Υπάρχουν όμως κι άλλοι τομείς όπου η Ελλάδα πρέπει να υπερασπίζει τα δίκια της απέναντι σε κάθε Αλβανό αληταρά που θέλει και Σύνοδο Κορυφής, τρομάρα του. Για εμάς είναι αδιανόητο μετά από αυτό που έκαναν με τον Κωνσταντίνο Κατσίφα να πάμε και να τους υποστηρίξουμε στα διάφορα θέματα που έχουν με την ένταξη στην Ευρωπαϊκή Ενωση. Ειδικά αυτό το τελευταίο θα έμοιαζε με σύντομο ανέκδοτο αν δεν είχε αρχίσει η διάλυση με το Brexit και τους Ιταλούς. 

Η κυβέρνηση του εθισμένου κωλοτούμπα Τσίπρα πρέπει να βρει την αξιοπρέπεια να διακηρύξει με κάθε νόμιμο και διπλωματικό τρόπο ότι δεν μπορεί να συναινεί στη συμμετοχή σε ΝΑΤΟ και Ε.Ε. εγκληματικών κυβερνήσεων, όπως αυτή του Ράμα, και ότι σε κάθε περίπτωση δεν πρόκειται να κάνει ούτε βήμα πίσω όσο συνεχίζονται οι διωγμοί και η μη τήρηση των διεθνών συνθηκών για τα ανθρώπινα δικαιώματα των Ελλήνων της Βόρειας Ηπείρου. 

Ολα αυτά ήρεμα, συγκροτημένα και πολιτισμένα όπως αρμόζει σε ένα κανονικό δυτικό κράτος και όχι σε συμμορίες ναρκωτικών που μετονομάζονται σε πολιτικά κόμματα. Πρέπει να τους αντιμετωπίσουμε παντού και να σπάνε τα μούτρα τους όπου βρεθούνε, πονηρά, τεχνοκρατικά και μες στη νύχτα, που λέει ο λόγος, έως ότου πάρουν χαμπάρι ότι Ευρώπη και εθνική υστερία μαζί δεν πάνε.

Ειλικρινά είναι να απορείς γιατί η Ελλάδα φέρεται σαν να μισεί τα παιδιά της, ειδικά αυτά που ζουν σε εδάφη «βαρβάρων», ενώ αντίθετα ο Ερντογάν μάς λέει συνέχεια πως θα υπερασπίσει όποιον Τούρκο βρίσκεται στα «σύνορα της καρδιάς» του που είναι τόσο μακρινά όσο και οι γαλαξίες του «Star Trek». Μέχρι και στην Κίνα έχουν πάει και έχουν ανακαλύψει τουρκική μειονότητα. 

Ενώ πρόκειται προφανώς για τίποτα ξεχασμένους Μογγόλους που έμειναν εκεί όταν το συμπαθές έθνος των γειτόνων μας έφτασε στο Βυζάντιο και παρ’ ολίγον να πάρει και την Ευρώπη. Αλλά τι λέμε τώρα, μέχρι και οι Σκοπιανοί λύσσαξαν για να μπει στη συμφωνία το δικαίωμά τους να υπερασπίζουν ομοεθνείς τους σε όποια χώρα τυχόν τους ανακαλύψουν. Δεν υπάρχει δηλαδή κράτος ή έθνος που να μην κάνει το αυτονόητο, να υπερασπίζεται τους ανθρώπους του, ειδικά όταν ζουν ως καταπιεσμένες μειονότητες. 

Η Ελλάδα τι Σύνδρομο Μήδειας έχει πάθει και πετροβολάει τα παιδιά της αντί να τα προστατεύει ως κόρην οφθαλμού; Βρέθηκαν Ελληνες πολιτικοί να πουν «καλά του κάνανε του Κατσίφα άπαξ και ήταν ένοπλος» προτού καν προλάβει να στεγνώσει το μελάνι από τα SMS. Διαχρονικά η Αριστερά ειδικά, αλλά όχι μόνο αυτή, έχει κόμπλεξ και εχθρότητα απέναντι στους Ελληνες που ξέμειναν στις χαμένες πατρίδες μας είτε μιλάμε για την Κωνσταντινούπολη, είτε για τη Θράκη, είτε για τη Βόρεια Ηπειρο. Τι ζόρι τραβάει και δεν το μαρτυράει; 

Συμπερασματικά, αν δεν κινηθούμε και τώρα, αν μετά τη δολοφονία του Κατσίφα δεν προχωρήσουμε σε συστηματικά μέτρα προστασίας του πληθυσμού μας εντός και εκτός Ελλάδας, τότε θα έχει νόημα η κραυγή της μητέρας του Κωνσταντίνου «θα γίνω μάνα με πέτρινη καρδιά». Εκείνη βέβαια αλλιώς το είπε και άλλο μήνυμα θέλησε να περάσει, αλλά η σημερινή επίσημη Ελλάδα περνάει παντού το μήνυμα ότι είναι μάνα πατρίδα με πέτρινη καρδιά

Διακρατική συνάντηση για την σύνδεση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Φλώρινα – Καστοριά – Πόγραδετς (φωτο)

DSC_9968.jpg



Από την Καστοριά ξεκίνησαν οι διαδικασίες για την υλοποίηση του έργου: «Νέα σιδηροδρομική γραμμή Φλώρινα – Καστοριά – Πόγραδετς».
Η συγκεκριμένη σιδηροδρομική γραμμή θα συνδέει το αεροδρόμιο της Καστοριάς με το εσωτερικό της χώρας μας, τα Βαλκάνια τη Δυτική και την Ανατολική Ευρώπη.
Η πρώτη συνάντηση εργασίας κατά τη διάρκεια της οποίας συζητήθηκε ο τρόπος υλοποίησης του συγκεκριμένου έργου, το οποίο πιστώνεται στην Ολυμπία Τελιγιορίδου, πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι σε αίθουσα του ξενοδοχείου «LIMNEON».
Έλαβαν μέρος ο Γ.Γ. Μεταφορών Θάνος Βούρδας, ο Γενικός Δ/ντής του Υπουργείου Υποδομών και Ενέργειας της Αλβανίας Thimjo Paku, εκπρόσωποι του ΟΣΕ, της ΕΡΓΟΣΕ και των αλβανικών σιδηροδρόμων, καθώς και η Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης – βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Καστοριάς Ολυμπία Τελιγιορίδου.
Το έργο εντάχθηκε στο διασυνοριακό πρόγραμμα INTERREG Ελλάδα – Αλβανία προκειμένου να ολοκληρωθεί η μελέτη βιωσιμότητας και στα Διευρωπαϊκά δίκτυα μεταφορών ώστε μετά την ολοκλήρωση της μελέτης να υπάρχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση για τα επόμενα βήματα που θα γίνουν έως την ολοκλήρωσή του.
Σε δηλώσεις τους προς τους εκπροσώπους των ΜΜΕ η Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης – βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Καστοριάς Ολυμπία Τελιγιορίδου, ο Γ.Γ. Μεταφορών Θάνος Βούρδας, η πρώην Γ.Γ. Μεταφορών Πέτη Πέρκου και ο Δ/νων σύμβουλος του ΟΣΕ Πάνος Θεοχάρης αναφέρθηκαν στη σημασία του συγκεκριμένου έργου επισημαίνοντας ότι πρόκειται για ένα έργο ύψιστης σημασίας για την Ελλάδα και την Αλβανία και ειδικότερα για τη περιοχή της Καστοριάς όπως ανέφεραν: «Αξιοποιώντας τόσο τον σιδηρόδρομο, το οδικό δίκτυο, το αεροδρόμιο αλλά και όλες τις δυνατότητες που έχει, θα μπορέσει να αποκτήσει έναν ισχυρό ρόλο και προς τα Δυτικά Βαλκάνια τη Δυτική και την Ανατολική Ευρώπη».
Ε.Ψ. – Σ.Ι.

Δικαστική έρευνα για το «μαύρο» χρήμα του "φιλοαλβανο" Θ.Πάγκαλου

Δικαστική έρευνα για το «μαύρο» χρήμα του Θ.ΠάγκαλουSManalysis

  
Δικαστική έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη  για να διαπιστωθεί η προέλευση των παράνομων εσόδων και το ξέπλυμα «μαύρου» χρήματος για τον πρώην υπουργό και πρώην κορυφαίο στέλεχος των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ Θ.Πάγκαλο μετά την παραδοχή του ιδίου ότι έχει εισπράξει «μαύρο» χρήμα .

Η έρευνα ξεκίνησε μετά από σχετικό ερώτημα που απηύθυνε στον Άρειο Πάγο ο βουλευτής Αχαΐας και πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού κόμματος Ν.Νικολοπουλος ο οποίος ήδη κλήθηκε να καταθέσει στο δικαστή που διεξάγει την σχετική έρευνα.

Να σημειώσουμε ότι ο Θ.Πάγκαλος συμμετείχε στα χρυσοφόρα, για όλο το ΠΑΣΟΚ, ΚΥΣΕΑ που αποφάσισαν τις μεγάλες προμήθειες αμυντικού υλικού ως ΥΠΕΞ το 1998 όπως η προμήθεια των υποβρυχίων Τype 214, των α/α Crotale κ.λ.π


Ακολουθεί η ερώτηση του Ν.Νικολόπουλου.

Προς:
Τη Βουλή των Ελλήνων
Δ/νση Κοινοβουλευτικού Ελέγχου
Τμήμα Ερωτήσεων
Κοιν.:
Βουλευτή κ. Ν. Νικολόπουλο
(δια της αρμόδιας Υπηρεσίας
της Βουλής των Ελλήνων)

Ο πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος και ανεξάρτητος βουλευτής, με ερώτησή του προς του Υπουργό Οικονομικών έφερε στο προσκήνιο τις προκλητικές δηλώσεις του κ. Θεόδωρου Πάγκαλου για χορηγίες μαύρου χρήματος σε κόμματα και πολιτικούς καλώντας τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης και τον Υπουργό Οικονομικών που έχουν την ευθύνη των Τραπεζών «να μας γνωρίσουν τι ακριβώς θα πράξουν ως εκπρόσωποι του Δημοσίου στη Γενική Συν/ση και στη Διοίκηση των δανειστριών Τραπεζών, ποια θέση διατύπωσαν και αν αυτή κατεγράφη από τα μέλη που η Κυβέρνηση πρότεινε και επέβαλε και τέλος αν έχει σχηματισθεί δικογραφία κατά του κ. Πάγκαλου»!

Ο κος Νικολόπουλος υπενθυμίζει ότι «σαν κεραυνός εν αιθρία πριν από αρκετά χρόνια είχε πέσει στο ΠΑΣΟΚ η είδηση της συγκλονιστικής ομολογίας του παλαιού κεντρικού στελέχους του κόμματος Σπύρου Αυγερινού ότι ο Θεόδωρος Τσουκάτος πήρε από τη Siemens 1.000.000 γερμανικά μάρκα το 1999, που κατέληξαν στα ταμεία του ΠΑΣΟΚ! Όπως ήταν φυσικό την έκπληξη ακολούθησε πλήρη αφωνία όλων των μεγαλοστελεχών της εποχής, μέχρι προσφάτως που ο  Θόδωρος Πάγκαλος, δοκιμάζοντας την υπομονή του κόσμου και περιπαίζοντας το περί δικαίου αίσθημα, ισχυρίστηκε προκλητικά ότι το να «παίρνεις μαύρα χρήματα και να τα δίνεις στο κόμμα δεν είναι αδίκημα»!!

Και καταλήγει λέγοντας:

«Όμως επειδή οι  βαριά φορολογούμενοι Έλληνες πολίτες πρέπει να μάθουν την ροή και την διαδρομή του μαύρου χρήματος προς το ΠΑΣΟΚ  μιας και αναπάντητα παραμένουν μέχρι σήμερα τα σχετικά ερωτήματα  με το αν πληρώνονται οι δόσεις για τα δάνεια του κόμματος ύψους 200.000.000, - το οποίο κόμμα, πλέον  «πολιτεύεται» με το «καθαρό» ΑΦΜ της Δημοκρατικής Συμπαράταξης και πιθανόν μέσα στο επόμενο διάστημα με νέο ΑΦΜ του «Κινήματος Αλλαγής»  ή όπως αλλιώς ονομαστεί -  ο πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος και ανεξάρτητος βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος, με ερώτησή του προς του Υπουργό Οικονομικών έφερε στο προσκήνιο τις προκλητικές δηλώσεις του κ. Θεόδωρου Πάγκαλου για χορηγίες μαύρου χρήματος σε κόμματα και πολιτικούς,  καλώντας τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης και τον Υπουργό Οικονομικών που έχουν την ευθύνη των Τραπεζών να μας γνωρίσουν τι ακριβώς θα πράξουν ως εκπρόσωποι του Δημοσίου στη Γενική Συν/ση και στη Διοίκηση των δανειστριών Τραπεζών, ποια θέση διατύπωσαν και αν αυτή κατεγράφη από τα μέλη που η Κυβέρνηση πρότεινε και επέβαλε και τέλος αν έχει σχηματισθεί δικογραφία κατά του κ. Πάγκαλου»!



ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ
ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ
ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ
ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ
Τηλ. επικ.: 210 7767 023
Αθήνα, 19 - 04 - 2018
Αρ. Πρωτ.: 135, 235
Προς:
Τη Βουλή των Ελλήνων
Δ/νση Κοινοβουλευτικού Ελέγχου
Τμήμα Ερωτήσεων
Κοιν.:
Βουλευτή κ. Ν. Νικολόπουλο
(δια της αρμόδιας Υπηρεσίας
της Βουλής των Ελλήνων)
Ερωτήσεις: 3942/28-02-2018 & 4920/02-04-2018
Σε απάντηση των υπ’ αριθ. 3942/28-02-2018 & 4920/02-04-2018 Ερωτήσεων του Βουλευτή κ. Ν. Νικολόπουλου, με θέμα: «O Πάγκαλος ομολόγησε κακουργηματική πράξη, ήτοι ότι αυτός και οι δικοί του έπαιρναν μαύρα χρήματα για το ΠΑΣΟΚ και η εισαγγελία του Αρείου Πάγου μένει άπραγη;», σας γνωρίζουμε κατά λόγο αρμοδιότητας ότι, όπως μας ενημέρωσε η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, δεν εκκρεμεί στην ως άνω υπηρεσία δικογραφία σχετική με το αναφερόμενο στην εν λόγω Ερώτηση θέμα. Ωστόσο σας ενημερώνουμε ότι με το υπ’ αριθμ. 472/19-04-2018 έγγραφό μας αποστείλαμε τις ως άνω Ερωτήσεις στην Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου προκειμένου να κρίνει εάν συντρέχουν λόγοι ενασχολήσεώς της.