Σελίδες

Ιδιωτικά και Δημόσια Πανεπιστήμια της Αλβανίας στα τάρταρα της Παγκόσμιας κατάστασης!! -Rrënojat e universiteteve private/ Ja ku janë katandisur në renditjen e Ranking of Universities

Ιδιωτικά και Δημόσια Πανεπιστήμια της Αλβανίας στα τάρταρα της Παγκόσμιας κατάστασης. Αν και από τα πιο ακριβά στο κόσμο με βάση το οικονομικό επίπεδο της χώρας (3000 ευρώ το χρόνο) τα ιδιωτικά πανεπιστήμια στην Αλβανία δεν προσφέρουν τίποτα αφού το επίπεδο των παρεχόμενων  γνώσεων  είναι σε επίπεδο λυκείου και χαμηλότερο. Ενώ τα Δημόσια Πανεπιστήμια βρίσκονται σε τέτοιο επίπεδο που και το ίδιο το κράτος παραδέχεται πως τα πτυχία των φοιτητών τους είναι αναξιόπιστα. Δείτε την κατάταξη και θα καταλάβετε. Γιαυτό και η χώρα αυτή "έχει τόσα μεγάλα μυαλά" :





Në shqip lexoni këtu:

Τα παιχνιδίσματα των Σκιπτάρων με τον …αετό





Ο πρωθυπουργός της Αλβανίας, Έντι Ράμα έχει δημοσιεύσει μια φωτογραφία στο ‘Facebook’ που την ονόμασε ‘φωτογραφία της ημέρας’, στην οποία βρίσκεται με τον πρωθυπουργό του Κοσσυφοπεδίου, Ραμούς Χαραντινάι και άλλα μέλη των κυβερνήσεων Κοσσυφοπεδίου και Αλβανία, τη στιγμή που όλοι μαζί σχηματίζουν τον ‘αετό’ της αλβανικής σημαίας.




Ενώ όλοι φαίνονται εξοικειωμένοι με το παιχνίδια αυτό των χεριών, ο υπουργός Εξωτερικών του Κοσσυφοπεδίου, Ενβέρ Χοτζάι δεν είχε ιδέα πως κάνουν αυτό το σύμβολο (φωτό). Το περιστατικό αυτό τράβηξε το ...δημοσιογραφικό ενδιαφέρον.


Αλλά δεν είναι μόνο ο Χοτζάι που δεν γνωρίζει το παιχνίδισμα αυτό, αφού πριν από λίγες ημέρες ο πρόεδρος του αλβανικού κόμματος των Σκοπίων, Αλί Αχμέτι, δεν μπορούσε να κάνει αυτό το σύμβολο, προκαλώντας το γέλιο του προέδρου Μέτα, γράφει η αλβανική Fax web.

--
               


​Οι Βορειοηπειρώτες, 600 χρόνια «Γκιαούρηδες»…

Στα πολυποίκιλα βάσανα των Ελλήνων του βόρειου τμήματος της Ηπείρου, το οποίο εδώ και εκατό και επιπλέον έτη έχει επιδικαστεί από τις Μεγάλες Δυνάμεις εκτός του σημερινού νεοελληνικού κράτους, προστίθενται πολλά «κοσμητικά» επίθετα, τα οποία αφορούν την αντιμετώπισή τους από αλλοεθνείς αλλά και Ελλαδίτες.
Οι εξουθενωμένοι από κάθε άποψη Βορειοηπειρώτες, πότε κατονομάζονται «Αλβανοί», πότε «Μειονοτικοί», πότε «Γκρέκοι» (Γραικοί») και πότε «Γκιαούρηδες». Χωρίς κανένας πια να λαμβάνει υπόψη του τη γνώμη που οι ίδιοι έχουνε για τον εαυτό τους. Παρά ταύτα εκείνοι δεν έχουν καμία διάθεση να επιβεβαιώνουν συνεχόμενα την καταγωγή τους με επιχειρήματα σε κάθε συναναστροφή. Δεν είναι δα και πρωταγωνιστές, σε καμία ψυχαγωγική ατραξιόν ή σε καμία βραζιλιάνικη σαπουνόπερα…
Η γνωστή «καραμέλα» για το αν τελικά είναι Έλληνες, ή όχι, έχει πια τελειώσει. Και ναι, είναι πικραμένοι, θέλουν να τους δεχτείτε χωρίς όλα αυτά τα ιστορικά στοιχεία (άγνωστα στους περισσότερους από εσάς) που επιθυμείτε να ακούσετε μέχρι να τα ενστερνιστείτε και τελικά να καταφέρουν να σας κάνουν να τους αποκαλέσετε «Έλληνες».
Την ελληνικότητά τους δεν πρέπει πια κανένας να την αμφισβητεί. Την έχουν αποδείξει με το ίδιο τους το αίμα και θα πρέπει πια όλοι σας να την αποδεχτείτε. «Δεξιοί», «Αριστεροί», «Κομμουνιστές», «Φιλελεύθεροι», «Αναρχικοί» και ούτω καθεξής. Όλοι εκείνοι τέλος πάντων, οι οποίοι διακατέχεστε από το σύνδρομο της «εθνικής προκατάληψης», θα πρέπει να γνωρίζετε πως ούτε ακραίοι είναι, ούτε και μη Έλληνες. Αυτή σας η «αλλεργία» αντιβαίνει σε όλα όσα τους καταλογίζουν οι Αλβανοί συντοπίτες τους, καθώς τους αποκαλούν «Καούρηδες» (Γκιαούρηδες), «Βρωμοέλληνες», «Μπάσταρδους», θεωρώντας τους ξένο σώμα στον νεοϊδρυθέν εθνικό περιβάλλον της Αλβανίας.
Επιπλέον θα πρέπει να ξέρετε πως μόνο και μόνο για την ελληνική τους μητρική γλώσσα και τη χριστιανική πίστη, οδηγήθηκαν σωρηδόν στα κάτεργα του Χότζα. Όλα όσα για εσάς φαντάζουν άλλοτε παραμύθια κι άλλοτε μακρινά φαινόμενα, για εκείνους τους «Γκιαούρηδες» είναι καθημερινά γεγονότα.
Εάν πάλι δε θέλετε να αποδεχτείτε την αλήθεια, αυτό είναι δικό σας θέμα…
Τι κι αν εκείνοι συνεχίζουν να ποτίζουν τα χώματα που ζούνε με το ίδιο τους το αίμα, εσάς πάλι είναι κάτι που δε σας αφορά. Και πράγματι εάν συνεχίζετε να ζείτε μέσα στην αδιαφορία σας, τιμητικά ως άλλα «ετεροθαλή αδέρφια», σας κάνουμε έκκληση να μας διαγράψετε μια και καλή από τη ζωή σας. Ή θα μας αποδεχθείτε ως έχει, ή θα μας απορρίψετε, θεωρώντας μας εν τέλει λαό μιας πολύ μακρινής χώρας.
Η επίσημη Ελλάδα σας εμπότισε με μια αόριστη απέχθεια για οτιδήποτε το εθνικό, λέγοντάς σας πώς εάν το ακολουθήσετε θα γίνετε «φασίστες». Η επίσημη Ελλάδα μας «έκτρωσε» ως άλλο ανεπιθύμητο έμβρυο από την ιστορία της, για να χτίσει επάνω στα κορμιά μας «γέφυρα» καλής γειτονίας.
Η επίσημη Ελλάδα μας υπόσχεται «μειονοτική» ευημερία, με βουλευτάδες και παρατρεχάμενους και σήμερα σιωπά, χωρίς να μας ρωτήσει αν είμαστε σε θέση να βγάλουμε τίμια το ψωμί μας και να ζήσουμε ελέυθεροι στη γη των πατέρων μας.
Εκείνο που εσείς θεωρείτε σκλαβιά, εμείς εδώ πέρα το θεωρούμε ως μέγιστη ελευθερία.
Σκεφτείτε λοιπόν το μέτρο σύγκρισης για τις εδώ ελευθερίες που μας παρέχονται!
Η Ελλάδα μας αδίκησε και μας αδικεί, ακριβώς όπως κι εσάς. Μας λιγόστεψε, μιας και παρέχει δικαιώματα σε όλους όσοι μένουν εντός τους κράτους της. Μας έκανε να μισήσουμε τη Βόρειο Ήπειρο, να μην έχουμε καμία ελπίδα πια σε αυτή. Έρμαια των ορέξεων του καθενός «ξύπνιου» ηγέτη.
Ναι εδώ και εκατόν έξι χρόνια η Ελλάδα μας πούλησε, μάλλον θεωρώντας μας ανίκανους να ζήσουμε και επίσημα κοντά της. Φαίνεται πως θεωρεί τιποτένιες τις ψυχές που τρέφουν για εκείνη τόση μεγάλη αγάπη, που την έχουν ακόμη ως ένα ανεκπλήρωτο όνειρο…
Για την επίσημη Ελλάδα οι Βορειοηπειρώτες έχουν γίνει πια ο εφιάλτης της. Γι αυτό και τους εξορκίζει με κάθε θεμιτό και αθέμιτο μέσο. Γι αυτό και αφήνει αλλότριες δυνάμεις να τους βασανίζουν.
Να ξέρετε πάντως πως η Βόρειος Ήπειρος και οι Έλληνές της, μπορεί κάποτε να γίνουν ένα νέο απέραντο εθνικό νεκροταφείο, το οποίο θα στοιχειώνει τις μέρες όλου του οικουμενικού ελληνισμού…
Με αδερφική αγάπη
Αδέσμευτος Βορειοηπειρώτης
 Πηγή: Himara.gr | Ειδήσεις απ' την Βόρειο Ήπειρο

Πηγή: Himara.gr | Ειδήσεις απ' την Βόρειο Ήπειρο