Featured Post

Βιωματικοί λόγοι σύγχρονων αγίων Γερόντων για την προσευχή

Εικόνα
Όταν προσεύχεσαι, να ξεχνάς την σωματική σου αρρώστια, να την αποδέχεσαι σαν κανόνα, σαν επιτίμιο, για την άφεση των αμαρτιών σου. Για τα παραπέρα μην ανησυχείς, άφησέ τα στο Θεό κι ο Θεός ξέρει τη δουλειά Του.
Άγιος Πορφύριos
* * * * * * * * *Όσο κόβεις σχέσεις από τα κοσμικά, τόσο ελευθερώνεται ο νούς σου και καθαρίζει και προσεύχεσαι καλύτερα.
Γέροντας Ιερώνυμος της Αιγίνης
* * * * * * * * *Για να προσευχηθούμε με την καρδιά  για τον συνάνθρωπό μας, πρέπει να τον πονέσουμε. Να βγούμε σιγά-σιγά από τον εαυτό μας και ν’αρχίσουμε ν’αγαπάμε και να πονάμε τους συνανθρώπους μας εάν θέλουμε  η  προσευχή μας να γίνει καρδιακή. Να κάνουμε τον πόνο του, δικό μας πόνο.Άγιος Παΐσιος* * * * * * * * * * * * * * *Καμιά προσευχή δεν πάει χαμένη. Εμένα η προσευχή με κράτησε τόσα χρόνια.
Άγιος  Ιάκωβος  Τσαλίκης
* * * * * * * * * * * * * * *Μην αφήνεις την προσευχή. Να φοβάσαι την αμέλεια και την αδιαφορία. Όταν το πρωί προσευχηθείς και νιώσεις κατάνυξη, όλη την ημέρα θα πετάς. Όταν το πρωί …

Μαθαίνοντας για τους Τσάμηδες

Τούτες τις μέρες στην Ηπειρο γίνονται εκδηλώσεις μνήμης για τις σφαγές Ελλήνων από τα γερμανικά στρατεύματα Κατοχής σε συνεργασία με μουσουλμάνους Τσάμηδες, ενώ ανακοινώθηκε η ίδρυση, με πρωτοβουλία του Θεσπρωτού πρώην βουλευτή και υφυπουργού κ. Αντώνη Μπέζα, «Συλλόγου Απογόνων των Θυμάτων των Τσάμηδων». Είναι υποχρέωση των ιστορικών να δώσουν μια ρεαλιστική, όσο το δυνατόν πιο κοντά στην αλήθεια και την πραγματικότητα, εικόνα των συμβάντων εκείνης της εποχής αλλά και των αιτίων που τα προκάλεσαν. Είναι όμως και δική μας υποχρέωση, ημών των απογόνων, να μη μείνουμε απαθείς και αδρανείς απέναντι στα γεγονότα και την Ιστορία, να μην αφήσουμε να «πέσουν αυτά τα γεγονότα στη λήθη», αναφέρεται σε ανακοίνωση γύρω από τους σκοπούς του συλλόγου.
Καιρός ήταν ν’ αρχίσει να αφυπνίζεται και η ελληνική πλευρά, που έχει αφήσει την αλβανική να αλωνίζει στα διεθνή φόρουμ προβάλλοντας τη δική της εκδοχή για τα τραγικά γεγονότα εκείνης της εποχής και να ναρκοθετεί τις διακρατικές σχέσεις. Μέχρι τώρα αυτό που μαθαίνει η διεθνής κοινότητα είναι ότι οι Ελληνες διέπραξαν το 1944 γενοκτονία εις βάρος μιας μικρής μειονότητας, στην Ηπειρο, όπως θέλει το αλβανικό αφήγημα. Εμείς, πάλι, επιμένουμε να σφυρίζουμε αδιάφορα, ωσάν να μην μας ενδιαφέρει το γεγονός ότι η αλβανική προπαγάνδα οργιάζει, οχυρωμένοι πίσω από το δικό μας αφήγημα περί συλλήβδην συνεργατών των ναζί, που νομίμως εκδιώχθηκαν και οι περιουσίες τους δημεύτηκαν, αποκρύπτοντας ότι ο πέλεκυς έπεσε επί δικαίους και αδίκους και αρνούμενοι ότι διαπράχθηκαν ωμότητες. Οπως και οι Αλβανοί που αποκρύπτουν ότι συμμορίες μουσουλμάνων Τσάμηδων προέβησαν σε φρικαλεότητες εις βάρος χριστιανών στην Ηπειρο, οργάνωσαν ένοπλα τμήματα στο πλευρό των δυνάμεων κατοχής για την απόσχιση της αποκαλούμενης Τσαμουριάς και την προσάρτησή της στην Αλβανία. Το «τσάμικο» δεν αφορά μόνο τα γεγονότα του ’44. Εχει πρότερο ιστορικό υπόβαθρο με γεωπολιτικές προεκτάσεις, σχετίζεται και με το Βορειοηπειρωτικό. Αμφιβάλλω αν γνωρίζουν το όλο ζήτημα τέσσερις - πέντε βουλευτές μας και άλλοι τόσοι, στα αρμόδια υπουργεία, στα πανεπιστήμια. Ακόμα χειρότερα, η κοινή γνώμη βρίσκεται σε βαθύ σκοτάδι. Ακούει μόνο για το «ανύπαρκτο τσάμικο» και αυτό όταν γίνεται θόρυβος στις ελληνοαλβανικές σχέσεις.
Ο κίνδυνος να πιαστούμε στον ύπνο, όπως με το περίφημο «ανύπαρκτο Μακεδονικό», και να ανοίξει μία επιπλέον εθνική πληγή στα σύνορά μας, ελλοχεύει και εδώ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δίνουν ελληνική υπηκοότητα σε χιλιάδες αλλοδαπούς & την αρνούνται στους Βορειοηπειρώτες μετά από απαίτηση της Αλβανίας!

E Vërteta për Gjergj Kastriotin në dy video!

Οι 114 πεσόντες Κορυτσαίοι κατά τον Αυτονομιακό Αγώνα (1914)! - 114 helenët korçarë të rrënë në betejën për liri (1914)!

Ελληνισμός και Κορυτσά - Helenizmi dhe Korça.

Γεννεαλογία Ευθυμίου . Κ. Ι. Μήτκου. - Gjenealogjia e Efthim (Thimi) . K. J. Mitkos