Σελίδες

Ο Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος συλλυπήθηκε και τις δύο οικογένειες, Κατσίφα και Ζίλφα


Ο Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος συλλυπήθηκε και τις δύο οικογένειες, Κατσίφα και Ζίλφα, ανακοινώνει η Ορθόδοξη Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Αλβανίας, ύστερα από δημοσιεύματα ορισμένων αλβανικών ιστοσελίδων και εφημερίδων που έσπευσαν να αναδημοσιεύσουν ένα άρθρο του κ. G. Kapllani με υβριστικό υπαινιγμό βασικό επιχείρημα ότι ο Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος ενδιαφέρθηκε και συλλυπήθηκε μόνο την οικογένεια Κατσίφα και αδιαφόρησε για την οικογένεια του αδικοσκοτωμένου Πετρίτ Ζίλφα.
«Αυτός ο ισχυρισμός είναι εντελώς αναληθής! Ο Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος συλλυπήθηκε και τις δύο οικογένειες. Την οικογένεια Ζίλφα στις 5 Δεκεμβρίου 2018.
Όσοι ζουν από κοντά τα γεγονότα γνωρίζουν πολύ καλά ότι ο Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος συμμετέχει με σεβασμό και στοργή στον πόνο των ανθρώπων και αντιμετωπίζει τα γεγονότα με διακριτική σιωπή παρά τις απειλές, τις οποίες κατά καιρούς δέχεται από εξτρεμιστικές ομάδες και των δύο χωρών. Οι καλώς πληροφορημένοι και αντικειμενικοί κύκλοι τόσο στην Αλβανία όσο και στην Ελλάδα γνωρίζουν ότι επί 27 χρόνια ο Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος αγωνίζεται για την ειρήνη, την αλληλοκατανόηση και τον αλληλοσεβασμό μεταξύ ανθρώπων και λαών», τονίζεται σε αποκατάσταση της αλήθειας.
πηγη:ΑΠΕ

Πηγή: Himara.gr | Ειδήσεις απ' την Βόρειο Ήπειρο

Πηγή: Himara.gr | Ειδήσεις απ' την Βόρειο Ήπειρο

Διαψεύδουν και οι Αλβανοί της Ελλάδας τον Μπουσάτι για τις επιθέσεις (Βίντεο)



«Έχουμε τις καλύτερες σχέσεις - μεμονωμένα τα συμβάντα»
Σε τελείως διαφορετικό κλίμα από τον υπουργό Εξωτερικών της Αλβανίας Μπουσάτι, ο οποίος εγκαλούσε την Ελλάδα για τις δολοφονίες Αλβανών πολιτών, μίλησε αποκλειστικά στο Star ο πρώην πρόεδρος της αλβανικής κοινότητας στην Αθήνα Έντμοντ Γκούρι.
«Σίγουρα έχουν υπάρξει ρατσιστικές επιθέσεις ή συμβάντα αλλά είναι μεμονωμένα και δεν συγχέονται με τη δημοκρατία αυτής της χώρας. Έχουμε τις καλύτερες σχέσεις κι αν κάποιοι θέλουν να τις παρουσιάσουν αλλιώς σφάλουν» τόνισε ο πρώην πρόεδρος της Αλβανικής Κοινότητας στη χώρα μας, απηχώντας τις σκέψεις πολλών συμπατριωτών του που διαμένουν και εργάζονται στην Ελλάδα.
Τα Τίρανα όμως προσπαθούν να πείσουν ότι ο θάνατος ένος ναρκέμπορου στα ελληνοαλβανικά σύνορα, η εκτέλεση ενός 18χρονου στην Καβάλα για προσωπικές διαφορές , η ρατσιστική επίθεση εναντίον του Αλβανού εργάτη στην Κέρκυρα, αλλά και ο θάνατος κρατούμενου στις φυλακές Τρικάλων είναι ακριβώς το ίδιο με την εν ψυχρώ εκτέλεση του Κωνσταντίνου Κατσίφα απο τις ειδικές δυνάμεις της αλβανικής αστυνομίας στην ευπαθή περιοχή της Βορείου Ηπείρου.
Πού το πάνε όμως οι Αλβανοί; Ο καθηγητής Ιωάννης Μάζης δήλωσε στο Star ότι οι σπασμωδικές αυτές κινήσεις γίνονται για εσωτερική κατανάλωση με θύματα τους Βορειοηπειρώτες. «Έχουν σκοπό να συνεχίσουν τη στυγνή καταπίεση των Ελλήνων της Βορείου Ηπείρου και γι αυτό το λόγο ζητούν ερείσματα επί των οποίων να στηριχθούν. Είναι συντεταγμένη πολιτική πιέσεων, καταπιέσεων και διωγμών και ζητούν δικαιολογίες» τόνισε ο κ. Μάζης.
Οι ακρότητες δεν είναι όμως προνόμιο μόνο των Αλβανών. «Οι προκλήσεις του Αλβανικού ΥΠΕΞ πρέπει να απαντηθούν μόνο με άμεση απέλαση όσων Αλβανών έχουν διαπράξει αδικήματα στη χώρα μας» υποστήριξε ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Ηλίας Κασιδιάρης.
Η προκλητική ανακοίνωση του Υπουργείου Εξωτερικών της Αλβανίας, το οποίο χαρακτηρίζει ανεξιχνίαστες και ρατσιστικές τις τέσσερις αυτές υποθέσεις, έφερε την άμεση αντίδραση και της Ελληνικής Αστυνομίας, η οποία αναφέρει πως όλες οι υποθέσεις εξιχνιάστηκαν γρήγορα».
Πηγή: Himara.gr | Ειδήσεις απ' την Βόρειο Ήπειρο

ΑΠΕΛΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΠΗΓΑΝ ΣΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΣΙΦΑ



ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ ΑΔΕΡΦΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ..... ΑΔΕΡΦΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ ΝΤΚΟΥΜΕΝΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ ΚΑΚΑΒΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΠΟΥ ΑΝΕΒΗΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΥΡΙΟ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ ΗΡΩΑ ΕΛΛΗΝΑ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΤΣΙΦΑ. ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΡΗΜΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΓΕΜΙΣΕ ΜΕ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΣΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥΣ. ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΣΑ ΑΦΟΥ ΜΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ " ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ - Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΔΕΡΦΟΣ " ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΛΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ . ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥΝΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΗΤΑΝ , ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ , ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΔΙΚΗΓΟΡΟ. ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑ ;.... ΜΕ ΚΟΙΤΑΖΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΛΕΓΑΝ ΚΑΤΙ..... ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΡΩΤΗΣΑ ΤΙ ΕΚΑΝΑ , ΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΜΟΥ, ΑΠΑΝΤΗΣΗ Η ΙΔΙΑ, ΤΟ "ΣΥΣΤΗΜΑ" , ΕΜΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ. ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ , ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΔΕΡΦΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΟ ΗΠΕΙΡΟ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΗΤΑΝ , ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 5 ΧΡΟΝΙΑ! ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΝΑΣ ΑΛΒΑΝΟΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ, ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΤΩΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΘΑ ΠΑΣ ΦΥΛΑΚΗ. BLOG - ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ http://neataksi.blogspot.gr