Σελίδες

Στην αλβανική Report Tv: «Ο Θύμιος Λιώλης ήταν στις συμμορίες που εκδίωξαν τους τσάμηδες»



Η δολοφονία ενός Αλβανού στην Κέρκυρα και η ζημιά στο μνημείο του διοικητή θέματος της Βορείου Ηπείρου, Θύμιου Λιώλη στη Φοινίκη, ήταν το επίκεντρο της εκπομπής «45 minuta» του δημοσιογράφου Ντενίς Μίνγκα στην Report Tv, όπου καλεσμένος ήταν ο επικεφαλής των Αρχείων του Κράτους, Αρντίτ Μπίντο.


Ο Μπίντο δήλωσε ότι ο «Έλληνας ήρωας» ήταν μια αντι-αλβανική φιγούρα.



Σύμφωνα με τον ίδιο, το Θύμιος Λιώλης  ήταν μέρος των συμμοριών που έκαψαν το «Μπόρς» και σφαγίασαν και απέλασαν χιλιάδες Αλβανούς από την τσαμουριά.


«Είναι μια ελληνική εθνικιστική φιγούρα. Αν η δραστηριότητά του είχε επικεντρωθεί μόνο στην απελευθέρωση της ελληνικής Μακεδονίας από τους Βούλγαρους εισβολείς, όπως λένε, δεν θα μας ένοιαζε. 

Αλλά έχει λάβει μέρος στο κάψιμο των χωριών της περιοχής με ομάδες του Ζέρβα στη τσαμουριά. 

Είναι μια αντι-αλβανική φιγούρα. Η προτομή του δημιουργήθηκε πριν από 7 χρόνια. Η προτομή του αυτή αυξάνει τις πράξεις του. Η ελληνική μειονότητα στην Αλβανία δεν είναι αντι-αλβανική μειονότητα, αλλά ενσωματώνεται στην κοινωνία μας.


Στους Αγίους Σαράντα, όπου έχω σπίτι των γονιών μου το όνομα της οδού  είναι Θεμιστοκλή Μπαχίμα, ο οποίος υπήρξε βουλευτής στη Βουλή των Ελλήνων μετά την κατάληψη της νότιας Αλβανίας από τον ελληνικό στρατό, ενώ ο αδελφός του, Βασίλης Μπαχίμας ήταν μέλος και εκπρόσωπος της αλβανικής μειονότητας στο Κοινοβούλιο μας.


Για τον πρώτο υπάρχει μια προτομή, ενώ για τον δεύτερο δεν μιλάει κανείς. Το όνομα του δρόμου βρίσκεται στο Δήμο των Αγίων Σαράντα.


Πρόκειται για μια καλά χρηματοδοτούμενη ελληνική μειονότητα που καταφέρνει να περνάει πράγματα κάτω από τη μύτη των αλβανικών αρχών για να κάνει αυτά τα σκανδαλώδη πράγματα.


Φτιάχνει μνημεία, οι δρόμοι ονομάζονται κάτω από τα ρουθούνια των αλβανικών αρχών, δημιουργούν νεκροταφεία. Πρόκειται για ένα παιχνίδι της Ελλάδας κατά της Αλβανίας στο έδαφος της Αλβανίας.


Στην περίπτωσή μας υπάρχει σοβαρή έλλειψη λειτουργίας των κρατικών εργαλείων. Φτιάχνουν μια προτομή στη Φοινίκη αλλά δεν σκοπεύουν να δημιουργήσουν μια προτομή στην Ηγουμενίτσα ή τους Φιλιάτες  ή να έχουν όνομα οδού στην περιοχή της τσαμουριάς  από μια προσωπικότητά μας.


Επομένως, βρισκόμαστε σε μια κατάσταση, όπου ολόκληρο το παιχνίδι παίζεται εντός της αλβανικής επικράτειας.

Επίσης, ο  Μπίντο στην εκπομπή έκανε το ερώτημα εάν  η προτομή του Θύμιου Λιώλη τοποθετήθηκε νόμιμα το 2011 και εάν θα πρέπει να αφαιρεθεί τελείως. Αλλά, την απάντηση σε αυτό, πρόσθεσε θα πρέπει να τη δώσει ο αρμόδιος φορέας στο νομό του Αυλώνα.


«Πρέπει να δούμε αν το μνημείο είναι παράνομο ή όχι. Επειδή υπήρξε ένα διχαστικό άτομο υπέρ της ελληνικής  μειονότητας αλλά κατά των Αλβανών», είπε.


Όσον αφορά για τη δολοφονία του Αλβανού στην Κέρκυρα ο Μπίντο έριξε τις ευθύνες  σε ένα ριζοσπαστικοποιημένο τμήμα της ελληνικής κοινωνίας, όπως είναι η Χρυσή Αυγή και τόνισε ότι οι αλβανικές αρχές πρέπει να κάνουν περισσότερα για να προστατεύσουν τους Αλβανούς στην Ελλάδα.


«Οι Αλβανοί στην Ελλάδα ζουν υπό διακρίσεις. Πρέπει να δημιουργηθούν στοιχεία ασφαλείας», τόνισε, σύμφωνα με το αλβανικό δημοσίευμα.





shqiptarja.com

Προκαλεί ο Ελληνοαλβανός που εξύβρισε τον Κατσίφα: «Πρέπει να χύσουμε αίμα για την εθνική ένωση με το Κόσοβο» – Πολεμοχαρής ο οπαδός του ΣΥΡΙΖΑ

Συνεχίζει να προκαλεί ο Ελληνοαλβανός ηθοποιός και υποστηρικτής του ΣΥΡΙΖΑ. Όχι μόνο δεν έραψε το στόμα του, αφού είχε δηλώσει χωρίς θράσος ότι τα Τίρανα καλά έκαναν και εκτέλεσαν τον Κατσίφα, τώρα προχώρησε σε μία δήλωση-βόμβα.
Ο σκηνοθέτης Λαέρτης Βασιλείου, προσκεκλημένος στην εκπομπή «360 μοίρες” του αλβανικού τηλεοπτικού σταθμού Ora News, προέβη σε μια δήλωση όχι τόσο συνηθισμένη, όταν είπε πως οι Αλβανοί πρέπει να είναι έτοιμοι να χύσουν το αίμα τους για την εθνική ένωση. Το θέμα της εκπομπής αφορούσε την ένωση της Αλβανίας με το Κόσοβο την οποία και αποκαλούν εθνική ένωση.
Διαβάστε το επίμαχο διάλογο:
Λαέρτης Βασιλείου: Εγώ νομίζω πως σήμερα, περισσότερο από άλλοτε είναι ιστορική στιγμή. Η εθνική ένωση είναι μία ανάγκη που μένει στάσιμη για πάνω από ένα αιώνα. Είναι ο καιρός ώστε οι Αλβανοί να το συνειδητοποιήσουν. Εάν θέλουμε την ένωση με το Κόσοβο, τότε ας ακολουθήσουμε ανθρώπους που διέπονται από αυτό το ιδεώδες. Ας τους παρέχουμε την στήριξη μας, όπως αναφέρει το himara.gr
Δημοσιογράφος: Θα ήσουν σύμφωνος να πληρώνουμε έναν οικονομικό φόρο για την ένωση;

Λαέρτης Βασιλείου: Εγώ δεν πιστεύω πως πρέπει να καταβάλλεται φόρος. Κάθε νίκη επιτυγχάνεται με αίμα. Ο φόρος είναι πολύ λίγος. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι να χύσουμε αίμα, εαν είναι αναγκαίο για αυτήν την εθνική ένωση. Ο φόρος είναι πολύ λίγος.
Ιλίρ Κούλα: Έχεις ιδέα εσύ πόσο στοιχίζει ένας πόλεμος; εάν χυθεί το αίμα, το αίμα από τον πόλεμο έρχεται.

Εορτάστηκε η 106η επέτειος της δημιουργίας του Αλβανικού Στρατού- Ομιλία του Τούρκου πρέσβη! - Festimi i 106 vjetorit të krijimit të ushtrisë shqiptare - Fjalë përshëndetëse nga ambasadori turk!


Në shqip lexoni artikullin duke klikuar këtu

Τίρανα.

Η υπουργός Άμυνας της Αλβανίας, Όλτα Τζάσκα, συνεχάρη τους Αλβανούς στρατιώτες για την 106η επέτειο των Αλβανικών Ενόπλων Δυνάμεων και υπενθύμισε τον Ισμαήλ Κεμάλ, τον μεγάλο άνδρα του αλβανικού έθνους, του οποίου ένα από τα πρώτα διατάγματα ήταν η δημιουργία του Υπουργείου Πολέμου στις 4 Δεκεμβρίου του 1912.


Η Αλβανίδα υπουργός επαίνεσε τη συμβολή του αλβανικού στρατού στις αποστολές του εξωτερικού και ανακοίνωσε και άλλες διεθνείς δεσμεύσεις για τις ένοπλες δυνάμεις.


Στην εκδήλωση των Αλβανικών Ενόπλων Δυνάμεων παρευρέθη ο Τούρκος πρέσβης, Μουράτ Αχμέτ Γιορούκ, ο οποίος μίλησε μετά από την Αλβανίδα υπουργό.

 
Ο Γιορούκ (φωτό)  εξήρε τη συνεχή υποστήριξη των αλβανικών στρατευμάτων υπό τουρκική διοίκηση στο Αφγανιστάν, αλλά και τη συνεργασία μεταξύ της Αλβανίας και της Τουρκίας, ιδίως στον τομέα της άμυνας.


Η γιορτή για την επέτειο του Στρατού συνδυάστηκε με την αποστολή νέου εκστρατευτικού σώματος που θα υπηρετήσει στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Καμπούλ για περίοδο έξι μηνών, υπό τη διοίκηση των Ενόπλων Δυνάμεων της Τουρκίας.


--