Σελίδες

Ένα κράτος δίχως ασφάλεια δεν είναι καλύτερο από την χειρότερη δικτατορία

«Ένα κράτος δίχως ασφάλεια δεν είναι καλύτερο από την χειρότερη δικτατορία», αυτό δήλωσε πριν λίγες μέρες ο Πρόεδρος του Ανώτατου Δικαστηρίου της Αλβανίας, σε συνέντευξη που έδωσε από την έδρα του, με αφορμή τα τελευταία γεγονότα στην Αλβανία.
Τον τελευταίο καιρό έχουν αυξηθεί κατακόρυφα οι εγκληματικές ενέργειες στην Αλβανία και αυτό συμβαίνει την ίδια στιγμή που η κυβέρνηση της Αλβανίας περηφανευόταν πως έχει καταφέρει να πατάξει την εγκληματικότητα.
Η αλήθεια είναι ότι οι φυλακές είναι γεμάτες. Τον τελευταίο χρόνο έχουν γίνει τόσες συλλήψεις που δεν χωράνε άλλοι στις αλβανικές φυλακές

Όμως η πραγματική αλήθεια είναι πως έκλεισαν ΜΈΣΑ στην φυλακή:
Όλους αυτούς που δεν πληρώνουν το ηλεκτρικό ρεύμα,
Όλους αυτούς που οδηγούσαν χωρίς δίπλωμα οδήγησης,
Όλους αυτούς που πιάστηκαν να χτίζουν ένα σπιτάκι χωρίς άδεια οικοδόμησης, (ένας από αυτούς φυλακίστηκε επειδή έχτισε μια τουαλέτα στην αυλή του σπιτιού του χωρίς άδεια)
Κάποιον σύζυγο που έδειρε την γυναίκα του (καλά του έκαναν),
Μια κοπέλα που έφαγε ξύλο από τροχονόμους στο κέντρο των Τιράνων.

Τώρα η αλβανική κυβέρνηση "ανακάλυψε" ότι οι επικίνδυνη εγκληματίες ΕΝΑΙ ΈΞΩ από την φυλακή.!!!
Το πρώτο θύμα στις 10 Φεβρουαρίου, ήταν η οικογένεια του Υπουργού Δημόσια Τάξης. Μέσα σε μια νύχτα τοποθετήθηκαν 3 εκρηκτικοί μηχανισμοί, ο πρώτος εξερράγη στο φαρμακείο του πατέρα του, ο δεύτερος στο χώρο στάθμευσης του αυτοκινήτου του πατέρα του (που τελικά δεν εξερράγη) και ο τρίτος εξερράγη στο σπίτι ενός Αρχηγού της αστυνομίας.
Ακολούθησαν άλλες εκρήξεις και τοποθετήσεις εκρηκτικών μηχανισμών, ένας δίπλα σε σχολείο και ο άλλος στο αυτοκίνητο ενός δικηγόρου (το τελευταίο είναι συνηθισμένο).
Ληστεία μαμούθ, με λεία 3 εκατομμύρια ευρώ σε τράπεζα στην κεντρική λεωφόρο των Τιράνων.
Απαγωγή ενός μάρτυρα δικαστηρίου, ο όποιος δεν έχει βρεθεί ακόμα.
Βόμβα στο αυτοκίνητο του διευθυντή φυλακών.
Τελευταία, έπεσε θύμα και ο συμπατριώτης μας Νικολάκης Νεράντζης από την Χιμάρα, που του λήστεψαν την επιχείρηση στα Τίρανα μέρα μεσημέρι με όπλα και ρόπαλα.
Από την άλλη μεριά οι μυστικές υπηρεσίες που είναι εστιασμένες στους εξτρεμιστές Μουσουλμάνους (δικαίως) και με την παρακολούθηση των μελών της ΟΜΟΝΟΙΑΣ (όπως κάνουν σταθερά από το 1991) δεν έχουν χρόνο να ασχοληθούν με την αυξανόμενη εγκληματικότητα.
Τόσο σοβαρή είναι η κατάσταση, που την Δευτέρα η Υπουργός Άμυνας της Αλβανίας έκανε μια συνάντηση με τους πρέσβης των μελών της Ανατολικής Συμμαχίας, όπου το αποκλειστικό θέμα συζήτησης ήταν η ασφάλεια τους στην Αλβανία.
Η συμμαχία δεν περιμένει πολλά από την Αλβανία όσον αφορά τα εξωτερικά θέματα, αλλά ως μέλος του ΝΑΤΟ θα έπρεπε να παρέχει το ελάχιστο, την ασφάλεια και σιγουριά εντός της χώρας.
Κάτι δεν πάει καλά με την Αναγέννηση που υποσχέθηκε το Σοσιαλιστικό κόμμα απ' όταν ήρθε στην εξουσία!!!
Ο Εκσκαφέας

Αλβανός (ψευτο)ιστορικός: Στην Ελλάδα ζουν 4 εκατομμύρια Αρβανίτες που μιλούν Αλβανικά!


ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ
Έχουμε το τελευταίο διάστημα την κόντρα λόγω του χρέους με τους Γερμανούς, «πλακώσανε» και οι Αλβανοί , για την ύπαρξη δήθεν « αλβανικής μειονότητας» στην Ελλάδα , η οποία αποτελείται λέει  από 4 εκατομμύρια Αρβανίτες!!!, αναφέρει σήμερα η αλβανόφωνη  εφημερίδα  των Σκοπίων, lajmpress.com, σε ένα άκρως προκλητικό άρθρο .
Ο Ιστορικός και πολιτικός αρθρογράφος Άρμπεν Λάλα, ένας «γνώστης της ιστορίας των Αλβανών στην Ελλάδα», σύμφωνα με την εφημερίδα,  που επικαλείται  το κατάπτυστο δημοσίευμα, είναι   συγγραφέας τριών βιβλίων, και αποκαλύπτει την «είδηση» λέει  ότι: « Κάθε πέτρα μετακινείται στην Ελλάδα, μιλά  Αλβανικά». Ο Λάλας μάλιστα δημοσίευσε και  άρθρο στον Τύπο το οποίο τονίζει ότι«στην Ελλάδα ζουν 4 εκατομμύρια (Αρβανίτες) .
images
Συνεχίζοντας το ανθελληνικό παραλήρημα του το άρθρο της εφημερίδας αναφέρει ότι,«η Ελλάδα ως χώρα ιδρύθηκε από τους Αλβανούς, από  Ορθόδοξους Αλβανούς που πολέμησαν εναντίον των μουσουλμάνων Αλβανών και αντίστροφα, αυτός (ο πόλεμος της εθνικής ανεξαρτησίας του 1821),  ήταν ένας θρησκευτικός πόλεμος, όχι εθνικός».
«Από τους  13 Προέδρους  του ελληνικού κράτους, περισσότεροι από τους μισούς ήταν αλβανικής καταγωγής. Κάθε ίδρυμα που ιδρύθηκε,  διευθύνονταν από Έλληνες αλβανικής καταγωγής. Ο νυν πρωθυπουργός της Ελλάδας Αλέξης Τσίπρας είναι από την Άρτα, και κατάγεται από τους Τσάμηδες, μέχρι πρόσφατα αποκαλούνταν ο «Αλέξης ο Αρβανίτης » , αναφέρει το ύπουλο αλβανικό άρθρο ».
Το άρθρο συνεχίζει «Ο Λάλα αποδεικνύει ότι στην Ελλάδα συγκρούονται δύο  ισχυρά πολιτικά ρεύματα , το  φιλο-αμερικανικό από τους «Αλβανούς» εν ελλάδι , και το σλαβικό των  φιλο-ρώσων . Υπάρχουν περίπου 4 εκατομμύρια Έλληνες πολίτες που έχουν αλβανική καταγωγή και χωρίζονται σε δύο ομάδες, σε  εκείνους που αποκαλούνται «Arvanitas», και σε  εκείνους που ονομάζονται  ΑΛΒΑΝΟΙ», συνεχίζει το δημοσίευμα .
« Στην Μοναστήρια στην Ελλάδα μπορεί να βρεθούν βιβλία στην αλβανική γλώσσα, με ελληνικά γράμματα ,, ,,. Αλλά πιστεύω ότι έχει έρθει η ώρα να υπερισχύσει η πραγματική αλήθεια που βρίσκεται στα υπόγεια, και μόνο τότε θα μάθουμε την αλήθεια, την αλήθεια που πρέπει να υπερασπιστούμε με κάθε τίμημα. Η πραγματική ιστορία δεν είναι γραμμένη  από τους ιστορικούς του ελληνικού κράτους. Οι ιστορικοί αυτοί έγραψαν τα γεγονότα  πίνοντας καφέ,  χωρίς να αγγίξουν με το χέρι την πραγματική αλήθεια  ,  εαν γίνει ποτέ αυτό, τότε μόνο θα  μπορούμε να πούμε ότι έχουμε αναμφισβήτητα την αλήθεια με το μέρος μας », καταλήγει το δημοσίευμα .
arvanites
Σύμφωνα με ανάλυση/απάντηση στο κατάπτυστο άρθρο της αλβανικής εφημερίδας στο pentapostagma.gr, έχουμε πρώτον να δηλώσουμε στους συντάκτες ….ότι οι Αλβανοί ΗΡΘΑΝ από περιοχή του Καυκάσου, στα Βαλκάνια, και προφανώς δεν ανήκουν στους Ιλλυριούς όπως ισχυρίζονται οι ίδιοι.
Όσο για τους Αρβανίτες,  (Αρβανίτικα: Arbëreshë ή Αρbε̰ρεσ̈ε̰) αυτοί είναι πληθυσμιακή ομάδα της Ελλάδας, τα μέλη της οποίας μιλούν τα Αρβανίτικα, κλάδο της τοσκικής διαλέκτου. Κατάγονται από πληθυσμούς οι οποίοι μετακινήθηκαν κυρίως στη νότια και κεντρική Ελλάδα από την σημερινή νότια Αλβανία κατά τη διάρκεια του Μεσαίωνα, ιδίως μεταξύ του 13ου και 16ου αιώνα λόγω διάφορων κοινωνικοπολιτικών συνθηκών της εποχής. Οι Αρβανίτες έπαιξαν σημαντικό ρόλο κατά τη διάρκεια της Ελληνικής Επανάστασης του 1821. Είναι Έλληνες 100% ανήκουν στο ελληνικό έθνος , και δεν αμφισβητείται αυτό από κανέναν, πλην από κάποιους σαν τον Άρμπεν Λάλα. Οι οποίοι μαζί με μερικούς άλλους προλειαίνουν το έδαφος για την δημιουργία της Μεγάλης Αλβανίας, μέσω της παραποίησης της ιστορίας.
Η προπαγάνδα αυτή έγινε πιο έντονη μετά τον πόλεμο του Κοσσόβου το 1999, περίοδο από την οποία οι Αλβανοί « αναθάρρησαν» , ότι μπορούν να επιτύχουν τα βρώμικα και συνάμα ανθελληνικά σχέδια τους.
Επισημαίνουμε επίσης ότι η  νέα γενιά των Αλβανών μαθητών μαθαίνει, πως… έχει ίδιο DΝΑ με τον βασιλιά Πύρρο της Ηπείρου και την Ολυμπιάδα, μητέρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Όλα αυτά τυπώθηκαν φέτος στα επίσημα σχολικά εγχειρίδια με την έγκριση του αλβανικού υπουργείου Παιδείας, την ώρα που η αλβανική κυβέρνηση ζητά τη στήριξη της Ελλάδας για να ανοίξουν οι πόρτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στο νέο βιβλίο «Γεωγραφία της Αλβανίας», που εκδόθηκε φέτος και ήδη αποτελεί διδακτική ύλη στα λύκεια της χώρας, οι μαθητές διδάσκονται για τις «αλβανικές περιοχές» (treva shqiptare) που έμειναν εκτός αλβανικού κράτους. Σ’ αυτές περιλαμβάνονται το Κοσσυφοπέδιο, τμήματα του Μαυροβουνίου και της Σερβίας, η μισή έκταση των Σκοπίων και βέβαια ολόκληρη η ΒΔ Ελλάδα, με τους Νομούς Φλώρινας, Καστοριάς, Γρεβενών, Ιωαννίνων, Άρτας, Πρέβεζας, Θεσπρωτίας και το βόρειο τμήμα του Νομού Αιτωλοακαρνανίας.
Επίσης στην ίδια την  Αλβανία έχουν ως εθνικό ήρωα το Γεώργιο Καστριώτη, ή Σκεντερμπεη,  έναν ακραιφνή  Έλληνα ηγεμόνα του Μεσαίωνα, ο οποίος μιλούσε ελληνικά, και  ο οποίος όταν μιλούσε στους κατοίκους της περιοχής της σημερινής νότιας Αλβανίας τους αποκαλούσε » Ηπειρώτες». Το σίγουρο είναι ότι κάποιοι ανθελληνικοί κύκλοι ετοιμάζουν τα άνομα σχέδια τους για την Πατρίδα μας …….


πηγή: 


Το άρθρο στα Αλβανικά εδώ

Πρωταθλητές στο έγκλημα και στην Βρετανία οι αλβανοί - Raporti, shqiptarët në "top listën" e kriminelëve në Britaninë e Madhe

Shqiptarët zënë vendin e tretë në dy kategori të krimeve në Britaninë e Madhe. Shqiptarët të cilët jetojnë në Britaninë e Madhe, zënë vendin e tretë në kategorinë e drogës, dhe po ashtu të tretin në mashtrim.

Në anën tjetër, ata që dominojnë të gjitha listat e kriminelëve në Britaninë e Madhe janë rumunët dhe vietnamezët. Sipas të dhënave 1 në 8 të arrestuar në Britaninë e Madhe është i huaj.


“DailyMail” shkruan se kjo përqindje është dyfishuar në dhjetë vitet e fundit, që korrespondon me ardhjen masive të emigrantëve nga Evropa Lindore. Por një ndarje më e detajuar në bazë të kombësisë së të gjithë të burgosurve tregon se rumunët, shqiptarët dhe lituanezët kanë të gjitha proporcionalisht shumë më shumë gjasa të jenë të burgosur sesa britanikët.

Tabela e mëposhtme tregon të burgosurit midis tetorit 2013 dhe marsit 2014, ku bëhet një ndarje më e plotë e vendeve të origjinës të tyre:  
Οι αλβανοί πιάνουν την τρίτη θέση  σε δύο βασικές κατηγορίες εγκλημάτων στην Μεγάλη Βρετανία, σ’ αυτό τον ναρκωτικών και της εξαπάτησης.
Από την άλλη μεριά αυτοί που είναι πρώτοι σ’ όλες τις λίστες είναι οι ρουμάνοι και οι βιετναμέζοι. Σύμφωνα με τα δεδομένα 1 στους 8 που έχει συλληφθεί στην Μεγάλη Βρετανία είναι ξένος.

Η DailyMail” γράφει πως αυτό το ποσοστό έχει διπλασιαστεί στα τελευταία δέκα χρόνια, η οποία συμπίπτει με την μαζική είσοδο των μεταναστών από την Ανατολική Ευρώπη. Αλλά μια πιο λεπτομερή κατηγοριοποίηση με βάση την εθνικότητα όλων των φυλακισμένων δείχνει πως οι ρουμάνοι οι αλβανοί και οι λιθουανοί   έχουν τη μεγαλύτερη πιθανότητα να φυλακιστούν  σε σύγκριση με τους Βρετανούς.
Ο Παρακάτω πίνακας από τον Οκτώβριο 2013 – έως Μάρτιο 2014, όπου γίνεται ένας πιο πλήρης διαχωρισμός των χωρών προέλευσης τους:




Redaksia OnlineShqiptarja.com